וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה טובה על המדף הכי עמוס בסופר: החטיף שגרם לנו לשבור מסורת ותיקה

ביקור שגרתי למדי באחת מרשתות השיווק הגדולות הסתיים במבחן טעימה ספונטני, ובתחושה כללית של שיחוק. צפו

סופגניות רולדין חנוכה 2020/דייב שחר

קשה לרגש אותנו באופן כללי, ועוד פחות מזה קל להפתיע אותנו כשמדובר באוכל, אבל הכי מאתגר זה לעצור אותנו בסופר.

שם, במעברים הארוכים והבלתי נגמרים, מול מדפים מתפקעים ממוצרים חדשים, ארוזים מחדש, מעוצבים מחדש, ממותגים מחדש, אחרי מחשבה מחודשת, עם מתכון חדש, בכמות חדשה (תמיד זאת כמות חדשה, ותמיד הכמות החדשה אומרת פחות, כמובן) - שם חלוקת הקשב שלנו קשוחה מאוד.

כל המתכונים, הטיפים, קיצורי הדרך והפטנטים לחנוכה מושלם

ובגלל זה קצת נתפסנו לא מוכנים בסוף השבוע, כשראינו משהו חריג מאוד באחד המתחמים האהובים עלינו ברשת מזון גדולה. ובלשון קצת פחות מסתורית - אריזות של Fitness קורצות ממדפי החטיפים המלוחים. ולא, אנחנו לא מתכוונים לקרקרים הדקיקים והפריכים של המותג, אלא ממש לחטיף. כן, לצד ביסלי ודוריטוס ובמבה, למשל.

פיטנס מולטיגריין. יניב גרנות, מערכת וואלה
העסק עובד. פיטנס מולטיגריין/מערכת וואלה, יניב גרנות

המותג מבית נסטלה, שמזוהה בעיקר עם קטגוריית דגני הבוקר, הגרנולה ונשנושי הבריאות המתוקים, עושה קרוסאובר מלוח ומציע כעת מה שמוגדר כ"חטיפי Fitness MULTIGRAIN" בשלושה טעמים - מלח ים ופלפל, צ'ילי מעודן ועשבי תיבול.

האריזות קטנות (25 גרם כל אחת) וצועקות בענק "119 קלוריות לשקית". רשימת הרכיבים ראויה יחסית לז'אנר (רכיב מספר 1 הוא דגנים מלאים, לשון החברה) והתחושה הכללית היא ניסיון מוצדק לפיצוח עולם נשנושים פופולרי מאוד, אך גם מוטל בספק מבחינה תזונתית, ורווי מדבקות אדומות.

וכך, שברנו (באופן חד-פעמי) מסורת "חדש על המדף" של ימי חמישי, הקרבנו את עצמנו על מזבח הדיווח העיתונאי, ורוקנו אחד מכל שקית לתוך העגלה. זה החזיק מעמד יפה עד הנסיעה הביתה, אבל לא הרבה יותר מכך, ודקות ספורות לאחר מכן כבר הבנו פחות או יותר את העסק. בתמצית: העסק עובד.

איך לעזאזל הם הצליחו לעשות את זה?

ארטיק הסופגניה שטרף לנו את חנוכה

לכתבה המלאה

וזה מה שחשבה שרון טרקניסקי:

השקית - קטנה במבט ראשון - מחזיקה בגודל אידיאלי לנשנוש של אחר צהריים, או להשקטת רעב תוך כדי תנועה. החטיפים עצמם, גליים ואווריריים, לא מותירים שומניות על האצבעות ולא תחושת אפטר-טייסט מוזרה על הלשון. הם פריכים מאוד, אך לא באקסטרים, והטעמים שהוכרזו בחוץ אכן מדברים גם מבפנים. לא צועקים, חשוב להדגיש, אלא מרומזים ומעודנים, שוב בהשוואה לפצצות מצרר אחרות בתחום.

בקיצור, אולי לא קל להפתיע אותנו בסופר, אבל לפעמים זה עוד קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully