וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם זה לא ישכיב את 2020 לישון, אנחנו כבר לא יודעים מה יעשה את העבודה

המבורגר מצוין, ממרח אידיאלי, לאבנה מפתיעה ושוקולד באורך חצי מטר: טועמי "חדש על המדף" נהנו מיבול מוצלח במיוחד

סופגניות רולדין חנוכה 2020/דייב שחר

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי, לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת. ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

כל המתכונים, הטיפים, קיצורי הדרך והפטנטים לחנוכה מושלם

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם: שוקולד באורך חצי מטר, יין שיסגור את השנה המקוללת הזאת, המבורגר מצוין, לאבנה שהיא לא בדיוק לאבנה וגם ממרח קוקוס-טחינה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מוצרי חנוכה, קינדר

קינדר, חנוכה 2020. קינדר,
מוצרי חנוכה של קינדר/קינדר

חברת השוקולד והממתקים מסתערת על חנוכה עם קינדר בצורת חנוכיה, קינדר באורך חצי מטר, ביצת הפתעה מקסי, קינדר הפי היפו אגוזי לוז וגם מתחם פעילויות לכל המשפחה באתר קינדר.

ובכן, להגיד לכם שבלוטות הטעם שלנו זיהו כאן משהו חדש? לא. להגיד לכם שהעיניים של הילדים שהיו באזור כשהמשלוח הזה הגיע לא נפתחו למקסימום? לא. קינדר ממשיכה להכות בכל התופים שלה, אורזת, ממתגת ומאחלת חג שמח. לפעמים זה כל מה שצריך.

איך לעזאזל הם הצליחו לעשות את זה?

ארטיק הסופגניה שטרף לנו את חנוכה

לכתבה המלאה

פנינים לבן, יקב תבור

יין פנינים לבן, יקב תבור. מיכל סודאי,
פנינים לבן של יקב תבור/מיכל סודאי

חגיגות פתיחת השנה האזרחית המצופות ביותר בהיסטוריה הולידו השקה של "פנינים לבן", יין לבן מבית יקב תבור, המופק מ-100% ענבי מוסקט קנלי.

על פי התיאור, היין מבעבע, מתקתק, מרענן, ומחזיק עיצוב חדש, צעיר וחגיגי. אנחנו לא יודעים הרבה עיצוב ולא באמת הבנו מה פה "צעיר", אבל כן יכולים להגיד ששאר ההבטחות קוימו כמעט במלואן. היין עדין יחסית, עם בעבוע מעודן, ויש לו טעם קליל של שנה רעה שנגמרת. בשלב הזה של 2020, זה מספיק לנו.

ממרח שומשום וקוקוס, אחוה

ממרח שומשום וקוקוס של אחוה. יעל האן,
ממרח שומשום וקוקוס של אחוה/יעל האן

סדרת ממרחי השומשום המתוקים של אחוה מתחזקת עם ממרח (טבעוני) של שומשום וקוקוס, המכיל קוקוס (32%) וטחינה גולמית (27%), ללא שומן דקלים, סויה או צבעי מאכל, ועם מעט נתרן יחסית.

ענקית החלבה המקומית קראה את הדרישה הצרכנית לממרחים מעט בריאים יותר, וסיפקה צנצנת מוצלחת. המרקם רך ועושה את העבודה על פרוסת חלה או סתם עם כפית, הטעם מתוק אמנם, אבל לא בהפגזה רועשת, והאפטר-טייסט משאיר קצת קוקוס וקצת טחינה על הלשון.

בשר ותבלינים, רשת החמניה והשף תומר תומס

בשר ותבלינים, רשת החמניה והשף תומר תומס. החמניה,
בשר ותבלינים של רשת החמניה והשף תומר תומס/החמניה

רשת החמניה על עשרות סניפיה והשף תומר תומס על מאות אלפי עוקביו משיקים שיתוף פעולה מוצלח הכולל בשרים ותבלינים.

בסדרת הבשרים ניתן למצוא, בין היתר, צלעות טלה, סטייק וילה מרצדס, אסאדו עגל, שניצל ישראלי מצוין ביחס לז'אנר ומצוין בפני עצמו, שיפודי לבבות, כנפיים, שיפודי פרגית מתובלים והמבורגר אסאדו שקפץ מהר מאוד מהמחבת ללחמניה.

סדרת התבלינים כוללת, בין היתר, פפריקה בטעם מעושן, ראס אל חנות, תערובת גריל, פלפל צ'ומה, תערובת להכנת קציצות ותערובת לתיבול בסגנון מרוקאי.

לאבנה טבעונית, משומשו

לאבנה טבעונית של משומשו. Sell360pro,
לאבנה טבעונית של משומשו/Sell360pro

לעתים רחוקות מזון המוגדר כ"תחליף" למשהו מצליח להיות טוב יותר מהדבר האמיתי. תחליפי גבינה ללא חלב שמיועדים לקהל הטבעונים והרגישים ללקטוז אינם שונים.

בתוך נישת "תחליפי הגבינה" יש שתי אסכולות, האחת טבעית שמבוססת לרוב על אגוזים. בנישה הזאת יש לא מעט ממרחים מומלצים (ואף בריאים) אך באופן טבעי הם גם יקרים, בטח ביחס לגבינות חלביות, מכיוון שהם משתמשים בחומרי גלם איכותיים יותר. ויש גם את האסכולה השניה, הממרחים הטבעוניים שפשוט מנסים להתחקות אחר טעם גבינה כלשהו, כאשר כל האמצעים כשרים בדרך למטרה. לעתים רחוקות מוצר מתועש שמורכב משומנים מוצקים ועמילנים מעובדים יצליח להגיע לטעם המקורי של הגבינה אותה הוא מנסה לחקות, אבל יש מקרים בהם המוצר עומד בפני עצמו. חברת "משומשו" הישראלית בולטת לטובה בתוך האסכולה השנייה, כאשר לצד ניסיונות להגיע ל"טעם של גבינה" היא לא מפוצצת את הרכיבים שלה בסוכרים, שומנים וחומרים משמרים, וגם במחיר סביר.

לסדרת הממרחים הקיימת שלהם (גבינת 25%, 9%, עם זיתים ועם שום שמיר) נוספה לאחרונה "לאבנה טבעונית" שמקבלת אותנו עם אריזה בצבע שמזכיר שמן זית (למרות שהמוצר לא מכיל שמן זית), ועם שתי מדבקות אדומות שמזהירות מפני השומן הרווי (9%) והנתרן הגבוה באריזה. מי שעשה את המעבר לטבעונות מטעמי בריאות כנראה יוותר על החוויה, אבל השאר ימצאו פה ממרח מלוח במרקם חצי-קשה על בסיס קוקוס, ללא סויה או שומן טרנס, ועם מנה מכובדת של סידן שלא תבייש אף גבינה מן החי. והטעם? כל עוד לא מנסים להשוות את הממרח לגבינה אותה הוא מנסה לחקות, זה אחלה. זה לא מרקם של לאבנה, זה לא טעם של לאבנה, זה אפילו לא נראה כמו לאבנה - אבל אי אפשר להגיד שלא חיסלנו חבילה בתוך ארוחת ערב אחת, כולל התלהבות מצד הילדות הבררניות. אפשר כמובן לשפר את הגבינה עם מעט שמן זית וזעתר, אבל היא מפתיעה לטובה גם כפי שהיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully