וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטב עגבניות סודי ודאבל "פפרוני" עסיסי: מגש הפיצה שהפתיע סועד קשוח במיוחד

8.12.2020 / 6:00

לקח כמה שנים טובות עד שהשידוך הזה באמת יתרחש, אבל יכול להיות שהציפייה הייתה שווה את זה

צילום: רעות סהר

רשת פאפא ג'ונס האמריקנית, אחת הגדולות והמתפתחות ביותר בעולם, נחתה בישראל רק לפני ארבע שנים. איתרע מזלה (ומזלי) שבאותה שנה בדיוק הפכתי לטבעוני, ולא הספקתי לצלול לעומק המגשים שלה.

בימים ההם גבינה טבעונית הייתה מצרך נדיר שהיה אפשר ללקט רק במדפים בודדים בסופרמרקטים יעודיים. מאז, תודה לאל, תחליפי הגבינה כבשו את מדפי המיינסטרים והרשתות הגדולות שביקשו להגיע לקהל הטבעוני ההולך וגדל.

כל המתכונים, הטיפים, קיצורי הדרך והפטנטים לחנוכה מושלם

כך, הגישושים לרומן ביני לבין פאפא ג'ונס יכלו לצאת לדרכם - ומה טוב יותר מלנסות פיצה חדשה ומבטיחה, המעוטרת לפי תיאורי הרשת בדאבל פפרוני טבעוני עסיסי, בשילוב גבינת מוצרלה טבעונית ותערובת של תבלינים איטלקיים עם מתכון רוטב העגבניות הסודי שלה.

פיצת פפרוני ונקניקיות טבעונית, פאפא ג'ונס. פאפא ג'ונס,
נישאר עם הפיצה עצמה, ונהיה מרוצים. פאפא ג'ונס/פאפא ג'ונס

זה נשמע טוב, נראה טוב - ואכן גם בטעם טוב, ואפילו טוב מאוד: הגבינה, רוטב העגבניות ורוטב השום יוצרים את הפיצה הטבעונית הטעימה ביותר מכל רשתות הפיצה הגדולות. עם זאת, ולמרות שזאת גולת הכותרת של הספיישל הזה, על אותו תחליף פפרוני, שעשוי מחלבון מהצומח, היה בעיני אפשר לוותר בלי לפגום כלל מההנאה.

בגלל הדומיננטיות של הגבינה והעגבניות, אותו פפרוני טבעוני כמעט שאינו מורגש, ומה שנותר אלו הבלחות מלוחות ולא מאוד מוסיפות. אמנם עברו כמה שנים טובות מאז שאכלתי את הנקניק ההוא, אך את הטעם אני עדיין זוכר ואין הרבה דמיון בין השניים.

זה ממש בסדר - יש דברים שלא צריך לנסות לטבען, והעולם יוכל להסתדר גם בלי פפרוני טבעוני (וכמובן גם בלי המקורי, אבל זה כבר דיון אחר) ועם תוספות טבעיות אחרות. אנחנו נישאר עם הפיצה עצמה, ונהיה מרוצים.

מתחת לעיניים מלאות הקנאה של חולדאי

הפיצה הכי טובה בתל אביב לא עוצרת

לכתבה המלאה

רשת פאפא ג'ונס, חמישה סניפים לעת עתה ברחבי הארץ, כולל אחד חדש ברמת גן. לפרטים נוספים והזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully