וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה השנויה במחלוקת לחיתוך עוגה שהסעירה את הרשת

17.12.2020 / 23:40

אישה אחת ניצלה את מסיבת יום ההולדת של בתה כדי להציג את השיטה הייחודית בה היא חותכת עוגה. חלק מהאנשים התאהבו ברעיון, חלק הזדעזעו ושאלו כמה שאלות נוקבות

חיתוך עוגת יום הולדת - עם כוס במקם סכין/@theroseperiod

המצאה של אישה אחת, המצאה מאוד אמיצה, לגבי שיטת חיתוך עוגה, הצליחה לפלג את האנשים שנחשפו לה ברשת.

בזמן שחלק מהאנשים חותכים את העוגה לחצי בכל פעם עד שהם מגיעים למשולשים בגודל זהה, אחרים, כמו קיילי ג'אנר למשל, מעדיפים לחתוך חתיכות ישר מהאמצע. אבל במקום להשתמש בסכין, או להגיש את העוגה בתוך קערה או צלחת, משתמשת הטיקטוק @theroseperiod חותכת את העוגה שלה עם... כוס יין.

האישה חשפה את הטכניקה שלה בזמן מסיבת יום ההולדת ה-20 של הבת שלה, ואין ספק שמדובר בטכניקה לא שמרנית.

בסרטון נראית הבת מכבה את הנרות על העוגה לפני שכל אחד מהחוגגים לוקח בתורו כוס יין ויוצר מעין כדור מתוך העוגה באמצעות הכוס, ולבסוף כולם משיקים כוסות לחיים.

הסרטון שחולל את הסערה

אלא שיש לא מעט שאלות שצצפו בעקבות הטכניקה הביזארית - האם לא יותר קל לשטוף צלחת קטנה מאשר כוסות יין עדינות? ויותר חשוב, מה קורה אם מישהו לוחץ את הכוס חזק מדי והכוס מתנפצת לתוך העוגה?

מהרגע שהופץ, הסרטון נצפה יותר מ-1.6 מיליון פעמים וקיבל 457 אלף לייקים. ובזמן שחלק מהאנשים קראו לטריק גאוני, היו אחרים שלא אהבו אותו. "אני חושבת שגיליתי משהו חדש ומגניב", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "אני עושה את זה במסיבת יום ההולדת הבאה שלי". שלישי כינה את הטכניקה: "גאונית, משנה חיים, אנחנו אוכלים עוגה לא נכון".

כאמור, יש כאלה שפקפקו בשיטה: "אני רואה הרבה כלים שצריך לשטוף", כתבה אחת, שנייה הוסיפה: "אתם אוכלים מכוסות דביקות" ושלישי סיכם: "אני חושב שראיתי פשע מתבצע".

עוד בוואלה!

עוגת יום הולדת גאונית עם טריק ממש פשוט כבשה את הרשת

לכתבה המלאה

מה אתם אומרים?

חיתוך עוגה עם כוס

בשום פנים ואופן לא!
נראה מגניב
1967 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • עוגה
  • כוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully