וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קל וטעים שראיתם: כך תכינו עוגת נוטלה חלומית מ-2 מרכיבים בלבד

22.12.2019 / 11:24

אם יש עוגה שאנשים לא יוכלו לסרב לה היא עוגת נוטלה - וגם אם לא אפיתם עוגה בחייכם, את זו תוכלו להכין בלי מאמץ ובלי כל ידע באפייה. מתכון חדש לעוגת נוטלה מטריף את הרשת וכל מה שאתם צריכים אלו 2 מרכיבים פשוטים ופחות מ-30 דקות מזמנכם

זה מה שעושים עם שאריות הנוטלה בצנצנצת/à la Susu

חברים, הרשת בהיסטריה ובצדק - מצאנו עבורכם את העוגה המושלמת להכנה: עוגת נוטלה חלומית מ-2 מרכיבים בלבד. כשמדובר בנוטלה אין באמת דרך לטעות: גם אם העוגה לא תהיה אפויה מספיק - הנוטלה הנוזלית עדיין תהיה טעימה לחך. חוץ מזה, זמן הכנתה לא עולה על 30 דקות והיא גם נטולת גלוטן. שכנענו אתכם מספיק? על מי אנחנו עובדים, בטח השתכנעתם כבר בכותרת.

אז הכירו את אנדריאה סורנידיס, מנהלת הבלוג הקולינרי "The Petite Cook" בו שיתפה את המתכון לעוגה המושלמת שכבשה את הרשת בסערה. המתכון דורש 2 מוצרים בסיסיים - 5 ביצים ו-250 גרם ממרח נוטלה. סורנידיס אמנם מכינה בעצמה את ממרח הנוטלה בעזרת הקצפה של אגוזי לוז, שוקולד מריר, סוכר חום אורגני, שמן זית וחלב במעבד מזון (אם אתם גם רוצים הנה המתכון שלנו להכנת ממרח נוטלה בבית) - אבל תוכלו להשיג תוצאה דומה מהמוצר שרכשתם בסופר.

עוגת נוטלה. thepetitecook, אתר רשמי
כך נראית עוגת הנוטלה מ-2 מרכיבים בלבד/אתר רשמי, thepetitecook

אופן ההכנה

ראשית, חממו תנור ל-175 מעלות צלזיוס כך שתוכלו לאפות את העוגה ברגע שתסיימו להתעסק במצרכים. שימו 5 ביצים במיקסר והקציפו במהירות בינונית עד גבוהה למשך כחמש דקות או עד שהביצים יהיו חיוורות ואווריריות (בשלב הזה, אבל רק אם ממש תרצו, תוכלו להוסיף לתערובת הביצים 2 כפות של אבקת קקאו, עבור תוספת שוקולדית מעט מרירה). שפכו את הנוטלה לקערה גדולה חסינת חום והכניסו למיקרוגל למשך 30 שניות בלבד. שפכו שליש מתערובת הביצים לקערה עם הנוטלה וערבבו בעדינות עם כף או מרית עד איחוד מושלם. חזרו על הפעולה עם שליש נוסף של תערובת הביצים ושוב עם השליש האחרון.

עוגת נוטלה. ShutterStock
אין איך לטעות כשמדובר בנוטלה/ShutterStock

שמנו תבנית עוגה בקוטר 15 ס"מ ושימו בפנים מספר ניירות אפייה כדי להבטיח שהעוגה לא תדבק לתבנית. שפכו פנימה את תערובת הנוטלה וביצים ואפו למשך 20-25 דקות בחום של 175 מעלות צלזיוס. בתום הזמן, הוציאו את העוגה מהתנור והניחו לה להתקרר. הוסיפו מעל אבקת סוכר (אם תרצו) והגישו לעצמכם פרוסה גדולה מהעוגה המהממת הזאת. "אני בדרך כלל אוהבת שזה קצת נוזלי-דביק במרכז, אז אני בדרך כלל אופה את עוגת הנוטלה שלי במשך 22 דקות ואז משאירה אותה להתקרר מעל הכיריים מכוסה במגבת", הוסיפה סורנידיס, "אם אתם אוהבים אותה אפויה יותר, פשוט השאירו אותה בתנור למשך 5 דקות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully