וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנים-קטנים, מסוכנים-מסוכנים: ההמבורגרים שעשו לנו את השבוע

סליידרס עסיסיים, פופקורן מושחת, מרק שמפנק בחלבון וגם שמן זית עוצמתי: טועמי "חדש על המדף" גיוונו

סופגניות רולדין חנוכה 2020/דייב שחר

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי, לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת. ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

כל המתכונים, הטיפים, קיצורי הדרך והפטנטים לחנוכה מושלם

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם: פריכיות עם חלבון, מרקים עם חלבון, סוכריות גומי ופופקורן שהיינו חייבים להרחיק מאיתנו (אבל לא הצלחנו). כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

סדרת טופינג, סלים דליס

סדרת סלים דליס טופינג. סלים דליס,
סלים דליס טופינג/סלים דליס

חברת "סלים דליס" משיקה סדרת טופינג חדשה - חטיפי דגנים מצופים בשוקולד ותוספות, עם הבטחה למחיר קלורי שפוי (עד 99 קלוריות). מחיר: 10-15 שקלים.

הטעמים - שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד לבן ופירות יער, שבבי לימון וקוקוס, שוקולד מריר וקליפות תפוז - מורגשים מאוד ומובחנים מאוד, ואת זה אנחנו אומרים לטובה. המצטיין היה שוקולד לבן ופירות יער, גירסת אגוזי הלוז זקוקה לעוד הרמה קלה ואת הלימון-קוקוס והשוקולד-תפוז כדאי לתת למי שמלכתחילה על סקאלת הטעמים האלה. זוהי קבוצת אוכלוסיה מסוימת, נישה מוגדרת, אבל עם הנאה מובטחת.

פחמימה בוואדי

עשר תחנות, טיפ אחד: סיור אוכל מושלם בחיפה

לכתבה המלאה

שמן זית ראשית המסיק, משק אחיה

שמן זית ראשית המסיק, משק אחיה. יוסי מור,
שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה/יוסי מור

יצרנית שמן הזית הישראלי "משק אחיה" משיקה את שמן ראשית המסיק, שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, ובחומציות מירבית של עד 0.5%. מחיר: 39-45 שקלים לבקבוק 750 מ"ל.

השמן, המופק מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה ונחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, נוסה גם כצ'ייסר וגם באופן קונבנציונלי יותר, בסלט וכתיבול לכמה מאזטים ביתיים. הטעם חד מאוד, חזק מאוד ומלא עוצמה. כלגימה כך סתם זה בעיקר מעורר, אבל בשימוש יומיומי זה החזיר הביתה מעט מהארומות שחסרות מדי פעם במותגים אחרים.

Good to Meat, פסקוביץ'

סליידרס אנטריקוט, פסקוביץ'. פסקוביץ',
סדרת Good to Meat של פסקוביץ'/פסקוביץ'

חברת פסקוביץ', המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון קפואים, משיקה את Good to Meat, סדרת בשר שפותחה על ידי השף אבי שטייניץ, וכללת 17 מוצרים כשרים מנתחים מובחרים, ללא חומרים משמרים.

בין היתר, כוללת הסדרה ארבעה סוגי המבורגרים (אנטריקוט במשקל של כ-210 גרם, למשל, או טלה במשקל 160 גרם), מספר דומה של סוגי קבבים (עיראקי וקווקזי מובילים את הרשימה המסקרנת), חמישה סוגי נקניקיות (טורינו, מרקש או בארילוצ'ה למשל), עראייס, קציצות ובשר טחון.

אנחנו ניסינו את הסליידרס, המבורגרים בגודל צנוע יותר, מותאמי ביס ומשטר, וקיבלנו כריך מצוין, עסיסי מאוד ואיכותי מאוד בטעמי הבשר שלו. בצד - כדי לאזן את הביס ואת המשטר - טיגנו צ'יפס בטטה, גם הוא של החברה, שסגר פינה פריכה ושמנונית יותר, בקטע מושחת.

פופקורן מתוק-מלוח, וורטרס אורגינל

פופקורן וורטרס אורגינל. אייל גרניט,
פופקורן מתוק-מלוח של וורטרס אורגינל/אייל גרניט

מותג הסוכריות הוותיק מתרחב מעט הצידה ומשיק חטיף פופקורן מתוק-מלוח, בחיזוק קרמלי של וורטרס אורגינל. מחיר: 14.90 שקלים.

השקית קרצה לכל מי שנתקל בה (ולא מדובר בהרבה אנשים, כי מאוד מוקדם הובן שדרושה כאן יכולת החרשה), גם משום שהיא לא שידרה בצורה ישירה במה בדיוק מדובר. כך או כך, החטיף עצמו מוצלח מאוד לסוגו, אבל גם מתוק מאוד, ופחות מקיים את ההבטחה למשחקי מלוח רנדומליים. יש כאלה שזה יפריע להם, כל השאר כנראה כמונו - יטרפו.

שמנת לבישול, וירג'יליו

שמנת לבישול, וירג'יליו. וירג'יליו,
שמנת לבישול של וירג'יליו/וירג'יליו

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם החלה לייבא לאחרונה מאיטליה שמנת לבישול וירג'יליו, וצירפה למדפים כעת מארזים קטנים יותר, בגודל 200 מ"ל. מחיר: 7.30 שקלים.

מדובר במוצר ללא תוספות ומייצבים, שרוקן לתוך רוטב פסטה עתיר ירקות חורפיים. הטעם עדין מאוד ואלגנטי יחסית לז'אנר. המרקם כיפי, דלילי הרבה פחות מהמקובל, והתוצאה הסופית תקרוץ גם בפעם הבאה שנידרש למדף הזה.

סוכריות גומי, Bio Bon

סוכריות גומי, Bio Bon. Bio Bon,
סוכריות גומי של Bio Bon/Bio Bon

המותג האורגני Bio Bon משיק סדרת סוכריות גומי בטעמי פירות חדשים, מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג'לטין וללא גלוטן. מחיר: 9.50 שקלים לאריזה.

הסוכריות הקטנות (קטנות מדי לילדים קטנים בעינינו, ומתאימות אולי יותר לנערים ומעלה) - בטעם פירות (לימון, תפוז, פטל, דומדמניות שחורות, תפוח) ופירות אדומים (דומדמניות שחורות, פטל, אוכמניות, חמוציות, תות וגזר שחור) מחזיקות מרקם שונה מעט מהמוכר, נגיס יותר ונוכח יותר, והטעם (אנחנו ניסינו את הפירות) חמוד, לא מתודלק ביותר מדי מגבירים ומצליח להישאר בפה גם אחרי הנשנוש.

נמס בכוס אקסטרה פרוטאין, קנור

נמס בכוס אקסטרה פרוטאין של קנור. נמס בכוס,
נמס בכוס אקסטרה פרוטאין של קנור/נמס בכוס

חברת קנור מרחיבה את סדרת "נמס בכוס" שלה עם מרקי אקסטרה פרוטאין - מרק אפונה עם 10 גרם חלבון ממקור צמחי, ומרק עדשים עם 6 גרם חלבון ממקור צמחי.

המוצר, שבא לתת מענה לישראלים שמחפשים עוד קצת חלבון בחייהם, טעים יחסית לנישה, ומצליח לגשר באופן סביר על הפער שבין מרקי חורף ביתיים ומוצרים תעשייתים מהירים יותר, בלי קשר לתוספת הפרוטאין. לפעמים זה כל מה שצריך באמצע יום לחוץ במיוחד.

פריכיות בתוספת חלבון, פתית

פתית חלבון. פתית חלבון,
פתית חלבון/פתית חלבון

מותג פתית הוותיק והמוכר מרחיב את היציבה שלו ומשיק "פתית חלבון", פריכיות תירס ועדשים דקות בתוספת חלבון.

המוצר החדש מגיע באריזה אישית ששומרת על עצמה ועל פריכיותה יחסית טוב, וגובה מחיר סביר של פחות מ-99 קלוריות לשקית (עם 25% חלבון ביחידה אחת). חלק יראו בזה ארוחה קלה אחרי אימון, אנחנו מרחנו גבינה לבנה, העמסנו אבוקדו ועגבניה, מלח ושמן זית, וניסינו לגשת לפריכית מזווית קצת אחרת. התוצאה הייתה מספקת, בטח בהתחשב במרכיבים, וזה כל מה שצריך לפעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully