וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סליחה, בהיתי כל הזמן הזה בבטן שלה": כשכוכבת הוליוודית מכינה עוגיות ברשת

8.1.2021 / 6:00

אחת השחקניות המפורסמות בעולם ניצלה את הנגיף כדי להרים "תוכנית אפייה יצירתית". מה כבר יכול להשתבש?

מתחם Make Eat, ראשון לציון/יותם רונן

ברי לארסון הייתה יכולה בקלות לנצל את המגיפה ולנוח קצת - על זרי הדפנה או ממש לנוח פיזית, באחת הפינות המדהימות של הבית המושלם שלה בגבעות מאליבו שבלוס אנג'לס. כוכבת הקולנוע הגיעה לא מזמן לקו הסיום של מסע הכיבוש ההוליוודי שלה, עם תרמיל מפוצץ בפסלונים, קרדיטים ומזומנים, ואף אחד לא היה בא בטענות אם היא הייתה מנצלת את ההפוגה כדי למלא מצברים.

במקום זה, ובניגוד ללא מעט דמויות מוכרות, היא בחרה דווקא להעלות הילוך מאותו בית חלומות בדיוק (ברצינות, תראו איך הוא נראה), לטפח נוכחות אינטנסיבית יחסית ברשתות החברתיות, ולתחזק ערוץ יוטיוב משגשג שהוא הכלאה קצת מוזרה וקצת כל מה שאנחנו צריכים עכשיו בין מונולוגים סוחטי דמעות, משחקי חברה ומתכונים.

אחד האחרונים, עם זאת - פצצת חגים מתקתקה - הלך, לצערנו, קצת פחות טוב מהצפוי. ואנחנו לגמרי מאשימים את ברי. לא הכול יכול להיות מושלם אצלך, יש גבול.

ללא מתכון, ללא דאגות. ברי לארסון בפעולה:

"החלטתי לזרום עם הוויב של 2020 ולאלתר משהו בלי תוכנית", סיפרה לארסון לצופיה בסרטון שהעלתה לערות היוטיוב שלה מעט לפני שהשנה המקוללת הסתיימה, "אז היום אני הולכת לאפות קצת עוגיות - ללא עזרת מתכון".

ההצהרה הזאת גובתה בקבלות ויזואליות מעט מביכות, בהסברים די מתישים ובמשהו שעדיף היה להסתיר אולי מעיני צופים צעירים. "אם אין לי קמח, אז אני פשוט צריכה למצוא משהו במקום", הסבירה מעל הדלפק למשל.

למזלה - ולמזל הטועמים, כנראה - רוב המרכיבים הדרושים לעוגיות החגיגיות אותרו במזווה, לרבות קמח שקדים, שמן קוקוס, תמצית וניל ואבקת אפייה.

העקיצות היו עסיסיות, הבשר נשאר יבש

ריב האודישן הגדול של שופטי "מאסטר שף"

לכתבה המלאה
ברי לארסון. Giphy
"הצד היצירתי שלי". לארסון בימים זוהרים יותר/Giphy

לארסון התאוששה במהירות מהפתיחה המקרטעת, והצליחה להרים אייסינג מפתה יחסית, הכולל חלב אגוזי מקדמיה, ממתיק פירות טבעי וצבע מאכל. "יחסית למשהו שנוצר בלי הוראות ומתכון, זה יצא די סביר", שיווקה את התוצרת לאחר מכן, "אני ממש אוהבת לאפות ולבשל כי זה מוציא את הצד היצירתי שבי".

תיוגים של לארסון ברחבי הרשת הובילו למסקנה כי הסרטון עשה את שלו, ושיכנע רבים לאפות עוגיות ללא מתכון, ללא מדידות וללא דאגות. "מבין שהפעם לא הלכנו על 'טעימות' כדרישת סף", הגיב אחד הגולשים בציניות לסרטון, בעוד גולשת אחרת פירגנה יותר, אך דווקא לשרירי הליבה של הכוכבת. חברתה הסכימה, וכתבה כי היא פשוט בהתה "בבטן השטוחה שלה" במשך כל הזמן הזה. "תוכנית בערוץ האוכל של ברי מבשלת ומתאמנת במקביל - יש לנו משהו", סיכם אחד העוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully