וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא ניסתה לאפות עוגת יומולדת ויצא לה משהו מביך ונועז במיוחד

21.1.2021 / 23:48

אמא אחת ניסתה לגרום לבן שלה אושר וליום ההולדת שלו החליטה לאפות לו עוגה בצורת פפה פיג, החזירה מהסדרה המצוירת הפופולרית, אלא שהתוצאה הייתה מאוד לא צנועה וגרמה לדיון סוער ברשת

עוגות יום הולדת תמיד טעימות יותר כשהן נעשות בעבודת יד עם אהבה. אז כשאמא אחת החליטה להכין עוגת פגה פיג כדי לחגוג את האירוע הגדול של בנה, היא לא רצתה לפנות לעזרה מקצועית והחליטה לאפות בעצמה. אחרי הכל, כמה קשה להכין עוגה בדמות חזירה מתוכנית מצוירת?

ואכן החזירה הפופולרית די פשוטה לשכפול על נייר, עם פרטי פנים מאוד פשוטים וקווים נקיים מה שאמור להפוך את העבודה לקלה גם לאופה הכי לא מנוסה. אלא שהאמא הבריטית התחרטה על ההחלטה שלה לשתף את התוצאה שלה בפייסבוק, כשאנשים לא יכלו שלא לראות בעוגה משהו מאוד לא הולם - כיוון שהיא נראית כמו איבר מין גברי.

עוגת פגה פיג מפוקפקת. Facebook, צילום מסך
עוגת הפפה פיג המפוקפקת/צילום מסך, Facebook

מה אתם רואים בעוגה?

את פפה פיג. מה הבעיה?
אוי ואבוי, זה מביך...
1300 משתתפים

באתר Kidspot דווח שהפוסט שלה הפך מהר מאוד לוויראלי, כשרבים קראו לו "פקר פיג", ואמא נוספת כתבה שהילד שלה גם כן "אובססיבי לחזירה המטופשת הזאת", אלא שהיא חששה להכין לו עוגה בצורה שלה, בדיוק בגלל התוצאה שהתקבלה.

אחרים הסבירו לאמא שזה קשה מאוד להכין את העוגה בצורת פפה פיג מבלי שהיא תראה קרובה לצורה של איבר מין גברי. היא אולי תוכל להתנחם בכך שהורים נוספים חשפו באמצעות הפוסט את הקשיים שלהם במטבח בכלל ובאפייה בפרט, כשאמא אחת חשפה את הניסיון שלה לאפות עוגה בצורת ברווז, והציגה את התוצאה הסופית לעומת מה שהספר ניסה שהיא תאפה.

עוגה בצורת ברווז. Facebook, צילום מסך
העוגה בצורת ברווז לא בדיוק דומה לתמונה בספר האפייה/צילום מסך, Facebook

אם אתם בכל זאת רוצים להכין עוגת פפה פיג - ככה תעשו את זה נכון

והנה עוד כמה עוגות יום הולדת מפדחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully