וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיט קט קראו לזה "סדרת הזהב". ברור שהיינו חייבים לטעום

בייגלה ישראלי יוצא לקרב, עוגיות שוקולד צ'יפס מכווצות וגם חיבוק חם של גלידה ונוטלה: טועמי "חדש על המדף" התחמשו

המירוץ לשינוי הסוכר של "דומתוק"/ניב אהרונסון

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - בייגלה שיוצא לקרב, חיבוק חם של גלידה ונוטלה, עוגיות מכווצות וגם גבינה איטלקית חדה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גמר תחרות טעמי הקהל, Anita

גלידת סמורס של קארין אלבז, אניטה. my social,
גלידת סמורס של קארין אלבז, Anita/my social

שיתוף הפעולה בין גלידת Anita ובית הספר לקולינריה "בישולים" מתקרב לרגעי ההכרעה שלו, ומציע כעת למכירה את ארבעת הטעמים המובילים שעלו לגמר במסגרת תחרות ההצעות מהקהל.

הטעמים הם "גלידת סמורס" (שוקולד לבן עם מרשמלו קטנים ושברי פטיבר) של קארין אלבז, גלידת "עוגת גזר" (שמנת מסקרפונה בטעם גזר עם צ'אנקים של ממרח לוטוס וקראמבל שוקולד לבן) של נעה ודמני, גלידת "ברולה תבלינים ופקאן" (על בסיס קרם אנגלז בתוספת תבלינים חריפים כמו קינמון, ג'ינגר, הל, ציפורן ואגוז מוסקט, בתוספת חתיכות קראנצ'יות של פקאן מסוכר) של שובל הלוי, וכן גלידת "מסקרפונה פטל ומי ורדים" של אבירם חייט.

תחרות הטעימות הפרטים שהורמה עבורינו בבית הולידה פייבוריט בדמות הברולה תבלינים, עם טעמים מקוריים שלא זוכים למספיק נוכחות בשגרת הוויטרינות הישראלית. גלידת עוגת הגזר מחזיקה פוטנציאל מצוין אבל הייתה זקוקה לדעתנו לעוד קצת תעוזה, גלידת הסמורס גם כן הייתה יכולה להיות קצת יותר פרועה, עם עוד מרשמלו ועוד שברים פריכים, ואילו גלידת המסקרפונה הוורדרדה הייתה קצת מתוקה מדי לטעמנו.

הטעמים יוצעו למכירה לקהל הרחב - טעם אחד לשבוע - והמנצח (הנמכר ביותר) יזכה את ממציאו במלגת לימודים לקורס קונדיטוריה מקצועי בבית הספר, ובערכת כלים של ווסטהוף דרייצק.

כן, האוטו-גלידה כבר התחיל להתניע

הארטיקים החדשים של 2021 הגיעו

לכתבה המלאה

גלידת נוטלה, דלי קרים

גלידת נוטלה, דלי קרים. מתן נעים,
גלידת נוטלה של דלי קרים/מתן נעים

רשת הגלידריות "דלי קרים" משיקה קולקציית מוצרי גלידה עם ממרח אגוזי הלוז והקקאו האהוב.

הקולקציה כוללת ארבעה מוצרים - גלידה עם 40% נוטלה, גלידת וניל עם ריפל נוטלה, וופל בלגי עם נוטלה וקרפים (עם נוטלה, כמובן) - שיוצעו למכירה ב-21 סניפי הרשת, ויהיו זמינים גם באפליקציות המשלוחים.

אנחנו טעמנו את שתי הגלידות - השוקולדית-שחומה, שסיפקה מנה הגונה של נוטלה לוורידים המשתוקקים לגלידה שלנו, והוונילית השמנתית יותר, עם המון צ'אנקים שוקולדיים בפנים, ועם מרקם מעט כבד - אך עדיין טעים - מסביב.

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על זה:

עוגיות שוקולד צ'יפס, מרבה

עוגיות שוקולד צ'יפס, מרבה. מרבה,
עוגיות שוקולד צ'יפס, מרבה/מרבה

מותג העוגיות המוכר משיק שני מוצרים חדשים שמרחיבים את סדרת העוגיות שלו.

עוגיות שוקולד צ'יפס מצופות שוקולד, וכן עוגיות מיני שוקולד צ'יפס. הראשונות שמרו על הפריכות המוכרת והוסיפו עוד שכבה כיפית של שחיתות, האחרונות סיפקו עוד מאותו כיף מוכר, עם גודל מתקבל יותר על הדעת לנשנוש, שגם מחזיק קצת פאסון ומצפון.

מוצרים ללא גלוטן, כרם טבע

מוצרים ללא גלוטן, כרם טבע. כרם טבע,
הסדרות החדשות של חברת כרם טבע/כרם טבע

חברת כרם טבע משיקה קולקציה של מוצרים חדשים.

סדרת אטריות ורמיצ'לי ללא גלוטן כוללת אטריות אורז דקות, אטריות אורז דקות עם כורכום, אטריות אורז חום וכן מיקס אטריות אורז דקות. אנחנו ניסינו את הסוג הראשון בארוחת ערב זריזה ומוקפצת וקיבלנו מלווה מצוין למה שהלך לנו במחבת באותם רגעים, מהיר ויעיל, עם מרקם עדין וטעם טוב.

סדרת הקטניות האורגניות נערכת לפסח עם, בין היתר בורגול דק או עבה, גרגרי חומוס, גרגרי פנינה, גרעיני חמניות קלופות ועדשים ירוקות, שהיוו בסיס מצוין למרק, וגם תשתית ראויה לסיר מג'דרה.

בנוסף, מציעה החברה ממרח תמרים טבעי מ-100% תמר מג'הול, שהיה מתוק ועמוק-טעמים, וגם סדרת דפי אורז צבעוניים, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. האחרונים קצת היממו אותנו עם הצבעים העזים, וגרמו לנו לבדוק שוב את רשימת המרכיבים, אך ההצהרות עמדו במילתן. דפי אורז כורכום צהבהבים למשל, מכילים קמח טפיוקה, כורכום, אורז, מים ומלח, ודפי אורז סלק התבססו על הירק הדומיננטי. כך או כך, קומבינציה צבעונית של הדפים התאספה לכדי מאפה בלקני מעט בריא יותר מהנורמה, ולא פחות טעים.

גבינת גרנה פדנו, משק צוריאל

גבינת גרנה פדנו, משק צוריאל. משק צוריאל,
גבינת גרנה פדנו של משק צוריאל/משק צוריאל

משק צוריאל משתף פעולה עם Latteria Soresina מאיטליה ומשיק גבינת גרנה פדנו.

הגבינה מיוצרת בחבל לומברדיה ומגיעה ארצה בשתי תצורות - נתח משולש במשקל 125 גרם וגבינה מגורדת במשקל 100 גרם, שתיהן שומניות במידה (29%), מעושנות במידה ושימשו אותנו היטב גם כתיבול, וגם כ"סגירת" מנת פסטה.

קיט קט גולד

קיט קט גולד. קיט קט,
קיט קט גולד/קיט קט

סדרת הזהב של קיט קט מתחזקת עם וופל קריספי פריך מצופה בשוקולד לבן שמנת, עם נגיעות מתוקות של קרמל.

המוצר מגיע בשתי תצורות - ארבע אצבעות וגם בר אישי, אך ההנדסה פחות חשובה משום שהיא לא שרדה יותר מכמה שניות במערכת. החטיף מתוק כמובן, אולי טיפה מתוק מדי אפילו, אבל הטעמים שלו מצוינים, לרבות הקרמל המורגש.

גרנולה ללא סוכר, FREE

גרנולה, FREE. אסף לוי,
גרנולה של FREE/אסף לוי

המותג FREE משיק גרנולה מרכיבים טבעיים בלבד, וללא תוספת סוכר.

הסדרה החדשה כוללת שני מוצרים - גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס עם 16% חלבון, וכן גרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות עם סילאן.

ראשית, בואו נסכם שכיף לראות בז'אנר שופע מדבקות אדומות מוצרים שמצליחים לדלג מעל המשוכה הזאת. הטעמים טובים - לא מתפרעים במקוריות אך גם לא זקוקים לזה, המרקם מצוין בפריכותו והתחושה הכללית היא טיפונת יותר בריאה.

בייגלה שבורים ומתובלים, מאיר בייגל

סמאש, מאיר בייגל. מאיר בייגל,
סמאש של מאיר בייגל/מאיר בייגל

חברת מאיר בייגל משיקה את "סמאש", בייגלה שבורים ומתובלים בשני טעמים - חרדל ודבש, וצ'דר.

המוצר, ששואב השראה (בואו נקרא לזה ככה) מסניידר'ס, שלח אותנו מיד לבדוק מה קורה פה עם זכויות יוצרים, אך ענקית הבייגלה מצהירה על "שיפור" למוצר האהוב בטעם, בערכים התזונתיים ובמחיר.

כך או כך, לנו זה לא שינה הרבה. השברים הפריכים היו טעימים, ממכרים במידה, מותירים אותך עם מחשבות טובות על חטא ולגמרי עומדות בסטנדרט.

seperator

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח גם לעמוד האינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully