וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, האוטו-גלידה כבר התחיל להתניע: הארטיקים החדשים של 2021 הגיעו

פסטה שמטלטלת תבניות, טופו שמרעיד מוסכמות ומסטיקים עם עוצמות: טועמי "חדש על המדף" רואים את סוף החורף

המירוץ לשינוי הסוכר של "דומתוק"/ניב אהרונסון

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - ארטיקים חדשים, פסטה נטולת גלוטן, חידושי חלב ויוגורט, רוטב קארי-פטנט, מסטיקים מלאי עוצמה וטופו ישראלי חדש. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידות חדשות, נסטלה

גלידות של נסטלה. נסטלה,
גלידות של נסטלה/נסטלה

ימים ספורים לאחר הסערה הגדולה (והיחידה) של החורף הנוכחי, פותחת נסטלה את העונה החמה, תוך התמקדות מובנת ב"חווית הצריכה הביתית". או במילים שלנו - לאכול גלידה אישית על הספה מול הטלוויזיה בלי שאף אחד יפריע לך.

בין היתר, מציעה החברה שלגון דאבל-דארק של קראנץ' בציפוי שוקולד מריר, ועם ליבת נוגט ושוקולד מריר (שהיה מאוד שוקולדי אך איכזב מעט בטעמי הווניל הפחות-וניליים שלו), וכן הרחבה של סדרת לה פרוטה המוצלחת בדרך כלל.

האחרונה כוללת כעת גם שלגונים בציפוי שכבה דקה של שוקולד מוצלח, בטעם תות ובטעם בננה-תמר-פקאן, עם 50% פרי ולא יותר מ-125 קלוריות ליחידה. הראשון, אגב, היה חמוד. השני כבר טיפס גבוה יותר, ושימח ילדים ומבוגרים כאחד.

חדש על המדף

בתמונות זה נראה כמו המבורגר משוגע. אז טעמנו

לכתבה המלאה

פסטות מצוננות ללא גלוטן, ויליפוד

פסטה ללא גלוטן, ויליפוד. וילי פוד,
פסטות של ויליפוד/וילי פוד

חברת ויליפוד משיקה סדרת פסטות איטלקיות מצוננות, ללא גלוטן.

הסדרה כוללת, בין היתר, טליאטלה, עלי לזניה וגם טורטליני ממולאים (בגבינות, במוצרלה ובעגבניות וגם בריקוטה ותרד). הראשונים הוכנסו לתבשיל חורפי ועמוק ושרדו אותו בגבורה. לא בדיוק מרקם הפסטה הנגיס שאנחנו רגילים אליו, אבל החלט תחליף ראוי. הטורטליני הממולאים, לעומתם, זכו לשני רטבים (עם לא מעט חמאה, מודים) ונהנו מתשומת הלב. מדובר בכיסונים רכים (אולי מעט רכים מדי אפילו) שסוגרים ארוחה זריזה מאוד וטובה מאוד בהתחשב בז'אנר.

יוגורט מועשר, יוגורט נטול לקטוז ומשקה חלב חדש, תנובה

יוגורט וחלב, תנובה. תנובה,
יוגורט וחלב של תנובה/תנובה

חברת תנובה מרחיבה את מגוון ה"לבנים" שלה ומשיקה יוגורט מועשר בוויטמין D וסידן, יוגורט נטול לקטוז וכן משקה חלב נטול לקטוז בטעם וניל, מועשר בוויטמין D וסידן..

השאיפה להעניק לצרכניה "ערך מוסף-נוסף" הולידה את המהלך, והיוגורטים עצמם נענים לאתגר באופן יחסי. הטעם מוצלח, די כרגיל, המרקם טוב, וכעת נותר רק לקוות שהוויטמינים והסידן יעשו את עבודתם.

את היוגורט נטול הלקטוז וכן את החלב (3% שומן) נתנו לצרכן ייעודי, והוא דיווח על חלופה ראויה ומשמחת, בלתי מורגשת בשינוייה ועדינה בטטעם הוונילי שלה.

רוטב קארי, מאסטר שף

רוטב קארי, מאסטר שף. שניר סופגי גואטה,
רוטב קארי של מאסטר שף/שניר סופגי גואטה

המותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק רטבי קארי - ירוק ואדום - מוכנים לשימוש.

הבשורה העיקרית כאן היא ש"קרם הקוקוס כבר בפנים" וההמלצה על האריזה היא רק "להוסיף לנודלס או לאורז". כלומר, אין צורך להשתמש במחית קארי וגם בקרם קוקוס.

הקופסה מכילה 50% קרם קוקוס, קארי ותבלינים, ואכן מהווה פתרון מהיר לבשלנים ביתיים שאין להם כוח, זמן או ידע לבשל קארי. הגודל שלה נכון, הטעמים מובחנים ולא רעים לסוגם, ואנחנו רק ממליצים לזרוק פנימה עוד קצת ירקות לפני, כדי לשדרג עוד יותר.

מסטיק Refresher, אורביט

מסטיקים של אורביט. אורביט,
מסטיקים של אורביט/אורביט

אורביט משיקה "חווית לעיסה חדשה" בדמות Orbit Refreshers, סדרת מסטיקים "ייחודית ומפתיעה המספקת רעננות מתפרצת שנמשכת לאורך זמן".

המסטיק החדש - כרגע בטעמי "מנטה עוצמתי", מנטה עדינה ומנטה פירות - מכוון למרקם רך ועסיסי, ומכיל מעין קריסטלים המתמוססים במהירות בפה. התוצאה היא, ובכן, אחלה מסטיק, עם טעמים כיפיים ופרשיים, שמדי פעם מקבלים את אותו בוסט מוצהר.

טופו חומוס, משק ויילר

טופו חומוס, משק ויילר. משק ויילר,
טופו חומוס של משק ויילר/משק ויילר

משק ויילר, יצרן הטופו הגדול בישראל משיק שני מוצרים חדשים בדמות טופו חומוס "רגיל" וטופו חומוס "מעושן".

הטופו החדש כולל גרגירי חומוס שלמים ומים, ללא חומרים משמרים, וממותג כ"מוצר ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם", שמצליח לגוון קצת את עולמם של צרכני החלבון.

הענקו אותם לטבעונית עם תשוקה לשינוי והיא דיווחה חזרה ככה: "בגדול, כל תוספות הטעמים לטופו, בין אם הרגיל ובין זה מהחומוס, מיותרים בעיני כי הטופו מלכתחילה נועד לספוג טעמים ולא צריך תחפושות. עם זאת, טופו חומוס נשמע כמו רעיון הגיוני ומאוד ישראלי. אני, בכל אופן, פחות התחברתי לגירסה המעושנת, על טעמה העז והמרקם המעט יותר קשיח שלה. מדובר בחומר שונה לחלוטין מהטופו שאנחנו מכירים וכזה שככל הנראה צריך לדעת איך לעבוד איתו. טיגון ואפייה ככל הנראה יחמיאו לו יותר, בניגוד לטופו הרגיל שטעים גם רק עם הקפצה קטנה".

seperator

הצעות, טעימות, התנסויות ושאלות למדור "חדש על המדף" אפשר לשלוח לעמוד האינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully