וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד עכשיו הדבר המושלם הזה כיכב רק בצפון. מהיום זה השתנה

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 9:59

תפריטי חג עשירים, מנות מושחתות אך כשרות לפסח, פתיחות חדשות וגם מסעדה שמזמינה לליל הסדר: החדשות הכי טעימות בישראל

המירוץ לשינוי הסוכר של "דומתוק"/ניב אהרונסון

חודשים ארוכים של כותרות אוכל מעט עגמומיות ותשוקה אמיתית לקצת תיבול טעים במטבח שהוא חיינו הסתיימו - לעת עתה ובלי עין הרע - עם חזרת עולם האוכל לשגרה. איזושהי שגרה, בינתיים לא נהיה קטנוניים.

לכל החדשות והכותרות של וואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל (ורוצים לסיים את עונת הישרדות האקסטרים הזאת בקבוצת השורדים הנכונה), מתחילים לחזור לחיים, ואנחנו איתם. בואו נקווה שחדשות האוכל הבאות יתחשבו פחות ופחות ב"מצב".

והשבוע: תפריטי חג עשירים, מנות מושחתות וכשרות לפסח, פתיחות חדשות וגם מסעדה שמזמינה לליל הסדר. בקיצור, קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

סניף חדש, KFC

עוף מטוגן עם צ'יפס, רשת KFC. KFC,
עוף מטוגן עם צ'יפס של רשת KFC/KFC

רשת KFC ממשיכה להתרחב (באיטיות אך בעקביות) בישראל, ופותחת סניף ראשון בדרום - במתחם הסינמה סיטי החדש בבאר שבע.

הרשת, שחזרה ארצה לפני כשנה ופעלה עד כה בצפון בלבד (עם ארבעה סניפים בנצרת, ירכא, דליית אל כרמל ובאקה), תוסיף להתבסס על אותו מתכון סודי מיתולוגי לעוף מטוגן, עם חיזוקים המיועדים להשתלב באופן טבעי עם המתחם הקולנועי. נמתין בסבלנות כדי לגלות מה זה אומר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

היום הסגול של גולדה ו"גן עדן בסגול"

יום המודעות למחלת האפילפסיה, גולדה וגן עדן בסגול. גן עדן בסגול,
השקית הסגולה של גולדה וגן עדן בסגול/גן עדן בסגול

רשת הגלידות הפופולרית ועמותת "גן עדן בסגול" משתפות פעולה במטרה להעלות את המודעות למחלת האפילפסיה, לצמצם את הסטיגמות החברתיות והמיתוסים הנוגעים אליה ובעיקר "להראות לחולים שהם לא לבד".

המהלך החברתי הראוי ישנה השבוע את צבע השקיות של הרשת לסגול - צבעה הסמלי של המחלה - בואכה היום הסגול, יום המודעות לאפילפסיה, שיחול ביום שישי.

אפילפסיה הינה מחלה נוירולוגית המאופיינת בפרכוסים. במקרים בהם היא אינה מאוזנת ונשלטת באמצעות תרופות, היא עלולה לגרום לפגיעה בתפקוד הקוגניטיבי וההתנהגותי לצד פגיעה משמעותית באיכות החיים, הנובעת מקשיים רגשיים וחברתיים וקשיים בתפקוד במסגרות הלימודים והתעסוקה. בישראל חיים כ-80 אלף חולי אפילפסיה, כרבע מהם ילדים. כ-70% מהחולים מאוזנים על ידי טיפול תרופתי ונהנים מאורח חיים שגרתי.

לפרטים נוספים

מארזי חג, רולדין

מארזי פסח, רולדין. רונן מנגן,
מארז פסח של רולדין/רונן מנגן

רשת הקונדיטוריות מתכוננת לחג עם מארזי מתנה צבעוניים, ובהם עוגות ועוגיות כשרות, או מתנות בהרכבה עצמית ממגוון הקינוחים והקופסאות שלה.

בין המוצרים שניתן לארוז אפשר למצוא עוגות בחושות (שיש שוקולד, למשל, או אספרסו שקדים), עוגיות (אמרטי הדרים או סבלה שקדים), טארטים דוגמת פיסטוק-משמש או תפוחים, ממרחים מלוחים ומתוקים, לחמים כשרים לפסח ויינות.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזים סודיים, באשר פרומז'רי

באשר פרומז'רי. אסף קרלה,
באשר פרומז'רי/אסף קרלה

רשת באשר פרומז'רי משיקה מארז סודי ממדפיה, המבוסס על הטיולים הבלתי נשכחים שכולנו עשינו בחו"ל (זוכרים?), ועל הטעמים שליוו אותם.

אלי באשר, שנפתח בשיחה עם וואלה! אוכל לפני שבועות ספורים, ירכיב בכל חודש קופסה עמוסה מוצרים חדשים ומיוחדים, שתיקח אתכם כל פעם ליעד אחר באירופה.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי חג, יקב לה פורה בלאנש

יקב לה פורה בלאנש. יקב לה פורה בלאנש,
יקב לה פורה בלאנש/יקב לה פורה בלאנש

יקב הבוטיק ממצדות שבצפון יער יתיר משיק לכבוד פסח יין חדש, וכן מארזי חג של יינות ושוקולד עבודת יד של השוקולטייר רונן אפללו.

ביקב ניתן למצוא, בין היתר, את סדרת תלפיות - לבן 2020, רוזה ואדום 2018, ואת סדרת אריאל החדשה, לרבות לבן 2019 - בלנד ייחודי, אביבי ואלגנטי. מלבדן, מציע היקב בסדרת דביר את פינו נואר 2018 קש"מ 2018 וקברנה סוביניון 2018, ואת יין הדגל שלוו - יער לבנון 2017 - המופק מהנוזל הראשוני של ענבי קברנה סוביניון שגדלו בכרם "שדה כלב" השוכן ברום 900 מטר, בין ההר הגבוה ומדבר יהודה, ונבצרו בבציר ידני וסלקטיבי.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי חג ואלכוהול כשר לפסח, PANECO

מארז פסח, PANECO. דני מילר,
מארז פסח של PANECO/דני מילר

אתר האלכוהול והיין חוגג את פסח עם משלוחים חינם, ועם מארזי חג.

מארז פינוק לחג, למשל, כולל בקבוק טפרברג מלבק וויז'ן, בקבוק יקב ירושלים 2900 וינטג' ושתי כוסות יין ללא רגל. מארז חלום אדום לבן כולל בקבוק פסגות שרדונה, בקבוק עמק האלה אוורד קברנה ושתי כוסות יין ללא רגל, ואילו מארז סדרה A של יקב אדיר כולל בקבוק אדיר A לבן, בקבוק אדיר A אדום ומגבת מטבח.

מלבד המארזים, מציע האתר מבחר רחב של מוצרי אלכוהול ויין נטולי חמץ, כשרים לפסח כמובן. בין היתר, ניתן למצוא כאן את הקמפרי האיטלקי המוכר, טובי 60 מקומי, רולנד ברו XO עשיר מחבל גרנד שמפיין, וודקה בלנקאיה במהדורה מיוחדת, וערק עלית אניסי.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי חג, פאלטאס

מארזי חג, פאלטאס. נעמי זיסבלט,
מארזי חג של פאלטאס/נעמי זיסבלט

חברת Paletas מציעה מארזי חג במשלוח עד הבית, ובהם קרטיבים טבעיים בעבודת יד.

המארזים כוללים 40 יחידות מיני פאלטאס (על כל שנה שבני ישראל הלכו במדבר) בעשרה טעמים שונים (כמו קוקוס טבעוני, חלבה סילאן, פינה קולדה וחמאת בוטנים, למשל), לצד כלי הגשה מעץ וגלוית חג שמח אישית.

לפרטים נוספים והזמנות

קייטרינג פסח, כפות תמרים

אנטיפסטי, כפות תמרים, קיבוץ אילות. רוני בלחסן,
אנטיפסטי של כפות תמרים/רוני בלחסן

קייטרינג כפות תמרים שבקיבוץ אילות בערבה הדרומית מקיים אירוע קייטרינג מיוחד לכבוד החג.

האירוע, שיתקיים ב-25-26 למרץ (ימים חמישי ושישי) יציע יותר מ-150 סלטים, דגים, עופות (כולל פרגית צלויה), בשרים דוגמת נתח אסאדו או סינטה עגל בחרדל ועשבי תיבול, מנות ספיישל של כבד קצוץ וקניידלעך, תוספות, קינוחים, יינות וגם תמרים תוצרת הקיבוץ.

לפרטים נוספים והזמנות

ספיישל מזקליטה, טאקריה ומזקל אמורס ורדה

ספיישל מזקליטה, טאקריה ומזקל אמורס ורדה. טאקריה ומזקל אמורס ורדה,
מזקליטה של טאקריה ומזקל אמורס ורדה/טאקריה ומזקל אמורס ורדה

פתיחתן המחודשת של המסעדות הובילה לשיתוף פעולה בין מסעדת טאקריה ומזקל אמורס ורדה, "שיפצה על הגעגועים למקסיקו הרחוקה". בהזמנת הספיישל בוולט, מקבלים הלקוחות בקבוק מעוצב עם המזקליטה, קרח, ליים, מלח והוראות הרכבה ליצירת מזקליטה ביתית. מחיר: 36 שקלים.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי חג, יקב היוצר

יקב היוצר נערך לחג עם השקות ומגוון מארזי מתנה.

סדרת בראשית (Genesis) של היקב כוללת זנים נבחרים אדומים ולבנים, ומתרחבת כעת עם קברנה סוביניון "מתוק עדין" 2018. סדרת VIRTUOSO, המבוססת על קברנה סוביניון, מרלו ושיראז אדומים, ועל שרדונה וגוורצטרמינר לבנים, מציעה כעת גם שרדונה רענן מכרם בשומרון, ואילו סדרת הפרימיום לגאטו משיקה את לגאטו ברברה - אדום עז שהתיישן 21 חודשים בחביות עץ, במהדורה מוגבלת.

מלבדם, מציע היקב מארזי מתנה - לאורחים או הביתה - דוגמת מארז ליריקה צבעוני, או מארז האוטר עם שתי כוסות יין ובקבוק האוטר קברנה סובניון או סירה.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט פסח, לולה מרטין

לולה מרטין. דוד מויאל,
משלוח של לולה מרטין/דוד מויאל

מתחם הדגים ופירות הים ההרצלייני של אפי אללוף, הכולל בר-מסעדה, חנות ודוכן פאסט-פוד, נערך לפסח עם קולקציה חגיגית וחדשה.

בין היתר, ניתן למצוא במקום דגי לברק, דניס, סלמון נורבגי, מוסר ים, בר ים, דובר סול מהולנד, סרטני חוף כחולים וטונה אדומה.

לפרטים נוספים והזמנות

מארז הסטאר הבא, גולדסטאר

מארז גולדסטאר. גולדסטאר,
מארז הסטאר הבא של גולדסטאר/גולדסטאר

מותג הבירה הישראלי מבית טמפו משנה עיצוב לראשונה אחרי עשור ומשיק מארז בקבוקים מכל הזמנים.

המארז, שנמכר באתר BLEND, מכיל שמונה בקבוקים שמטיילים כרונולוגית-עיצובית משנות ה-50, כולל הבקבוק החדש שמגיע בימים אלה לחנויות.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי חג, קופסת אוכל

מארז יפו פינת לווינסקי, קופסת אוכל. דן לב,
מארז יפו פינת לווינסקי של קופסת אוכל/דן לב

"קופסת אוכל" מציעה לכבוד החג מארזים קולינריים בהתאמה אישית.

בין היתר, ניתן למצוא את מארז "יפו פינת לוינסקי" (טחינה, זיתים מהשוק, ריבת הדרים, שמן זית, מלח מתובל, ראס אל חנות, פלפל מתובל, שקדים מתובלים, ערק, שתי כוסות צ'ייסר ומגבת מטבח) או את מארז "פיקניק בסלון" (ריבת הדרים, ממרח עגבניות מיובשות, 7 פרלינים טרפלס מריר דה קארינה, שקדים מתובלים, תערובת אגוזים, נר חדר פרטי home, מפת פיקניק שחור לבן, וכן יין אדום מסדרת דומיין של יקב נטופה או יין אדום מסדרת השמורה של יקב רמת הגולן.

המארזים נארזים ב"אנוש", עמותה ישראלית לבריאות הנפש, ונשלחים עד הבית באמצעות חברת "הבימה שליחויות" שהוקמה במהלך הקורונה על ידי שחקנים שנותרו מחוסרי עבודה בימים אלו.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי קוקטיילים, הכרם ו-The Alchemist TLV

מארז קוקטיילים, הכרם ו-The Alchemist TLV. סיגמה צילום מוצרים,
מארז קוקטיילים של הכרם ו-The Alchemist TLV/סיגמה צילום מוצרים

חברת הכרם ו-The Alchemist TLV משתפים פעולה לכדי מארזי קוקטיילים כשרים לפסח.

המארזים כוללים ארבעה גרנישים, שקית שוקולדים, שתי כוסות זכוכית וכמובן ארבעה קוקטיילים - קליאופטרה (ליקר לימונצ'לו וילה מאסה, מנגו, פסיפלורה, אננס, דבש וליים. מוגש עם שבבי קוקוס), רעמסס (תזקיק קני סוף המיושן בחביות שרי, אננס טרי, תפוזים ולימון. מוגש עם אננס מיובש ופרחי יסמין, אנוביס (וודקה סטוליצ'ניה, קינמון, אשכוליות אדומות וליים. מוגש עם אננס מיובש ופרחי יסמין) ונפרטטי (וודקה סטוליצ'ניה, תפוחים, למון גראס, ליים ודבש. מוגש עם לימון מקורמל מיובש).

חברת המשקאות הודיעה גם על ייבוא של ברנדי טורס 10 גרן רזרבה. הברנדי הספרדי הנמכר ביותר בעולם עשוי מענבים לבנים מפנדס שבאזור ברצלונה, ומתיישן בחביות עץ אלון אמריקני.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט פסח, EATS

עוגת קוקוס, EATS. נעם פריסמן,
עוגת קוקוס של EATS/נעם פריסמן

הקפיטריה בהובלת מיכל אפשטיין מציעה תפריט פסח חגיגי ומושקע, שכולו עבודת יד מאומצת וחומרי גלם מוצלחים.

בין היתר, תוכלו למצוא פה חזרת חריפה וחרוסת, כבד קצוץ וקיגל מצות חלבי מתוק, מרק עוף צח עם קניידלך ועוף ממולא באורז ופירות יבשים, חריימה בורי וכמובן קולקציה מרשימה של קינוחים דוגמת עוגת לימון מרנג ונמסיס שוקולד.

לפרטים נוספים והזמנות

גלידות אורגניות וכשרות לפסח, ilo

גלידות ilo. דן פרץ,
גלידות ilo/דן פרץ

מותג הגלידות ilo מציע קולקציית גלידות בריאות, טבעיות ואורגניות בגרסא כשרה לפסח - ובמבצע.

הגלידות, שמיוצרות על בסיס חלב קוקוס ומומתקות באמצעות סירופ אגבה, יוצעו בהנחה של 50% על קנייה של כל גלידה שנייה. בין הטעמים ניתן למצוא פיסטוק עם קראנץ' פיסטוק קלוי, פאי לימון, קרם קוקוס עם קולי פירות יער, וניל קוקוס אקזוטי ותותים ב"שמנת".

לפרטים נוספים והזמנות

אירועי פסח, יקב טורא

יקב טורא. גיל אבירם,
יקב טורא/גיל אבירם

יקב טורא מרחלים משיק מארזי חג ויינות חדשים, דוגמת סנואו 2020 לבן מסובניון בלאן ושרדונה, או בציר חדש בדמות מרלו 2017 מסדרת מאונטיין הייטס. אתר היקב מציע מארזי שי הכוללים גם שמני זית, שוקולדים מבית דה קרינה וקונפיטורות של ברטה.

בחול המועד צפוי היקב לפתוח את שעריו ולהציע לקהל הדרכות, טעימות, סיורים, סלי פיקניק ולא מעט אופציות טעימות אחרות.

לפרטים נוספים והזמנות

מנות חדשות וקוקטיילים, בר איטליה

ניוקי, בר איטליה. אנטולי מיכאלו,
ניוקי של בר איטליה/אנטולי מיכאלו

הבראסרי האיטלקי בר איטליה פותח דלתות וחוזר לשגרה עם אוכל, תפריט יין משודרג, קוקטיילים וקינוחים חדשים.

המסעדה, בהובלת השף שחר ברנע, הוסיפה לתפריט מנות כמו פריטי מיסטי קלמרי וארטישוק, צ'וקולטה דולסה (קינוח שכבות של שוקולד ואגוזי לוז דקואז' לוז, גאנש שוקולד רובי, דפי שוקולד, שנטי שוקולד חלב, רוטב קקאו וקרמל מלוח וגלידת נוצ'לה), קראק פאי פיסטוק וגם פנקוטה קפה. בגזרת הקוקטיילים המבוקשת אפשר למצוא כעת איטאליאן רוז סנגריה (בלו נאן פינק, ליקר תפוז דם, ליקר אלדרפלאוור, סירופ תות, סירופ היביסקוס ומיץ לימון) וקאפרי קוסט (בקבוקון ואן גוך אננס, ליקר ליצ'י, מרטיני ביאנקו, סירופ אננס, סירופ נענע-בזיליקום, נקטר אננס, מיץ לימון וסלרי ביטר'ס).

לפרטים נוספים והזמנות

פרפום דה בנימינה, יקב בנימינה

פרפום דה בנימינה, יקב בנימינה. יקב בנימינה,
פרפום דה בנימינה של יקב בנימינה/יקב בנימינה

יקבי בנימינה משיקים את "פרפום דה בנימינה", יין רוזה ש"חוגג את הפריחה והניחוחות שמילאו את אוויר המושבה, בתקופה בה פעל מפעל בשמים חלוצי במקום".

היין, בצבע ורדרד, מורכב מענבי גראנש וברברה ומזכיר בטעמו מעט אשכולית אדומה, ומתיקות קלה של פטל ותות בר. "ההשראה ליצירתו התפתחה מהחיבור האישי העמוק למושבה ולהיסטוריה המשותפת שלנו כעם בארץ ישראל", סיפר יונתן שוטס, היינן הראשי ביקב.

לפרטים נוספים והזמנות

אפיקומן מתוק, סוויטוויט

קופסת פסח של סוויטוויט. סוויטוויט,
קופסת פסח של סוויטוויט/סוויטוויט

ערוץ הממתקים הישראלי משיק סוויטבוקס מיוחד לחג, כשר לפסח כמובן.

בתוך הקופסה תוכלו למצוא, בין היתר, אצבעות קינדר, פופקורן קרמל מלוח, מצות בציפוי בטעם שוקולד, הגדה של סוויטוויט וגם כרטיס גירוד אפיקומן.

לפרטים נוספים והזמנות

ערכות קוקטיילים לפסח, ספייסהאוס

ערכת קוקטיילים לפסח, ספייסהאוס. מיכאל טופיול,
ערכת קוקטיילים של ספייסהאוס/מיכאל טופיול

ספייסהאוס בהובלת יותם שילה נערכים לחג עם ערכות קוקטיילים כשרות לפסח.

מארז Giveaway, למשל, מציע שני קוקטיילים במארז מיני או שני קוקטיילים וכוס. מארז The Office Patron משתף פעולה עם מותג הטקילה וכולל ארבעה מארזי מרגריטה, עם או בלי זוג כוסות, וש גם מארז טעימות מורחב של שישה או תשעה קוקטיילים.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי פסח, סוגת וכרמלה

מקלובה כרובית. אמיר מנחם,
מקלובה כרובית של רותם ליברזון/אמיר מנחם

חברת סוגת ושירות המשלוחים משוק הכרמל חברו לשיתוף פעולה שמציע במסגרתו מארזים ייחודיים להכנת מנות אורז חגיגיות, לפי מתכונים של השפית רותם ליברזון.

המארזים - להכנת מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי, מנת טנדורי מאורז בסמטי וסלט חגיגי מאורז מלא - יכילו ירקות טריים מהשוק, תבלינים, מטחנת מלח של "מלח הארץ" וכמובן אורז, וידרשו מכם רק לעקוב אחר ההוראות בדרך למנה.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי פסח, ליימן שליסל

מארז פסח, ליימן שליסל. עמית שטראוס,
מארז פסח של ליימן שליסל/עמית שטראוס

יבואנית ומשווקת המתוקים הוותיקה נערכת לחג עם קולקציה עשירה של חבילות שי כשרות לפסח, ובהן מותגים בינלאומיים מוכרים ודברי מתיקה מפנקים.

ליימן שליסל משתפת פעולה - לאורך כל השנה וכמובן גם בפסח - עם עמותת "המשקם", ומספקת לבעלי מוגבלויות תעסוקה באריזת חבילות השי והמוצרים של החברה.

לפרטים נוספים והזמנות

מארזי פסח, בריגדריה

בריגדרו של בריגדריה. לוסיאנה ברסלר,
מארז פסח של בריגדריה/לוסיאנה ברסלר

הקונדיטורית מיירי נוסבכר נערכת לחג עם מגוון חדש של בריגדרוס כשרים לפסח.

הממתק הלאומי של ברזיל מיוצר בבריגדריה בעבודת יד, ועשוי מהחלב מרוכז איכותי ומשוקולד בלגי. בין הטעמים החדשים ניתן למצוא, בין היתר, דולסה דה לצ'ה, קרם ברולה, צ'ורוס, פירות יער, תפוז, קפה ולימון, שמגיעים לצד הכדורים הקלאסיים דוגמת שוקולד לבן, פיסטוק וקוקוס קלוי.

לפרטים נוספים והזמנות

ארוחת ליל הסדר, מסעדת שטרודל

ארוחת ליל הסדר, מסעדת שטרודל בחיפה. גלעד הר שלג,
ארוחת ליל הסדר במסעדת שטרודל/גלעד הר שלג

מסעדת שטרודל מהמושבה הגרמנית בחיפה מזמינה את לקוחותיה לארוחת ליל הסדר במקום - וכמה כיף לכתוב את זה.

במסגרת הארוחה, צפויים הסודעים ליהנות מפוקאצ'ה (או מצות), שלושה סלטים וארבע מנות ראשונות (עלי גפן, באבא גנוש, סטייק כרובית מהטאבון וטרטר פילה בקר) למרכז השולחן, מנה עיקרית לבחירה דוגמת פילה לוקוס או סטייק אנטריקוט, שתיה קלה, שתייה חמה וכנאפה עם גלידה וניל ותותים.

לפרטים נוספים והזמנות

מבצעי חג, יקבי ירושלים

יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית מציעים מבצעי חג מסקרנים דוגמת 4 ב-100 על סדרת מרתף המלך, 3 ב-100 על סדרת הווינטג' ו-2 ב-100 על סדרת הפרימיום (הכוללת קברנה סוביניון 18, שיראז 18, מרסלאן 18, מרלו 18, סוביניון בלאן 20 ורוזה 20).

לפרטים נוספים והזמנות

ארוחות חג, אתר יאמי

ארוחת פסח, אתר יאמי. מקס קובלסקי,
ארוחת החג של סטלה, אתר יאמי/מקס קובלסקי

אתר יאמי נערך לחג עם ארוחות מגוונות ועשירות, מתובלות בטאץ' האישי של כל בשלן.

הארוחות, בהרכבה עצמית, כוללות מנות מסורתיות מהמטבח המרוקאי, קלאסיקות מזרח אירופאיות, שילובי מזרח-מערב, יציאות הודיות, אופציות טבעוניות מגוונות וגם פיתויים בסגנון ערבי.

לפרטים נוספים והזמנות

יינות חדשים, יקב ברבדו ויקב נטע

יקב ברבדו בהרי יהודה משיק לקראת החג קברנה סובניון 18 וסובניון בלאן 20.

הראשון מוגדר כיין עשיר ועוצמתי. הוא מורכב מ-85% ענבי קברנה סוביניון ו-15% ענבי פטיט ורדו, ומיוצר ללא סינון, בתהליכי הצללה טבעיים ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים.

היין השני מוגדר כרענן ומלא חיים, ומאופיין בשפע פרי, עם טעמים לימוניים וטרופיים. הוא מורכב כולו מ-100% ענבי סובניון בלאן, ועובר תסיסה איטית קרה ומבוקרת, במטרה לשמר בצורה רעננה את מאפייני הפרי ואת המינרליות הגירית מן הכרם.

לפרטים נוספים והזמנות

יקב נטע מכרמי יוסף, שהוקם ב-2018 על ידי הדור הצעיר של מייסדי יקב ברבדו משיק אף הוא יינות חדשים - נטע רוזה חצי יבש 2020 קליל מענבי מלבק ומרסלן, וכן נטע אדום 19, שהוא בלנד ארגמני ופירותי של מרלו ומרסלאן.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט פסח, משק ברזילי

פסח 2021, משק ברזילי. שי בן אפרים,
ארוחת חג, משק ברזילי/שי בן אפרים

מסעדת הבריאות נערכת לחג עם תפריט ספיישל נטול חיטה.

בתפריט ניתן למצוא, בין היתר, קיש ירוק (קלתית אורז ושקדים במילוי מנגולד, קייל עם בצלים, טופו וגבינת קשיו), לביבות כרישה, תבנית לזניה משפחתית (גבינת קשיו, פטריות צלויות, עלי מנגולד מוקרמים בבשמל אגוזי לוז) ועוגת גבינה (בסיס אורז ושקדים, מילוי עשיר של גבינת קשיו, סויה וקרם וניל בציפוי ריבת תותים).

בנוסף, מציעה המסעדה לכבוד תחילת האביב ליטר של מיץ ניקוי שמכיל תפוח, ג'ינג'ר, מלפפון, סלרי ולימון - הנסחט טרי לפני המשלוח.

לפרטים נוספים והזמנות

פוד-טראק ישראלי, שואורום בייקהאוס וביט

שואורום בייק האוס. סיגל סבן,
קינוחים של שואורום בייקהאוס/סיגל סבן

בנות השואורום בייקהאוס ואפליקציית BIT משתפות פעולה לרגל השקת הארנק הדיגיטלי של ביט וכרטיס הביטקארד, ומשגרות פוד-טראק לרחבי הארץ.

בדוכן הנייד יימכרו בבלעדיות מוצרים במהדורה מוגבלת, ובהם Sprinkles Pizza Slice (משולש עוגיה רכה עם שברי שוקולד לבן, סוכריות צבעוניות, גרידת שוקולד לבן וקישוט סוכרית גומי), Triple Choco Slice (משולש עוגיית שוקולד רכה עם מטבעות שוקולד בציפוי קרם וניל עם שברי שוקולד מריר וחלב) וכן Berliner Chocolate Burger (ברלינר עם קציצת מוס שוקולד, טוויל ירוק, בצק שקדים וקולי תות).

לפרטים נוספים

מארזי חג, Si café

מארז כל הטוב מהתבור, סי קפה ויקב תבור. יקב תבור,
מארז יין של יקב תבור ברשת Si café/יקב תבור

רשת Si café חזרה לשגרה ונערכת לפסח עם מארזי יין חגיגיים של יקב תבור.

"מארז האושר", לדוגמה, כולל בקבוק של רעם עם שתי כוסות מעוצבות, ואילו מארז "כל הטוב מהתבור" מכיל בקבוק אדמה מרלו, בקבוק אדמה קברנה סוביניון ובקבוק 750 מ"ל שמן זית איכותי מכרמי הזית של היקב.

לפרטים נוספים והזמנות

מארז פסח, מעדני הטבע

מארז מעדני הטבע, פסח 2021. מורן נאור,
מארז פסח של מעדני הטבע/מורן נאור

מעדניית הבוטיק הטבעונית מאחדת כוחות עם קינוחי "פיס אוף נייצ'ר" ויקב וורטמן האורגני לכדי מארז מיוחד לחג.

במארז ניתן למצוא, בין היתר, גבינת קשיו חצי קשה זיתי קלמטה, גרנולה ביתית אפויה, חטיפי שוקולד בעבודת יד ללא גלוטן ויין אדום אורגני.

לפרטים נוספים והזמנות

מבצע אבטיחים, נטורזה

מארז ירקות ופירות, נטורזה. אסף רחמים,
מארז ירקות ופירות, נטורזה/אסף רחמים

חברת "נטורזה" מתכוננת לחג עם מבצע אביבי השולח אבטיח מתנה לכל מי שמזמין באתר בסכום של 199 שקלים ומעלה, ועם מבצעים יומיים מתחלפים.


לפרטים נוספים והזמנות

פסטיבל יין, קשת טעמים

סניף קשת טעמים, פתח תקווה. פלג אלקלעי,
מחלקת אלכוהול בסניף קשת טעמים, פתח תקווה/פלג אלקלעי

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים חוגגת את פסח בפסטיבל יין שיתקיים בסניפים וברשת.

הרשת תציע יותר מ-800 יינות מרחבי העולם, לרבות מאד האוס סוביניון בלאן ניו זילנדי וסנגריה דון סימון, במחירים אטרקטיביים ובמבצעים בלעדיים.

לפרטים נוספים והזמנות

מנות פסח, Lulu & co

בר הקורנפלקס Lulu & co משיק מנות חדשות כשרות לפסח, מבוססות על דמויות מתוך ההגדה.

"חכם", למשל, היא מנת קורנפלקס אלופים עם רוטב קרמל מלוח, וניל וכריות שוקולד מעל. "רשע" מציעה קורנפלקס קוקומן ואלופים, סירופ שוקולד ושוקולד לבן, "תם" מתבססת על קורנפלקס רולס נוגט עם כדורי שוקולד וחמאת בוטנים בציפוי קורנפלקס מצופה שוקולד, ואילו "זה שאינו יודע לשקול" היא מנת קורנפלקס כריות נוגט, עוגיות שוקולד צ'יפס, טופינג כריות נוגט וסירופ שוקולד.

במהלך חול המועד, ייערכו במקום טעימות של דגני בוקר חדשים שעדיין לא הגיעו לארץ, מבחני טעימה עיוורת לטעמי גלידה חדשים ועוד.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט פסח, קולינאריק

ארוחת חג, מעדניות קולינאריק. אנטולי מיכאלו,
שוק אווז עם רוטב שזיפים של קולינאריק/אנטולי מיכאלו

רשת מעדניות קולינאריק משיקה תפריט חג ובו מנות קלאסיות עם נגיעה עדתית, יציאות מתוחכמות יותר וגם קינוחים כמובן.

בין היתר, ניתן למצוא במעדניות כבד עוף קצוץ, סלט סלמון מעושן, גפילטע פיש, אורז פרסי עם פול ואפונה, צלי בקר ביין, שוק אווז עם רוטב שזיפים ועוגת מוס שוקולד מריר חלב ולבן.

לפרטים נוספים והזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully