וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סכין, בלי מספריים, בלי בלגן: טריק "משנה חיים" לחיתוך עשבי תיבול

7.5.2021 / 0:03

גולשת טיקטוק הדגימה כיצד היא מפרידה את הפטרוזיליה מהשורש באמצעות פומפיה. הסרטון זכה למעל מיליון צפיות, אבל לא כולם אהבו את הרעיון מסיבה מובנת. צפו ותשפטו

טריק לקיצוץ עשבי בישול - בעזרת פומפייה/@morielbethobertanner/Tiktok

אוהבים לבשל אבל שונאים להתעסק עם החיתוך של עשבי התיבול? הטריק הזה הוא בדיוק בשבילכם. אישה פירסמה בטיקטוק סרטון שטורף את הקלפים ובו היא מראה כיצד אפשר לחסוך את העבודה המסורבלת של חיתוך הפטרוזיליה, הכוסברה או הסלרי וההפרדה של העלים מהשורש.

מיוריאל בת', שקוראת לעצמה בטיקטוק @Morielbethobertanner, הדגימה דרך קלה בהרבה לעשות את העבודה הזו והטריק שלה הטריף לאנשים את המוח. במסגרת אתגר בו אנשים חושפים טריקים ששינו להם את החיים, היא חשפה כיצד היא קוצצת את הפטרוזיליה לארוחת הערב.

צפו בטריק הגאוני שלה

הסוד שלה - במקום לשים את העשבים על קרש חיתוך ולחתוך אותם עם סכין או מספריים, היא השחילה את השורש של הפטרוזיליה דרך אחד מהחורים של הפומפיה ומשכה את השורש מהקצה בצורה כזו שכל העלים נפרדו ממנו בקלות והוא נותר עירום לגמרי בסוף התהליך, כפי שאפשר לראות בסרטון.

הקליפ הזה זכה ליותר מ-1.3 מיליון צפיות וצבר מאות תגובות שרובן היו נלהבות מאוד.

אלא שלא כולם קנו את הרעיון הזה, כאשר אחד הגולשים התווכח: "למה כולכם מתלהבים מהרעיון הזה? אתם צריכים את השורש, שם נמצא כל הטעם. למה אתה חושבים שהם תולים את העשבים הפוך?". גולשים נוספים הסכימו איתו שיש צורך בשורש ושאסור לזרוק אותו.

אבל השפית אשלי אורטיז בדקה את השיטה עבור yahoo עם מספר עשבי תיבול שונים וציינה שהתוצאות היו משביעות רצון בגדול - היא ניסתה אותה על פטרוזיליה, כוסברה, רוזמרין וטימין - ברמות שונות של הצלחה.

היא כתבה שהטריק הזה מספק שיטה מהירה ויעילה שחוסכת בלאגן בהסרת עלים של עשבי תיבול טריים מהגבעולים שלהם, וציינה שכל שף ביתי צריך לנסות אותה לפחות פעם אחת. "האצבעות שלך והמטבח שלך יודו לך", היא סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully