וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחוב הכי נחוץ בעיר: ממלכת מתוקים חדשה, עם הקרואסון השוקולדי הזה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 17:04

שיריז לוקח את כל הדברים הטובים מביסקוטי, ומגזים איתם עוד קצת. התוצאה היא, בין היתר, הדבר המופרע הזה שבתמונה

שיריז, גבעתיים. מיכאל תקווה,
נדל"ן חסין לרקטות. שיריז/מיכאל תקווה

אני לא סגור על זה ב-100%, אבל נדמה לי שמעטים המקומות בעולם - מסעדות, בתי קפה, פטיסרי או איך שלא תרצו להגדיר אותם - שמבליטים כבר על ההתחלה, ממש במשפטי הפתיחה הראשונים, בין המקרון לאקליירים המזוגגים, את אחד מיתרונות הבסיס הגדולים שלהם. והוא הולך ככה - יש לנו ממ"ד.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

ובשבוע שבו ביקרתי לראשונה ב"שיריז" (SHIRIZ, למעשה, אבל בואו נישאר בעברית) שבגבעתיים - בשלהי מבצע "שומר החומות", כמובן - זאת הייתה חתיכת קליק-בייט, משפט חיזור ששמור בדרך כלל ללוהטים שבדייטים הישראלים. "אנחנו כאן ממש חלק מהבניין, ומשתמשים במקלט שלו", נאמר לי.

מה נגיד, ראינו כבר מסעות יח"צ מפוארים ואסטרטגיית שיווק מתוחכמת, אבל מעולם לא חשבנו שישראל תכפיף את הסוכרים שלנו ככה, ותהפוך אותם למשניים מול נדל"ן הבטון העמיד לרקטות.

ואחרי כל זה, בואו נדבר על מתוקים.

עיניים לפריז. שיריז:

בסוף - ולא משנה כמה רע מסביב, או בעצם בדיוק בגלל שכמה רע לפעמים מסביב - אנשים מחפשים את הביס המתוק

בית הקינוחים החדש מנסה לעשות קצת פריז וקצת תל אביב בלב גבעתיים. המיקום שלו - עמוק ברחוב כצנלסון, אבל בדיוק במטרים הבודדים הרגועים שלו - נותן לו יתרון מבני מוצלח למדי, וזה תוך התעלמות מאותו מקלט מבני, כן?

סטודיו BLE שפך כאן הרבה ורוד-פסטלי מהסוג שמוביל את הגוף והראש והפה לתגובה פבלובית שכולה נפילת סוכר, וסידר במקביל רחבה חיצונית נדיבה, חצי-מקורה. הקומבינציה אומרת בפשטות את מה שכמעט אי אפשר למצוא פה בסביבה - שבו, זה בית קפה.

הרעיון, כמו המון רעיונות אחרים שנתקלנו בהם בשנה ומשהו האחרונות, נבט בקורונה, התרחב במהלכה לכדי תכנית, והתבסס ממש כעת. "המשבר הכריח את כולנו להתכנס ולמצוא הנאה בדברים הקטנים", הסביר ליאב ריבלין הבעלים, שעשה הסבה מקצועית מתקתקה מעולם התיירות והאירוח. אותו משבר, הוסיף, גרם גם לו להבין שבסוף - ולא משנה כמה רע מסביב, או בעצם בדיוק בגלל שכמה רע לפעמים מסביב - אנשים מחפשים את הביס המתוק.

דוכן האוכל שגרם לנו להתבלבל

שמעתם נכון, הוא "לא רוצה שזה יעלה הרבה"

לכתבה המלאה
שיריז, גבעתיים. יובל אסף,
התשתית של ביסקוטי, הפיתוחים של שיריז/יובל אסף

שיריז (עדיין עברית, לא נכנענו) עושה שימוש ראוי בתשתיות הפחמימתיות של מאפיית "ביסקוטי" המצוינת, ומשדרגת כאהבת נפשה. תוכלו למצוא בוויטרינות ובמקריים שלה אקלרים צבעוניים עם קרם פטל, קרם קרמל, קרם פיסטוק וקרם שוקולד, עוגת סניקרס פאדג'ית, קרמשניט של פעם (אבל בקטע טוב) וגם פחזניות.

לבד מאלה, יש אלפחורס, קרם ברולה, מאפי בוקר מנדטוריים, קלאסיקות דוגמת מוס שוקולד ואת מה שמצטייר כמגנט הילדים החדש של העיר - קרואסון חמאתי מדופף היטב שנחצה לשניים, ומוצף בקרם נוטלה אוורירי. כי כולנו אכן מחפשים כאן ביס מתוק, ולפעמים צריכים שהוא יבוא עם החברים שלו.

seperator

SHIRIZ, רחוב כצנלסון 108, גבעתיים. פרטים נוספים באינסטגרם או ב-03-5558988

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully