וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד השוקולדים האהובים עלינו עשה גלידה. זאת התוצאה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 18:14

קפה עם קטע טרופי, חטיפים לאנשים שיודעים מה הם רוצים מעצמם וקיצור דרך מטבחי: טועמי "חדש על המדף" התעוררו

מתיחת הפנים של שרונה מרקט/שי מכלוף

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - קפה עם קטע טרופי, חטיפים לאנשים שיודעים מה הם רוצים מעצמם וקיצור דרך מטבחי. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידה, לאונידס

גלידת לאונידס. אפרת אשל,
גלידה של לאונידס/אפרת אשל

חברת בראל אלון מביאה ארצה את סדרת מארזי הגלידה של לאונידס, מותג השוקולד הבלגי המוצלח.

הסדרה, כוללת שלושה טעמים - וניל ואגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב ושקדים מקורמלים, קפה עם אגוזי לוז בציפוי שוקולד לבן, וכן שוקולד עם קליפות קקאו בציפוי שוקולד מריר - ויצרה ציפיות גבוהות בקרב הטועמים שהתקבצו סביבנו, לאחר שנים של היכרות עם השוקולד באמצעות החנויות המקומיות.

הציפיות הללו התגשמו כמעט במלואן, עם גלידה טובה מאוד, שמנתית אך לא כבדה, בוגרת בקטע טוב, ונהנית מציפוי שוקולדי מוצלח, כפי שניתן היה להעריך קודם.

תל אביב יכולה לקנא, וגם נאפולי

לא סתם יש תור לפיצה הזאת

לכתבה המלאה

שוקולד ממולא, מקס ברנר

טבלאות שוקולד, מקס ברנר. מקס ברנר,
טבלאות שוקולד של מקס ברנר/מקס ברנר

נשארים בשוקולד, כי למה לא בעצם? רשת מקס ברנר משיקה טבלאות שוקולד חדשות במילוי קרם פרלינה ("המפורסם", לשון ההודעה).

הטבלאות מציעות שלושה טעמים - שוקולד חלב ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד, קרמל מלוח ובתוספת שברי קשיו קלויים, שוקולד חלב ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בתוספת שברי אגוזי לוז קלויים, וכן שוקולד מריר ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בטעם אספרסו ובתוספת שברי פולי קקאו - ופונות אף הן לקהל שכבר הבין ומיפה את מפת השוקולד הפרטית שלו.

האספרסו מריר ועמוק, החפיסה האגוזית הייתה קראנצ'ית כמתבקש, אך הפייבוריט שלנו היה הקשיו המקורמל, עם טעמים קרמליים בולטים, ומספיק מליחות בשביל לאזן הכול.

חטיף שקדים, בי קיינד

חטיף שקדים, בי קיינד. בי קיינד,
חטיף שקדים של בי קיינד/בי קיינד

מותג בי קיינד (BE KIND) משיק חטיף חדש על בסיס שקדים, ללא גלוטן.

החטיף, שמצטרף לחבריו המוצלחים, מכיל חלבון ממקור צמחי, שומן ממקור טבעי וסיבים תזונתיים, ונשען על 64% שקדים, מעט מלח ים וציפוי קרמלי. התוצאה עשירה מאוד, משביעה כנשנוש על הדרך, ומוצלחת בטעמיה.

קורני אנרג'י

קורני אנרג'י. קורני,
קורני אנרג'י/קורני

ונשארים בחטיפים: מותג CORNY הוותיק מרחיב מעט את סל המוצרים שלו עם קורני אנרג'י, חטיף דגנים המכיל מנת קפאין טבעי מפרי הגוארנה, בכמות השווה לכוס אספרסו.

סדרת קורני אנרג'י מוצעת בשני טעמים - שקדים קלויים ושוקולד חלב בתוספת גוארנה וכן בוטנים, שוקולד גוארנה וקפה - ומצליחה לרענן מעט את מדפי הסופר שכבר לא חשבנו שיתעוררו מתרדמתם. החטיף עצמו טעים, קפאיני במידה מורגשת אך לא משתלטת, שונה ומוצלח.

קפסולות קפה, עלית

קפסולות קפה, עלית. סטודיו שטראוס,
קפסולות קפה של עלית/סטודיו שטראוס

ונשארים בקפה: קפסולות האספרסו של קפה עלית מתחדשות באריזת אלומיניום, ובלוק רענן.

הודעת החברה מדברת על תהליך פיתוח ממושך וקפדני, ועל שדרוג חווית הקפה, אך בגדול מדובר ביישור קו עם הסטנדרט הדי נפוץ בענף המתפקע. הקפה עצמו - שהרי אנחנו פה בעיקר בשביל הטעם - מרגיש טוב ואיכותי, עמוק יחסית לז'אנר ומגוון בטעמיו.

רוטב עגבניות, קנור

רוטב עגבניות, קנור. קנור,
רוטב עגבניות של קנור/קנור

ואחרי כל המתוקים והחטיפים והקפה - טוויסט בעלילה בדמות אוכל של ממש, או לפחות תשתית-אוכל של ממש: סדרת רטבי העגבניות של קנור מצרפת אליה רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים, "בהתאם לעקרונות התזונה הים-תיכונית".

הרוטב המתובל מגיע בצנצנת המכילה 415 גרם, שנוצרה מכחי קילו עגבניות איטלקיות, ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל, וללא חומרים משמרים. הוא שודך גם לקציצות בשריות וגם למנת פסטה, וסיפק (בעזרת עוד קצת תיבול) קיצור דרך מוצלח והכרחי במציאות המטבחית שלנו, עם טעמים טובים של עגבניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully