וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שכולכם השתמשתם לא נכון בשקיות הקטשופ עד עכשיו

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 17:04

מי מאיתנו לא נוהג לשפוך את שקיות הקטשופ לצלחת וליצור בריכה של רוטב? ובכן, סרטון קצרצר שהעלתה בחורה לטיקטוק הדגים שיטה אחרת לגמרי שנראית פשוטה אך גאונית. צפו בתגלית

מי מאיתנו לא מוצא את עצמו מי פעם יושב עם צלחת של צ'יפס ושקית או שתיים של קטשופ מונחות בצד ומוכנות לשימוש? אנחנו מניחים כמו שכולם, גם אתם לקחתם את השקיות, רוקנתן אותן לצלחת ויצרתם בריכה קטנה של קטשופ מוכנה כדי לטבול בה את הצ'יפס. אין פשוט מזה לכאורה.

אבל מסתבר שכולנו טעינו - סרטון קצרצר בטיקטוק עלול לשנות את כל החשיבה שלכם ולגרום לכם להבין שאולי יש דרך הרבה יותר הגיונית ונקייה לעשות את זה.

צפו בתגלית

בחורה בשם אמליה העלתה לרשת החברתית סרטון שבו היא מדגימה כיצד היא משתמשת בקטשופ. מה היא עשתה אתם שואלים? פשוט מאוד, היא לקחה את הצ'יפס והטביעה אותו ישירות בשקית לפני שהכניסה אותו לתוך הפה שלה. כן בדיוק, הצ'יפס נכנס לתוך הקטשופ וכשמסתכלים על זה, זה גם נראה הרבה יותר הגיוני ונוח.

עוד בוואלה!

מסתבר שרובנו לא הכרנו את הטריק לטבילת צ'יפס בקטשופ במקדונלד'ס

לכתבה המלאה

האקט שלה אומנם נראה פשוט מאוד ואולי אפילו מובן מאליו לפתע, אבל הגולשים היו המומים ואחד מהם הגיב במה שרובכם חושבים: "למה אני כל כך המום מזה?". אחר כתב: "זה נראה כל כך ברור כשאת מראה לנו, אבל לא היה לי מושג עד עכשיו".

השיטה הזו אולי לא מתאימה כל כך לכאלו שאוהבים לטבול חופן של צ'יפס, אבל זה ממש משנה את חוקי המשחק לאלו שאוהבים לאכול צ'יפס בודדים עם קטשופ, אבל לא רוצים ללכלך את הידיים שלהם. מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully