וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד המושלם הסתבך. עכשיו הוא שובר את הרשת

21.6.2021 / 6:00

פורץ שהצליח לשים יד על תכולת הקופה הדלילה של מאפייה מצא את עצמו בכותרות החדשות. כך זה עבד

פיצה בונסרה, ראשון לציון/יניב גרנות

לא חשבנו שזה אפשרי, אבל מסתבר שעוגיות יכולות להיות עוד יותר מושלמות ממה שהן. כלומר, אנחנו יודעים שהן רכות ואווריריות, צבעוניות ומתוחכמות, מגוונות ומשמחות. אנחנו גם יודעים שכשעושים אותן טוב, הן מפזרות סביבן קסם מתוק.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

עכשיו, מסתבר, עוגיות יכולות גם להיות כלי הנקמה המושלם. במיוחד אם אתה פורץ חסר מזל, שאמור היה להוציא לפועל את אחד ממעשי השוד הקלים בהיסטוריה, ומצא את עצמו גבוה בהיררכיית החדשות המקומיות - עד שנתפס.

"פתרון מתוק". כלי התקשורת המקומיים מדווחים:

הכול החל לפני שבועות ספורים, כשמאפיית "Canfora" בביי-וויו שבמילווקי נפלה קורבן לשוד. פורץ לילי הצליח לנטרל את המנעול הסטנדרטי שבכניסה, ורוקן את הקופה הראשית במקום. השלל: כ-200 דולר בסך הכול.

קארן ואריק קריג, בני הזוג שמנהלים את המאפייה השכונתית, החליטו לנסות ולאתר אותו בצורה היחידה שאותה הם מכירים - מאפים. ובאופן קצת יותר ספציפי - עוגיות סוכר בסיסיות עם פרוסטינג שעליו הוטבע צילום האבטחה ממעשה השוד.

"החלטנו להפיק מהמצב את המיטב", סיפרה קריג בזמנו, "ולראות אם חברי הקהילה שלנו יוכלו לעזור לאתר אותו".

הלם במדינת תל אביב

מצאנו דוכן אוכל ש*לא* מתקמצן עליך

לכתבה המלאה

18 דקות מתוקות

נגלת האפייה המקורית כללה כמאה "עוגיות בילוש" בסך הכול, אך התגובה המקורית עשתה את שלה. הטיפים החלו לזרום באופן מיידי, ותוך 18 דקות בדיוק מהרגע שבו פורסמו תמונות העוגיות בעמוד הפייסבוק של המאפייה, זוהה הפורץ. "לקח יותר זמן לפייסבוק לאשר את העלאת הפוסט הזה", צחקה קריג.

שלושה ימים בלבד לאחר חלוקת העוגיות והזמנת הלקוחות "לנגוס בפשע", נעצר החשוד על ידי המשטרה המקומית. החגיגות, כצפוי, כללו נגלת אפייה נוספת, משמחת עוד יותר, והפעם עם תמונת המעצר שלו - אותה Mug Shot מפורסמת. גם העוגיות הללו חולקו ללקוחות, אולי כסמל לקהילה החזקה, ואולי כאזהרה לשודדים הפוטנציאליים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully