וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בבקשה אל תהיו עצלנים כמונו: הבראנץ' המושלם שדורש פיקניק

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 10:55

המארז הזה חולש על אזור השפלה בצדק. עד שהוא יגיע לתל אביב, אתם יודעים מה המשימה שלכם

שולחן ארוחת בוקר/shutterstock

זאת יכולה להיות הארוחה הכי חשובה של היום או הארוחה הכבר לא כל כך חשובה של היום. היא באה עם המון קפה בצד או בלי קפה בכלל, בריאה מאוד או מושחתת מאוד, או סתם משהו שיושב טוב באמצע הסקלה הבלתי אפשרית הזאת. היא מודלורית, מגוונת, מותאמת-אישית וקולקטיבית כאחד. כן, זה אפשרי, בדקנו.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

ארוחת הבוקר היא בו-זמנית גם הארוחה שאנחנו הכי מתעלמים-מדלגים עליה לאורך השבוע, וגם זאת שאנחנו הכי משקיעים בה בסופו. זה לא פיצול אישיות, מקסימום פיצול קיבות וחשקים.

היא באה כבוקר ישראלי שגרתי או כבופה עמוס צלחות ואפשרויות, כבראנץ' עם קוקטייל וכפתור אדום שמנקה עורקים מחמאה וכסלסלת פיקניק שיודעת להוציא את המקסימום מהטבע.

מה שבטוח, וכמו הרבה תחומים אחרים בחיים שלנו כאן, העסק הזה תפס תאוצה בשנים האחרונות, זינק ממש במהלך הקורונה, ונראה שהוא לא מתכוון לעצור בקרוב. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

או במילים אחרות - קבלו את מדור ארוחות הבוקר-בראנצ'ים-פיקניקים של וואלה! אוכל. השם זמני וקצת מדכא תיאבון, אנחנו יודעים, אבל כל השאר יאזן את זה יופי.

והשבוע: כוכבת מהשפלה שבדיוק נכנסת תל-אביבה.

מארז בוהריים, קפה ציונה, נס ציונה. גל בן זאב,
שפע גדול ומשמח. מארז בוהריים של ציונה/גל בן זאב
בהיותנו שתי סועדות חובבות פחמימות, לא נרתענו - והתחלנו לפרק את התכולה לגורמים.

מאז הבוהריים של ציונה קפה, המוסד הנס-ציונאי הוותיק והיציב שבדיוק עומד לפתוח שלוחה תל-אביבית משחמת בשרונה מרקט, הגיע ארוז בתוך קרטון לא קטן עם ידית נשיאה, מה שאומר שניתן היה בקלות לשאת אותו לאיזו פינה יפה וליהנות מתכולתו הנדיבה בפיקניק, כפי שהוגי המארז הזה (ובורא עולם) בוודאי התכוונו שנעשה.

אבל מחמת תכנון לקוי ועצלנות (טוב, בעיקר עצלנות) יצא שאכלנו אותו בבית.

אין ספק שנוף ירוק ואוויר צח היו משפרים מאוד את חווית האכילה, אבל גם בלעדיהם המארז הזה היה מהנה ביותר. התגובה הראשונית היא הלם חיובי מהכמות והמגוון - פתחנו את הארגז והוצאנו עוד ועוד צנצנות, מאפים, סלטים, סוגי לחמים ומתוקים. שפע גדול ומשמח. בהיותנו שתי סועדות חובבות פחמימות, לא נרתענו - והתחלנו לפרק את התכולה לגורמים.

שלושה תיקים של שחיתות, סוף שבוע אחד

משלוחי בראנץ' מומלצים הביתה או לפיקניק

לכתבה המלאה
מארז בוהריים, קפה ציונה, נס ציונה. גל בן זאב,
בואו נקרא לילד בשמו. מארז הבוהריים של ציונה/גל בן זאב
היו שם גם הירקות החתוכים הבנאליים אך המתחייבים, שיהיו מושלמים למקרה הלא אידיאלי שבו ילדים נדחפים לכם לבראנץ'

היו שם שני סוגים של לחמים - בגט מלחם לבן וגם לחם דגנים דחוס וטעים - שהגיעו עם קוביית חמאה עטופה כמו בפרובנס, חמש צנצנות עם ממרחים, ובהן גבינת שמנת שומית וממרח פלפלים צבעוני שבלטו לטובה, וגם זיתים טעימים וקונפיטורה ביתית. דווקא הטחינה-סלק שפיתתה עם צבע סגול בוהק הייתה אנמית בטעמה ביחס למראה שלה.

הסלטים שנכללו במארז היו מגוונים ומעניינים. היו שם גם הירקות החתוכים הבנאליים אך המתחייבים (מושלם למקרה הלא אידיאלי שבו ילדים נדחפים לכם לבראנץ'), סלט ביצים טוב עם מלא שמיר, סלט עדשים מתקתק עם קוביות בטטה ואגוזים, סלט מלפפונים ובצל סגול (שלטעמנו היה פחות מוצלח מהשאר ובעצם החוליה החלשה היחידה בכל המארז הזה), וכן פלטה טובה עם ארבעה סוגי גבינות.

פרט לשני הלחמים, המארז כולל גם שקית של קרקרים במראה ביתי, מפוצצים בגרעינים ודגנים, פוקצ'ה עם עגבניות, מאפה גבינות ותרד (בואו נקרא לילד בשמו, מדובר בבורקס והוא טעים מאוד), מקלות גבינה וקצח. ובתחום המתוקים: צמד מאפינס פטל, עוגיות חמאה וטראפלס שוקולד.

את כל העושר הזה תוכלו להוריד בגרון עם מיץ תפוזים סחוט טרי (אבל באמת טרי) או עם קוקטייל פירותי, שהגיעו בשני בקבוקי פלסטיק סגורים.

אל תהיו עצלנים כמונו. ציונה:

חוץ מזה, מצאנו שם כל מה שהיינו יכולים להזדקק לו אם היינו בתנאי שטח - מפת נייר לפרוס עליה את כל המטעמים, צלחות וסכו"ם מחומר חד-פעמי מתכלה (נייס טאץ'), כוסות חד-פעמיות, מפיות, קשיות (שוב, אקולוגיות), וכמה ענפי תבלין ומקלות קינמון שיכולים לשדרג מאוד כוס תה לסיום, אם תזכרו להביא גם פק"ל קפה או לפחות תרמוס כי שתייה חמה לא כלולה בדיל הזה.

השורה התחתונה: מארז הבוהוריים של ציונה מציע הרבה אוכל טעים ומגוון. הוא יכול להשביע 3-4 מבוגרים בלי בעיה, אבל הוא יעשה יותר מלהשביע - הוא ישמח ויספק.

גם אם מחירו גבוה (389 שקלים), לא תרגישו שהתקמצנו עליכם - לא מבחינת המרכיבים ולא מבחינת הכמויות. כמעט כל אחד ימצא בו דברים שהוא אוהב, ויש פה גם להיטים שהם מעבר לפלייליסט הסטנדרטי של "לחם וממרחים".

רק באמא שלכם, אל תהיו עצלנים כמונו, וצאו לאכול אותו בחוץ. מגיע לכם, ומגיע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully