וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוד מלוכלך": הישראלים שישנו את העולם הגיעו לנטפליקס. צפו

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 10:43

כמו כל דבר ראוי לשמו, גם המהפיכה הזאת תתחיל כנראה מפתח תקווה

המירוץ לשינוי הסוכר של "דומתוק"/ניב אהרונסון

זה היה באוויר כבר אז, ואני לא מדבר על גבישי הסוכר שמתעופפים לכל עבר - מטפורית ומעשית כאחד - במשרדים של "דומתוק".

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

זה היה באוויר כי מישהו כמוני הצליח להבין (בערך ובקווים כלליים, לא צריך להגזים) מה בדיוק קורה פה, איך זה עובד, לאן זה הולך ובאיזו נקודת זמן התהליך יתחבר לכדי מוצר ממשי.

אז לקחו אותי ביד והסבירו לי כמו אידיוט מה הסיפור הגדול של הסטארטאפ הסוכרי הזה. היום, חמישה חודשים אחרי, הישראלים המדהימים האלה מגיעים לנטפליקס.

"לסוכר יש סוד מלוכלך". צפו בטריילר של Explained:

מדובר בצלילת עומק לתופעת הסוכר, לסכנותיה ולאתגריה הגלובליים. כן, אמרתי את זה - הגלובליזציה הזאת ממריאה מפתח תקווה

סיפורה של חברת הפוד-טק הישראלית מתחיל, כמו הרבה דברים טובים, בדייסה מתקתקה. "אבי היה מדען וגויס על ידי חיים ויצמן להקמת תעשיות ומעבדות לאומיות למחקר לאומי", סיפר ערן בניאל, מנכ"ל ומייסד-שותף, "הוא עשה קריירה ארוכה, ייעץ גם לחברות זרות, ובהן לחברת סוכר ענקית שלימים פיתחה את ספלנדה וסוכרלוז".

אינספור ניסויים, מבחנים, מדגמים ומבדקים אחר כך, פותח מסעו של האב למתחם המשוכלל בפתח תקווה, ול-Incredo Sugar, סוכר של ממש, אבל קצת אחר.

רוצים את זה בפשוט? סוכר רגיל לגמרי עובר תהליך טבעי לגמרי שהופך אותו למתוק יותר (או מובל יעיל יותר לעבר בלוטות הטעם שלנו). ככזה, הוא מאפשר את אותו טעם, אותו ביס, בפחות כמות. בתמצית - עשרות אחוזים פחות סוכר בלי להרגיש.

רוצים את זה בקריינות של קרי ראסל? פתחו נטפליקס ולכו על הפרק הראשון בעונה השלישית של Explained המצוינת בהפקת VOX, שעלתה ממש היום, ושממנפת את דומתוק לכדי צלילת עומק לתופעת הסוכר, לסכנותיה ולאתגריה הגלובליים. כן, אמרתי את זה - הגלובליזציה הזאת ממריאה מפתח תקווה.

זמן סוכר

העולם עומד להשתנות. נקודת המוצא - פתח תקווה

לכתבה המלאה
דומתוק. חיים יוסף,
לא צנע ולא תרופה. דומתוק/חיים יוסף

"יותר מאי פעם בעבר, צריכת היתר של סוכר היא בעיה ענקית, בישראל ובעולם", הסביר אז בניאל, "אנשים וילדים צורכים היום מוצרים עתירי סוכר מסיבה אחת פשוטה - זה טעים. ובגלל זה, אם מישהו רוצה להפחית את צריכת הסוכר, הוא צריך לתת להם את הנחמה שיש להם ממוצרים נוראיים אך טעימים, עם תזונה אחרת לגמרי".

החברה, שמשיקה כעת בארצות הברית צמד ממרחים מבוססי אותו Incredo Sugar - ממרח קקאו שקדים וממרח קקאו וקרמל מלוח - מתרחקת מתדמיות של תרופה או צנע ומתעקשת ליצור דברים - שוקינג - שהם טעימים. "אנחנו רוצים שאנשים יהיו מאושרים", הדגיש בניאל, "ובאותה הזדמנות נותנים להם לאכול משהו שהוא יותר בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully