וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח השאיר משולש פיצה כטיפ לשליח - ועורר ויכוח סוער

16.9.2021 / 23:31

אדם הזמין מגש פיצה והשאיר לשליח הודעה על הדלת: "אין לי כסף לטיפ. אנא קח משולש פיצה". זו הייתה התגובה המפתיעה של השליח ושל הצופים בטיקטוק להודעה הזאת

הטיפ לשליח הפיצה - משולש/ringdoorbell.compilation

בעבר הרחוק אנשים נהגו לסחור במזון במקום להשתמש במזומנים או באשראי, אז נראה שיש עוד כמה שלא ממש התקדמו מאז. עמוד הטיקטוק ringdoorbell.compilation שהחל לא מזמן לשתף סרטונים שצולמו ממצלמת פעמון הדלת, שיתף סרטון מבית של לקוח שהזמין פיצה והשאיר לשליח טיפ מההזמנה שלו - משולש.

בסרטון ניתן לראות את השליח מגיע לבית הלקוח, מניח את המגש ומצלצל בדלת הכניסה לפני שהוא מבחין בהודעה שהלקוח השאיר לו על הדלת. על פי הכיתוב הנלווה לסרטון, על ההודעה נכתב: "אין כסף לטיפ, אנא קח משולש פיצה".

השליח מגיב בהתחלה בייאוש כשהוא אומר בקול רם: "אתה צוחק עלי?", רק שאז במקום להתלונן או ללכת משם בעצבים - הוא פותח את מגש הפיצה ומתנחם במשולש.

מה אתם אומרים?

טיפ לשליח - משולש פיצה

לגיטימי
בושה
4644 משתתפים

הסרטון צבר יותר מ-4 מיליון צפיות וזכה לתגובות מעורבות, כשכל צופה נתן פרשנות שונה להודעה של הלקוח. חלק סברו שפשוט לא היה לו מזומן באותו רגע ולכן הוא ניסה לפרגן לשליח בדרך אחרת. אחרים טענו שאולי מדובר במשפחה במצוקה שנאלצה לחסוך בטיפ עקב נסיבות כלכליות. היו גם כמה פחות סלחניים שסברו שהלקוח פשוט התנהג בחוצפה.

"אם אינך יכול להרשות לעצמך טיפ של כמה דולרים, אל תזמין שירות", כתב אחד ואחר הוסיף: "אין לך מספיק כסף לטיפ? לך בעצמך לסניף ותקנה". צופה סלחן יותר כתב: "אולי מדובר במשפחה עם בעיות כלכליות ויש לה רק 10 סנט לבזבז, אז היא נאלצת להזמין מגש פיצה ולא לתת טיפ? זה בהחלט יכול לקרות, אז אל תגידו 'אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לתת טיפ אז אל תזמינו'. אתם לא יודעים מי עומד מאחורי ההזמנה הזאת".

צופים אחרים טענו שטיפ אינו חובה. "אני נותנת את הדולר שיש לי בארנק. אם אין לי, אני לא נותנת טיפ. אל תצפו שתמיד אתן טיפ", כתבה אחת ואחר הוסיף: "זו לא צריכה להיות האחריות שלי לשלם לעובדים. אני לא בעל העסק. אלה המסעדות שצריכות לשלם לעובדים שלהם טוב יותר". אחרת הסכימה: "מדוע כולכם מתקשים להבין שטיפ זה לא חובה? אם אתם חושבים שזו חובה אז כנראה שלא מגיע לכם טיפ". אדם נוסף כתב: "אם אתם לא מרוצים מהשכר שלכם - תאשימו את מקום העבודה שלכם, לא את הלקוח".

השאיר טיפ לשליח - משולש פיצה. tiktok.com/@ringdoorbell.compilation, צילום מסך
השאיר הודעה לשליח: "אין כסף לטיפ. בבקשה קח משולש פיצה"/צילום מסך, tiktok.com/@ringdoorbell.compilation

אחרים תהו האם השליח היה בכל זאת מרוצה מ"הטיפ" שקיבל. אחד כתב: "הוא כנראה כבר היה בסוף יום העבודה שלו ואמר לעצמו, האמת? זה הטיפ הטוב ביותר שיכולתי לקבל חחח". אחרים פחות הסכימו: "הוא עובד בפיצרייה, הוא אוכל את זה כל הזמן", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני שליח פיצות והייתי די מתעצבן אם הייתי במקומו. אנחנו גם ככה אוכלים בחינם בפיצה וזה דלק שבזבזתי לחינם".

על פי אתר השוואת השכר Payscale.com, השכר הממוצע לנהג משלוחי פיצה האט באמריקה עומד על 8 דולרים לשעה (כ-26 שקלים לשעה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully