וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה בארון פיצות והמבורגרים במשך שנתיים כדי להבהיר נקודה

30.7.2021 / 1:09

משתמשת טיקטוק העניקה הצצה לארון אוכל בביתה המפוצץ בפיצות, המבורגרים ושאר ג'אנק פוד - וטוענת שאמא שלה לא נגעה במזון הזה במשך שנתיים רק כדי להוכיח כמה הוא לא בריא לנו

מציגה מזנון מלא בהמבורגרים ופיצות - שלא מתקלקלים/tiktok.com/@elifgkandemir

במבט ראשון ניתן לחשוב שמדובר בארון אוכל עם שלל פרטי מזון מגרים וזמינים לאכילה, אולם משתמשת הטיקטוק elifgkandemir חושפת שמה שנראה כה מפתה נמצא למעשה בארון האוכל הזה כבר שנתיים.

המשתמשת שיתפה תיעוד מארון האוכל של אמה התזונאית, וסיפרה שזו החליטה לשמור ג'אנק פוד בארון למשך שנים כדי להוכיח שהוא לעולם לא נרקב, מה שמצביע על כמה שהוא ממש לא בריא לגוף שלנו.

תמצאו שם המבורגרים, צ'יפס, נקניקיות, פיצות, מאפים, דונאטס ושלל ממתקים - כולם נראים כמעט כמו ביום שבו נרכשו.

ארון האוכל של אמא: ג'אנק פוד מלפני שנתיים. tiktok@elifgkandemir, צילום מסך
ארון האוכל של אמא: עם ג'אנק פוד מלפני שנתיים/צילום מסך, tiktok@elifgkandemir
ארון האוכל של אמא: ג'אנק פוד מלפני שנתיים. tiktok@elifgkandemir, צילום מסך
נראה טעים נכון? לקיבה שלכם זה פחות טוב/צילום מסך, tiktok@elifgkandemir

הצעירה מאסקס, בריטניה, טוענת כי אמה התזונאית שומרת את מוצרי המזון בארון לצורך מחקר ומסבירה: "זהו ארון האוכל של אמא שלי המלא במוצרי מזון שלעולם לא מתקלקלים. אמא שלי היא תזונאית שמסייעת בהתמודדות עם השמנת יתר. המאכלים המוצגים כאן הם מזון מעובד מאוד, ש-80% מהבריטים צורכים על בסיס קבוע". הסרטון מופיע לצד הטקסט: "עדיין מתחשק לכם המבורגר?".

צפו בקטע המטריד:

בסרטון המשך, היא שיתפה מידע נוסף על המחקר המוזר. "את רוב האוכל הזה היא אוספת בשנתיים האחרונות, כך שרובו הוא בן שנה-שנתיים", סיפרה, "80% מאוכלוסיית בריטניה חיים על התזונה הזו, כנראה ללא ידיעה מה הם באמת אוכלים".

היא הזכירה סרט תיעודי ששודר לאחרונה ב-BBC One הנקרא "מה אנחנו מאכילים את ילדינו", שהציג כיצד ד"ר כריס ואן טולקן ניזון מסוג זה של אוכל בלבד לתקופה של חודש עם תוצאות הרסניות. הניסוי כמובן השפיע עליו פיזית, אך גם נפשית, כשסריקות גילו שהתזונה הזו שינתה את מוחו וגרמה לו להתנהג יותר כמו מכור לסמים או לאלכוהול.

היא הוסיפה: "ולמרות שזה נכון שאתה יכול ליהנות מהכול בצורה מאוזנת, 80% מהתזונה של האדם לא צריכה להיות מורכבת מהמאכלים האלה. שום אוכל אינו אסור. אמא שלי פשוט מנסה לעודד אנשים לקבל החלטות תזונה טובות יותר ולנהל אורח חיים מאושר ובריא יותר".

כאן היא מסבירה מה הבעיה עם המזון הזה:

@elifgkandemir

Reply to @dgmmgd93 thank you for all of the support! Here's a bit more info ☺️ ##fyp ##foryoupage ##food ##foodlover ##fastfood

♬ Jalebi Baby - Dance TikTok - Dj Viral TikToker

וזה מה שאמא שלה מכינה לאכול:

הסרטון שלה זכה ליותר מ-3.4 מיליון צפיות וצבר עשרות אלפי תגובות מאנשים שהיה להם הרבה מה לומר על ארון האוכל של אמה. "זה סופר מוזר", כתבה אחת, ואחרת הוסיפה: "אני מקווה שאמא שלך תפתח בסדרת סרטוני חינוך בטיקטוק. זה יהיה מאוד מעניין". אחר כתב: "בהתחלה חשבתי שמדובר ברעיון נהדר - אוכל מוכן לדרך - אבל אז הבנתי מהי המטרה האמיתית של הסרטון וקצת נחרדתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully