וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחה ארוחה של מקדונלד'ס אחרי 17 שנים: "נראית כאילו נקנתה אתמול"

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 0:05

אישה שמרה את הצ'יזבורגר והצ'יפס שרכשה במקדונלד'ס במשך 17 שנים כדי לבחון מה יעלה בגורלם. היא פתחה את הארוחה לצד ילדיה ונכדיה שנותרו המומים לגלות איך היא נראית היום. לאחר מכן היא פתחה להשוואה מוצרים דומים בני שנים של רשתות אחרות

זה מה שמצאה האימא שפתחה ארוחת מקדונלד'ס אחרי 17 שנים/@savswhithead,

כשמדובר בג'אנק פוד, אנשים רבים יעידו שמקדונלד'ס תהיה ההעדפה הראשונה שלהם. ממש לאחרונה גילה לנו שף לשעבר של משפחת המלוכה הבריטית שהנסיכה דיאנה בכבודה ובעצמה דחתה לעיתים את ארוחת השף כדי לקחת את ילדיה, ויליאם והארי, למקדונלד'ס. כעת, סרטון טיקטוק שצבר כבר יותר מ-13 מיליון צפיות, עשוי לגרום לכם לחוש דחייה קלה, או אולי אפילו קשה, מהארוחה הפופולארית.

בסרטון, חשפה אישה בפני ילדיה ונכדיה כיצד נראית ארוחה של מקדונלד'ס - 17 שנים לאחר שקנתה אותה. סוואנה ווייטהד, תושבת ארה"ב, סיפרה ברתות החברתיות שאמה שמרה צ'יזבורגר וצ'יפס של מקדונלד'ס בארון במשך כמעט 17 שנים, מאז 2004, כדי לגלות עד כמה הם "אמיתיים". היא צילמה את אמה פותחת את השקית והעטיפה ומגלה שהמנה נראית היום כמעט כמו חדשה, כשהחשיפה הותירה את כל המשפחה המומה ונחרדת.

צ'יפס של מקדונלד'ס שנשמר 17 שנים. Tiktok/savswhitehead, צילום מסך
הצ'יפס נראה ממש כמו חדש - 17 שנים אחרי/צילום מסך, Tiktok/savswhitehead

בסרטון ניתן לראות את אימא של סוואנה אוחזת שקית של מקדונלד'ס ומספרת לכולם שהיא רכשה אותה באפריל 2004. לאחר מכן היא פותחת את השקית ושולפת צ'יזבורגר וצ'יפס. בזמן שהיא עושה זאת, נכדיה נשמעים אומרים: "אוי זה מריח רע!". לאחר מכן היא חושפת שהצ'יפס נראה כמעט כמו ביום בו רכשה אותו. הוא רק נהיה קשה יותר, אך לא נוצר עליו עובש או ריקבון. מיד אחר כך היא פותחת את הצ'יזבורגר ושוב משפחתה המומה מכך שאין עליו כלל עובש או כל סימן לזמן שעבר.

עם זאת, הלחמנייה התקשתה והם בהחלט מתקשים להסיר את הלחם כדי להביט פנימה. כשהם מצליחים בכל זאת, הם מגלים שהקציצה לא נראית רע כפי שחשבו. נראה שהבעיה האמיתית היחידה היא בפרוסת הגבינה, שלטענת הילדים נראית כעת כמו "חמאת בוטנים". הסרטון מסתיים כשסוואנה מכריזה שכל העניין הוא "פשוט דוחה".

צפו בקטע המלא:

@savswhitehead

My mom has been saving fast food for 20 years to see how "real" it is ??? #fastfood #fyp #foryoupage

♬ original sound - savswhitehead

הסרטון צבר מעל ל-70 אלף לייקים ואלפי תגובות. "זה ממש נראה כמו משהו שישב במקרר גג יומיים", כתב אחד ואחר הוסיף: "מוזר, אבל האוכל הזה בגילי". אחרת כתבה: "אני בהלם. אני ומקדונלד'ס סיימנו את הרומן שלנו". אחרים, לעומת זאת, לא נרתעו מהסרטון וטענו שימשיכו לאכול במקדונלד'ס, בעוד שגולש אחד ניסה להסביר שהמזון נשמר ככה בגלל כמות המלח שבתוכו ולא כי הוא מפוצץ בחומרים משמרים.

בעקבות הצלחת הסרטון התברר שהסבתא שמרה עוד כמה מוצרים של מזון מהיר במשך שנים. סוואנה הסבירה שאמא שלה פשוט רצתה להראות לנכדים איך מוצרי מזון נשמרים ולכן פתחה "מוזיאון מזון מהיר". היא הבהירה שהאוכל נשמר בקופסת גלידה מפלסטיק במזווה שבמחסן ולא הוקפא מעולם.

- וככה זה נראה -

ככה נראים היום נאגטס מ-2006

איך נשמרו צ'יפס של וונד'יס מלפני 17 שנים?

@savswhitehead

Wendy's pt 1 — 17 year old fries ? how much would you eat it for? ##foryoupage ##fyp ##fastfood ##wendys ##frenchfries

♬ original sound - savswhitehead

וזה המבורגר של וונדי'ס משנת 2004

ומה קרה לצ'יפס של אין אנד אאוט משנת 2017?

ולהמבורגר שלהם - בסך הכל בן 5 שנים?

מקדונלדס: אוכל שהוכן בבית ונותר להתייבש ישיג תוצאות דומות

סיפור דומה על סבתא ששלפה מהארון ארוחת מקדונלד'ס אותה רכשה בשנת 1996 עשה הרבה מאוד רעש ברשתות החברתיות בשנה שעברה. גם במקרה ההוא, 24 שנים אחרי, ההמבורגר והצ'יפס נותרו שמורים כמעט באופן מושלם.

דובר מקדונלדס בארה"ב מסר אז בתגובה: "בסביבה הנכונה, ההמבורגרים שלנו, כמו רוב המאכלים, עלולים להתפרק. אולם, כדי להתפרק, יש צורך בתנאים מסוימים - בעיקר לחות. ללא לחות מספקת - במזון עצמו או בסביבתו - חיידקים ועובש עשויים שלא לצמוח ולכן פירוק אינו סביר. אם האוכל מתייבש מספיק, אין זה סביר שיגדלו עליו עובש או חיידקים או שהוא יתפרק. אוכל שהוכן בבית ונותר להתייבש יכול להשיג תוצאות דומות. הביטו מקרוב, ההמבורגר שאתם רואים ככל הנראה יבש לגמרי ובשום אופן לא זהה ליום רכישתו. המציאות היא שההמבורגרים שלנו מיוצרים מ-100 אחוז בשר איכותי. בקציצות שלנו אין חומרים משמרים או חומרי מילוי והדבר היחיד שאי פעם נוסף להן הן נגיעות של מלח ופלפל על הגריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully