וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יטריף לכם ת'מוח: השיטה הכי מפתיעה ומוזרה שראינו להפרדת ביצים מהירה

19.3.2021 / 0:03

יש לא מעט שיטות להפרדת ביצים - אבל השיטה הבאה מתעלה על כולם. 8 מיליון איש כבר גילו איך אפשר להפריד חלמון מחלבון באמצעות שן שום (או לחם)

חמש שיטות שונות להפרדת ביצים/מערכת וואלה! אוכל

הפרדת החלמון מחלבון הביצה היא פעולה שמצריכה קצת ניסיון. בין אם אתם אופים עוגה והמתכון דורש רק חלמונים, ובין אם אתם מקציפים חלבונים לביצה מקושקשת לארוחת הבוקר - בשלב מסוים תצטרכו ללמוד כיצד להפריד בין שני חלקי הביצה.

מאחר שרבים מסתבכים עם זה, לפחות בהתחלה, יש לא מעט טכניקות נפוצות לכך. אנחנו לא יכולים להבטיח לכם שהשיטה הבאה היא היעילה מכולן - אבל כן יכולים להגיד שהיא הכי ביזארית.

משתמש הטיקטוק callumgray0 חשף שיטה מתוחכמת להפרדת הביצים בקלילות והדגים אותה בסרטון שצבר יותר מ-8 מיליון צפיות. הדבר היחיד שאתם זקוקים לו כדי לצלוח במשימה זה שן שום. בסרטון הוא נראה משפשף את אצבעותיו בחתיכת השום הקלופה ואז תופס בעדינות את חלקו העליון של החלמון ומעביר אותו בקלות לכוס הנפרדת.

תראו איך הוא עושה את זה:

הסרטון צבר יותר מ-17 אלף תגובות מצופים שמאוד התרשמו מהשיטה שלו.

אחד כתב: "אני לומד בטיקטוק יותר משאי פעם למדתי בבית ספר", ואחר סיכם במילה אחת: "וואו". אדם נוסף ניסה להסביר: "אני חושב שזה בגלל ששאריות השום דביקות. זה יעבוד גם עם כל דבר דביק אחר".

צופה אחר לקח צעד אחד קדימה וניסה למצוא גם פתרון לריח הלא נעים של השום שנדבק לאצבעות: "אם אתם רוצים שהידיים שלכם יפסיקו להריח משום - שפשפו אותן עם ספוג נירוסטה מתחת למים קרים".

ואז התברר שזה עובד גם עם לחם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully