וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מרכיבים, בלי דקה אחת של תנור: "כוסות" נוטלה-לוטוס שברו את הרשת (ואותנו)

26.1.2021 / 6:00

יש לא מעט אופים מקצועיים ומוכשרים שמשפרים בימים אלה את העולם של כולנו עם מתכונים נפלאים, ויש את אלואיז הד

ככה תכינו בראוניז עם M&M/fitwaffle

אלואיז הד לא הייתה צריכה את הקורונה בשביל להיות כוכבת. האופה החובבת בת ה-26 הייתה משתלטת על כל מדיום בכל תקופה, בלי שום עזרה נגיפית. אבל לפעמים, ואין טעם להכחיש את זה, העובדה שכולם דבוקים למסכים רק עוזרת. והעובדה שאותם-כולם מחפשים במקביל גם משהו (קל להכנה ומתוק) לאכול לא מזיקה בכלל.

עמוד האינסטגרם של הד (320 אלף עוקבים, והקלוריה נטויה) מתמקד במתכונים מהירים מאוד, מבוססי קיצורי דרך, טריקים והאקים, ויראליים, שוברי-רשת וכל מילת תואר נוספת שאתם רוצים לקשור להם. הכול מוצדק, אגב. היא יודעת לעשות סינמון רול במיקרו, שולטת ברזי בראוניז מושחתים במיוחד ולא בוחלת למעשה באף מתוק.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

לא מזמן, עם זאת, היא הפתיעה אפילו את מעריציה (אנחנו) המושבעים (אנחנו) ביותר (אנחנו, נו). ככה זה כשעושים "כוסות" נוטלה-לוטוס משלושה מרכיבים בלבד, ולא מפעילים אפילו תנור בדרך.

"או מיי גאד, איך לא הכנתי את זה קודם?": הנוטלה-קאפס של אלואיז הד

העסק די פשוט, ודורש רק משולש מצרכים - שוקולד לבן (250 גרם), נוטלה (שש כפות), וממרח כלשהו (צנצנת לוטוס, חמאת בוטנים וקינמון או כל אופציה מוגזמת אחרת). סולידי.

הד מתחילה בהמסה של השוקולד הלבן והממרח במיקרוגל (כ-30 שניות, או עד שהמרקם המאוחד נראה חלק והומוגני). אז היא מוזגת כמחצית מהכמות לתוך גביעי קאפקייקס (מנג'טים, אם אתם בעניין של טרמינולוגיית-אולדיז) שמוקמו בתוך מגש אפיי הייעודי, ומכניסה את העסק לכחצי שעת הצטננות במקרר.

כשהתחתיות מתקשות, הד מעמיסה לתוכן כף נוטלה, ומכסה עם שארית התערובת השוקולדית.

משם, חזרה למקרר, עד להתייצבות.

זהו.

ברצינות, זהו.

נשבעים, תסתכלו שוב על הווידאו.

כן, בשני מרכיבים. כן, בספל. כן, במיקרו

הסינמון רול המושלם ששבר את הרשת

לכתבה המלאה

"לחם העננים" של אלואיז הד

הסנסציה הקינוחית של הד עלתה לרשת לפני שבועות ספורים וצברה מאז כ-21 אלף לייקים ויותר מ-640 תגובות, רובן מפרגנות כמובן.

חלק מהעוקבים הציעו חלופות אטרקטיביות לא פחות, גולשת אחת הצהירה על "ליקוק המסך" ואחרת הודתה שהיא ריירה על הסמארטפון שלה. מגיבה נוספת, רציונלית יותר, פשוט תייגה את חברתה ומסרה לה וירטואלית - "אנחנו צריכות את זה בחיים שלנו. עכשיו". למען האמת, אנחנו מבינים בדיוק למה היא התכוונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully