וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך בה הבחור הזה אוכל פיצה גרמה לאנשים להתלונן עליו במשטרה

29.1.2021 / 0:02

אישה תיעדה במצלמה כיצד בעלה אוכל פיצה והצופים נותרו בתחושת גועל. היא טוענת שהוא אכל ככה פיצה עוד מימיו בקולג' וכי הוא אינו מתבייש בכך. אלפי הגולשים שצפו בו טוענים שיש לו דווקא הרבה על מה להתבייש. מה אתם חושבים?

שיטה מוזרה לאכילת פיצה/imgur

מכירים את אלה שטוענים כי הדרך בה בישלתם או אכלתם משהו כל חייכם הייתה טעות? (אל תצביעו עלינו), אז במקרה הבא אתם דווקא בסדר גמור. זה הבחור שמככב בסרטון שכנראה איבד את השפיות שלו. אישה שיתפה ברדיט סרטון בו היא שואלת את הגולשים האם הדרך בה בעלה אוכל פיצה נחשבת למקובלת. היא מן הסתם ידעה שבעלה יצור אבל היא לא ציפתה למטר התגובות הקשות שקיבל, ביניהן כמה שסיפרו שהם רוצים להקיא או להתלונן עליו במשטרה.

בפוסט שפורסם ברדיט היא חשפה כיצד בעלה נוהג לאכול פיצה. היא שיתפה סרטון בו נראה הבעל מעביר את משולש הפיצה שלו מתחת לברז המים במטבח כדי "לקרר אותו" לפני שהוא נוגס בו בתיאבון. היא כתבה: "כשהיינו בקולג' בעלי ואני היינו מכינים פיצות בתנור והוא היה מעביר את המשולשים שלו מתחת לברז המים כדי לקרר אותן מהר יותר. הוא אומר שזה לא שינה את הטעם ושהפיצה טעימה מאוד". לדבריה, היא חסמה את הזכרון הנורא הזה עד שהשבוע נחשפה שוב להרגל המגונה של בעלה.

הפוסט שלה:

שיטה מוזרה לאכילת פיצה. reddit/unpopularopinion, צילום מסך
שיטה מוזרה לאכילת פיצה/צילום מסך, reddit/unpopularopinion

היא תיארה את מעשה התועבה וכתבה: "הפיצה נשלפת מהתנור, אחרי 2-3 דקות הוא חותך אותה ואז מיד מעביר את המשולש שלו מתחת למים. הקשה לא נרטב במיוחד. כרגע הוא עושה את זה בכיור המטבח, וזה מה שהזכיר לי את הקולג'. הוא אמר שזה טעים ושהוא לא מתבייש בזה".

ככה הוא אוכל פיצה:

הסרטון צבר יותר מ -2,000 תגובות תוך מספר שעות ואנשים היו תמימי דעים בתחושת הגועל שלהם מכל הסיפור. אחד אמר: "בעלך הוא דביבון. תעיפי אותו החוצה לפני שהוא יאכל לך את החתול". שנייה כתבה: "את נשואה לכלב עם אצבעות? אני מצטערת אבל הוא יצור". אחר כתב: "לכו לכומר או משהו, הוטלה על בעלך קללה". אדם נוסף כתב: "אני רוצה להקיא. למה שהוא יעשה את זה למשולש פיצה תקין לגמרי?!". עוד משתמש כתב: "אני מצטער לשמוע על גירושיך העתידיים" ואחר הוסיף: "אני מתקשר למשטרה".

שיטה מוזרה לאכול פיצה. Reddit, צילום מסך
פיצה עם קצת מי ברז/צילום מסך, Reddit

מה אתם אומרים על הדרך שבה הוא אוכל פיצה?

דוחה. למה להרוס ככה את הפיצה?
דווקא מעניין. אנסה את זה בהזדמנות
לא ככה כולם אוכלים פיצה?!
3398 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully