וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, אתם ממש לא צריכים כוס זכוכית לידכם: טריק חיתוך המנגו ששבר את הרשת

13.1.2021 / 6:00

אחת ממשימות החיים המורכבות ביותר בנמצא זכתה לפתרון ויראלי במיוחד, ולכמה טוקבקיסטים נודניקים

חנות "ממתקים של פעם", הרצליה/ניב אהרונסון

תריסר החודשים האחרונים שינו כמעט מן היסוד את עולם האוכל, טילטלו את צריכת החדשות הקולינריות של כולנו והפכו אותנו - איך לנסח את זה בעדינות - מפודיז בעיני עצמנו לבטטות כורסא ומטבח שרק רוצות חיים יותר קלים.

כך, בקורלציה מרהיבה של דכדוך ועצלנות, הולך ומשגשג לידינו עולם תוכן שלם של טיפים, תכסיסים, צ'יטים והאקים. משיטה מעט ביזארית (אך יעילה) לחימום פיצה ועד מרכיב סודי (ויעיל) לתפוחי אדמה מושלמים בתנור, משף-סלב שלא מתבייש להכין עוגה מושלמת במיקרו ועד אותו שף-סלב בדיוק שלא מהסס לחשוף איך מסעדות *באמת* מכינות פירה.

וכך, אך טבעי, שהגענו לשלב שכלולי חיתוך המנגו בחיינו.

מנגו, אבוקדו-סטייל

@jairatagle

I love tiktok. Never slicing mangoes the other way again ?? ##mango ##hack ##foodhacks ##fyp ##foryoupage ##tiktoktaughtme

♬ original sound - Jaira Tagle

משתמשת טיקטוק בשם ג'אירה טאגל שיתפה לאחרונה בחשבון הטיק טוק שלה טריק (יעיל, ברור) שעבר במשפחה לחיתוך מהיר וכמעט נטול בזבוז של הפרי הממזרי.

בסרטון הווידאו שהעלתה לרשת החברתית הציגה טאגל את המהלך - חיתוך מעגלי לרוחב הפרי, אחיזת איתנה משני צידי החתך וסיבוב מקביל בשני הכיוונים המנוגדים, אבוקדו-סטייל, נגיד.

הפעולה הותירה מעט עסיס על מגבת המטבח שנפרשה מבעוד מועד מתחת, אך גם שני חצאי מנגו כמעט מושלמים, שמגיעים בתצורת קערת פרי אידיאלית, הדורשת רק כף זמינה ותו לא.

אצלנו אף פעם אין דבר כזה יותר מדי נוטלה

העוגיות הישראליות ששברו את הרשת

לכתבה המלאה
טריק לחיתוך מנגו, טיק טוק. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא חותכת מנגו יותר בשום דרך אחרת". טאגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון הוויראלי - כמעט 300 אלף צפיות עד כה, וכ-12 אלף לייקים - לווה בווידוי נלהב של טאגל, ולפיו היא "לא חותכת מנגו יותר בשום דרך אחרת". רוב הגולשים הסכימו עמה בהתלהבות, שיתפו סודות משפחתיים דומים יחסית ודיווחו על ריצה לשוק ולמכולת הקרובים, כדי להתנסות בעצמם.

אחרים, עם עין צרה מעט יותר, העידו כי מדובר בטריק ישן, ובדרך שבה הם חתכו את הפרי כל חייהם. "זה פשוט חוסר כבוד למלך הפירות", הגיבה משתמשת אחרת, "את טובחת במנגו". טוב, אמרנו שאנחנו משתוקקים בתקופה הזאת לטריקים כאלה, לא אמרנו שהטוקבקיסטים השתנו.

  • עוד באותו נושא:
  • מנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully