וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: השף הסלבריטאי חושף איך הכין עוגה במיקרוגל

24.12.2020 / 23:48

כן כן, אתם קוראים נכון. שף מפורסם שדוגל בהכנת סוגים רבים של מאכלים במיקרוגל לא התבייש להראות כיצד הוא מכין לא פחות מעוגה ליום ההולדת של בנו הקטן באמצעות המיקרוגל: "זה מכשיר מדהים, פשוט מדהים"

כך מכינים עוגת שוקולד בספל במיקרוגל/מערכת וואלה! אוכל

השף הסלבריטאי דיוויד צ'אנג ידוע בלקיחת סיכונים כשזה נוגע לדרך בה האוכל מוגש, נאכל ומוכן. ההמצאה הקולינרית האחרונה שלו, עוגת יום ההולדת במיקרוגל, היא דוגמא מושלמת. כדי לחגוג את הגעתו של בנו הוגו לגיל 21 חודשים, המסעדן הכין עוגת קונפטי - במיקרוגל. "לא רע", הוא אמר כשנתן לעוקבים שלו הצצה לעוגה באינסטגרם, "לא רע בכלל".

למרות שכבר נתקלנו באנשים מכינים שעוגות בספל במיקרוגל במשך שנים, להכין עוגה שלמה זה חדש עבורינו. צ'אנג לא פירט באיזה כלי הוא הכין את העוגה במיקרוגל, אבל בסירטון זה נראה יותר גדול מספל רגיל.

ככה נראית עוגה שהוכנה במיקרוגל

בכיתוב הסירטון הוא הסביר שהוא קנה תערובת מוכנה לעוגה שהגיעה בקופסא, והעוגה לטענתו יצאה נפלאה. אבל בגלל שהיא הצליחה, זה לא אומר שהוא יתחיל להשתמש בסגנון הבישול הזה בכל הזדמנות. "זה יצא נהדר, אבל בפעם הבאה אני אזמין עוגה ממילק בר סטור (המותג של החנויות שלו ושל השפית כריסטינה טוסי)".

צ'אנג הדגים את יכולות המיקרוגל שלו בעבר, כשטען שאין מי שמתקרב אליו בהן. בריאיון שנתן לפודקאסט "מועדון המתכון" הוא אמר שהשיטה הזאת הכרחית לטבחים ביתיים. "בשנה הבאה אני הולך לנסות ולהראות כמה שיותר דברים שניתן להכין במיקרוגל כדי שאנשים יבינו איזה מכשיר נהדר יש להם במטבח", הוא סיפר, "המיקרוגל הוא מדהים, פשוט מדהים, וזה משהו שאני משתמש בו הרבה מאוד".

עוגת יום ההולדת של הוגו לא הייתה הפעם הראשונה שבה צ'אנג שיתף משהו לא קונבנציונאלי שהכין במיקרוגל. במאי הוא פרסם סרטון שבו הוא מראה כיצד להכין במיקרוגל ביצה בתוך סנדוויץ'.

וזה לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה

עוף במיקרוגל

וגם ביצים

ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully