וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שטען שפתר את החידה הגדולה וגילה למה משמש הפלסטיק שמגיע עם הפיצה זכה ללעג

27.11.2020 / 0:01

משתמש בטיקטוק מצא פיתרון שימושי (לדעתו) לעיגול הפלסטיק שמגיע עם משלוח הפיצה וגרם לרשת לבעור: "זה בכלל שולחן של ברבי", "זה כדי ששליחי הפיצה לא יהרסו את הפיצה כשהם נוסעים כמו בפורמולה 1"

האם זה התפקיד של "שולחנות הפלסטיק" הקטנים במגש הפיצה?/@sebweb67

כלי הפלסטיק הקטן שמגיע על הפיצה במשלוח הצליח לגרום לאורך שנים ללא מעט תהיות. אנשים מסוימים חשבו שזה "שולחן של ברבי", בעוד אחרים טענו כי מדובר בכלי שנועד לעזור לשמור על הפיצה במקום אחד בזמן שהשליח על האופנוע משתולל בכביש.

אלא שאדם אחד בטיקטוק גרם למהומה כשטען שזה בכלל נועד למשהו אחר לגמרי. המשתמש Sebweb67 העלה סרטון ובו הוא מדגים את הטריק על הפיצה מרגריטה שלו. הוא כתב על הסרטון שנצפה כבר כמעט מיליון פעמים: "בני כמה הייתם כשהבנתם שהדבר הקטן הזה שמגיע עם הפיצה שלכם נועד כדי למנוע מכם לגעת במשולש של מישהו אחר?".

שולחן שומר פיצה. ShutterStock
למה זה נועד? שומר הפיצה/ShutterStock

צפו בסרטון

מה אתם אומרים?

טוב, זה גאוני
איזה שטויות
4501 משתתפים

בסרטון הוא מוציא את הפלסטיק ממרכז הפיצה, ותוקע אותו במרכז משולש אחד. כשהוא מחזיק אותו, הוא פשוט שולף את המשולש הסמוך. התוצאה היא אצבעות נקיות משמן, והוא גם לא נגע באוכל של מישהו אחר.

רוב הצופים דחו את ההצעה שלו. "הפלסטיק הזה פשוט נועד כדי לוודא שהתוספות והגבינה לא יגעו במכסה", הסביר אחד את השימוש האמיתי בפלסטיק, שני הוסיף: "זה בכלל שולחן לבארבי", ושלישי טען: "זה לא מה שזה, אבל בסדר".

אחרים דווקא נדהמו מההצעה: "הגיל? עכשיו", כתב אחד ושני הודה: "גיליתי את זה רק היום. חשבתי שזה נועד כדי לשמור על החתיכות מחוברות כשהשליחים נוהגים בכביש כאילו הם נהגי פורמולה 1".

עוד בוואלה!

חשף ברשת מתכון "שמימי" לטוסט פיצה, אבל לא כולם התרשמו

לכתבה המלאה

במידה ותהיתם, על פי ויקיפדיה, כלי הפלסטיק הזה נקרא בעברית שומר או שולחן פיצה והוא אכן משמש למניעת מגע בין החלק העליון של קופסת אחסון המזון, כמו קרטון פיצה לבין המזון עצמו.

האביזר מונע את שקיעת מרכז הקרטון והצמדותו למרכז המזון. שומר הפיצה עשוי מפלסטיק והוא לרוב בעל שלוש רגליות, לעתים ארבע. בדרך כלל שומר הפיצה הוא בצבע לבן והוא ממוקם לרוב במרכז הפיצה. הוא מוצב לפני סגירת הקרטון, לפני משלוח הפיצה. שומר הפיצה מיועד לשימוש חד-פעמי ונזרק לאחר אכילת הפיצה יחד עם הקרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully