וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומינו'ס חושפת את הפיתרון המפתיע: איך לחמם פיצה במיקרוגל בלי להרוס אותה

7.6.2020 / 0:11

כמעט כולנו לא מסוגלים לסיים מגש שלם של פיצה, אבל חימום בתנור היא משימה לא פשוטה וחימום במיקרוגל משאיר פיצה רטובה ובעייתית. המומחים בדומינו'ס חשפו טריק שיהפוך לכם את החיים

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם/סיפור בדקה

בסרטון - הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם

אם אתם לא מסוג האנשים שמסוגלים לחסל מגש שלם של פיצה בישיבה אחת, ולסכן את עצמכם בהרעלת יתר של פיצה בלילה שלאחר מכן, אז יש לכם החלטה קשה מאוד לקבל ביום לאחר מכן.

הרבה אנשים אוהבים לאכול את שאריות הפיצה שלהם ישירות מהמקרר, ואפילו טוענים שהיא טובה יותר ככה, אבל אם אתם חושבים שאין על פיצה חמה, אז הפיתרון הכי טוב עבורכם הוא חימום בתנור. במקרה הזה צריך הרבה סבלנות, וחימום יתר בתנור יכול גם להשאיר אתכם עם קראסט קשה מאוד. הפיתרון השני הוא המיקרוגל, אבל הוא משאיר אתכם עם פיצה מאוד רטובה. המומחים ברשת דומינו'ס באוסטרליה חשפו פיתרון שיאפשר לשלב את שתי העולמות והוא בהחלט משנה את התמונה.

מהי הדרך הנכונה לחמם פיצה במיקרוגל?

חימום פיצה במיקרוגל. ShutterStock
חימום פיצה במיקרוגל/ShutterStock

זה הפתרון

בדיילי מורור דווח שמומחי הפיצה מסבירים שאם תשימו את הפיצה שלכם במיקרוגל כשלידה כוס מים ותפעילו את המכשיר ל-30 שניות, לא רק שתגיעו לתוצאות טובות יותר, אבל הפיצה תישאר קריספית. בדומינוס אומרים שהשיטה לא מבטיחה שהפיצה תהיה מושלמת כמו כשהיא הגיעה, אבל התוצאה תהיה טובה בהרבה מאשר אם תחממו אותה ככה סתם במיקרוגל ללא כוס המים.

אם בא לכם לנסות שיטות נוספות, דומינוס מציעה לקחת שני משולשים קרים, לשים אותם אחד על השני, עם התוספות באמצע, ולייצר פיצה סנדוויץ. השתמשו בטוסטר לוחץ סנדוויצים, או במכין ואפלים בלגיים כדי לחמם את המנה ואתם מוכנים לארוחה.

והנה עוד כמה שיטות מדומינוס אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully