וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני להכנת פיצה ביתית מהירה - משני מרכיבים בלבד

25.2.2020 / 23:51

אמא לילדים קטנים שיתפה בפייסבוק מתכון קליל שמצריך בקושי שני מצרכים כדי להכין מיני פיצה עסיסית וטעימה. כדאי גם לכם לנסות, כי אנחנו ניסינו וזה יוצא מעולה

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם/סיפור בדקה

בסרטון - מה הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת על האישיות שלכם?

מחפשים רעיונות לארוחת צהריים ארוזה וקלילה להכנה או ארוחת ערב מהירה להכנה לילדים? אמא אחת פרסמה פוסט בקבוצת "ארוחות צהריים ארוזות של אמהות" ששם היא שיתפה מתכון לפיצות מיני שדורשות בקושי שני מצרכים כדי להכין אותן ואפס זמן המתנה להתפחה של הבצק - והפוסט והמתכון שלה הפכו ללהיט ויראלי.

אז כל מה שאתם צריכים כדי להכין בצק לפיצות עסיסיות זה קמח ויוגורט יווני. וזהו. ואתם אפילו לא צריכים להשאיר את התערובת שתנוח או תתפח, אלא פשוט לפזר על הבצק ישר קצת רוטב עגבניות, גבינה מגוררת ותוספות לפי בחירתכם, לשים בתנור ולאכול.

פיצה. יחצ, אתר רשמי
ככה נראות הפיצות שהכינה האמא/אתר רשמי, יחצ

בפוסט בפייסבוק האמא שיתפה את המתכון שלה שמצריך 150 גרם של קמח וכוס אחת של יוגורט יווני. "אני תמיד משתמשת בעוד קצת קמח כדי לתת לבצק את מידת הסמיכות הדרושה וכדי שהוא לא יהיה דביק", כתבה האם, "תגלגלו את עיסת הבצק לצורת מיני פיצה, שימו רוטב עגבניות וגבינה ותכניסו לתנור בטמפרטורה של 180 מעלות למשך כרבע שעה".

הפוסט הזה צבר מעל 1,100 לייקים בפייסבוק ומאות תגובות. אם לשפוט על פי התגובות, המתכון התקבל בהתלהבות בקרב ההורים שניסו בעצמם את המתכון הזה. אחת האימהות הגיבה בהתרגשות: "זו הפיצה היחידה שבה אנחנו משתמשים. תכינו אותן כל הזמן, הן נהדרות".

הורה נוסף כתב: "אני מעריץ של הפיצות האלו. אנחנו מכינים אותן והילדים פשוט משתגעים עליהן". מה אתכם, כבר ניסיתם את המתכון?כי אנחנו ניסינו אותו כבר מזמן וזה הצליח לנו מעל המצופה.למעשה הבצק שיוצא הוא נוח לעבודה, גמיש, מתנהג ממש כמו בצק שמרים ולא נופל בטעם מבצק פיצה רגיל.

בצק מושלם לפיצה ללא שמרים והתפחה. דרור עינב
ככה זה יצא לנו/דרור עינב

קבוצת הפייסבוק המדוברת

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully