וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ ששבר את הרשת: ככה תכינו פיצה דקה וקראנצ'ית בדקות - וזה לא מפיתה

13.11.2020 / 0:00

כולם מנסים להשיג בסיס דק וקראנצ'י לפיצה הביתית, אבל ההכנות לא קצרות ולפעמים אין זמן בשביל להגיע לתוצאה הנכונה. משתמש ב-Reddit הציע פיתרון זמין וזריז שמגיע לתוצאה מדויקת להפליא והתגובות שיבחו אותו

מתכון לפיצה טורטייה ללא גלוטן/אולפני הרצליה

אין הרבה מאכלים אהובים ברחבי העולם כמו פיצה, וככל הנראה הבסיס האהוב ביותר הוא הדק והקראנצ'י. אלא שכמה שהבסיס הזה אהוב, ההכנה שלו לא פשוטה בכלל - החל מהכנת בצק הפיצה ורידודו, מתיחתו כדי להשיג את הטקסטורה הרצויה ועד האפייה שלו כדי להגיע לתוצאה הרצוייה.

כעת ההמתנה כדי להשיג את הבסיס הדק והקראנצ'י תהיה קצרה בהרבה והתודה מגיעה ל-Reddit. בתת הקבוצה r/foodhacks, ש-1.7 מיליון אנשים עוקבים אחריה כדי למצוא פתרונות להכנת אוכל מהיר, פרסמו שניתן להגיע לתוצאה דומה בעזרת טורטיות מקמח במקום בבצק ביתי. המשתמש odetoburningrubber כתב בפוסט שלו: "פיצות טורטיה מהירות וקלות בסיום של יום עבודה. 6 דקות אפייה בלבד בטוסטר אובן". התמונה שצורפה לפוסט היא של פיצה שנראית טעימה מאוד בתוספת זיתים שחורים ופפרוני. הטקסטורה של הטורטיות הקנויות הפכו למשהו חדש ומיוחד.

פיצה מטורטייה. REDDIT, צילום מסך
פיצה מטורטייה/צילום מסך, REDDIT

ככה נראית הפיצה שלו

מה אתם אומרים?

רעיון גאוני!
נו באמת, מי לא מכיר את זה?!?
1074 משתתפים

המשתמשים האחרים לא יכלו להפסיק להתפעל מהיצירה שנעשית בתוך דקות. משתמשים אחרים ב-Reddit שיתפו גם הם את ההתרגשות שלהם אחרי שקראו את השיטה, מעל 1,500 אנשים אהבו את ההצעה כשחלק מהמשתמשים הציעו את הדרך שלהם, כמו להוסיף כמה שכבות של טורטייה כדי להשיג בסיס יותר עמיד ולשים גבינה צהובה בין השכבות בכדי להדביק אותן זו לזו. אחרים הגיבו ואמרו שהכינו פיצה גם מפיתות, אחרים הציעו להוסיף נאצ'וס מעוכים מעל הפיצה להשיג קראנץ' נוסף.

sheen-shitof

אנחנו לא הופתענו מהמתכון

מתקתקים ארוחת ערב: פיצה טורטייה ברגע

בשיתוף ברילה

הנה עוד דרך להכין את הפיצה טורטייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully