וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיקטוק קבעו: זה המתכון הטוב ביותר בעולם לתפוחי אדמה בתנור

11.1.2021 / 6:01

שף חובב ניסה אינספור וריאציות שונות עד שהגיע למה שהוא מכנה "המתכון המושלם להכנת תפוחי אדמה בתנור", וברשת כבר הפכו אותו לכוכב

מתכון לתפוחי אדמה בתנור/@jimlad83

המתכון הבא של תפוחי אדמה בתנור קיבל ביקורות נלהבות בטיקטוק, לאחר שהטבח הביתי ג'ים לאד ניסה אינספור וריאציות, הגיע ל"תוצאה המושלמת" ושיתף אותה עם 3.4 מיליון העוקבים המרוצים שלו.

בסרטון שצובר פופולריות ברשת בימים האחרונים נראה השף מכין תפוחי אדמה בתנור במידת הקריספיות המושלמת. הוא משתמש באחד מזני תפוחי האדמה הנפוצים בבריטניה - מאריס פייפר או המלך אדוארד (אנחנו ממליצים על ראטה, אבל כל אחד לפי טעמו האישי).

ג'ים מתחיל בחליטה (השרייה במים חמים - לא רותחים - לזמן קצר) של תפוחי האדמה המקולפים במים מומלחים וסינונם. בזמן החליטה הוא מכין מגש אפייה עמוק, שם כמות נדיבה של שמן לפתית של Crisp 'N Dry (אתם יכולים להשתמש בשמן קנולה) ומחמם את המגש בתנור.

לאחר מכן הוא מוציא את המגש החוצה ומסדר מעל השמן החם את תפוחי האדמה החלוטים. ג'ים מוסיף מעליהם מלח ו-4 חתיכות של מרגרינה (כן, מרגרינה) ומכניס אותם לתנור למשך 45 דקות בחום של 180 מעלות צלזיוס, הופך אותם ומשאיר בתנור למשך 40 דקות נוספות.

ככה הוא עושה את זה:

@jimlad83

Blast from the past...... what do we think?? ##fyp ##jimlad ##roastitup ##sunday

♬ Ashes - Stellar

את התוצאה מפילת הלסתות תוכלו לראות כאן:

ניסיונותיו הרבים להכנת תפוחי אדמה בתנור תועדו בשלל סרטונים שפורסמו בטיקטוק - עד שג'ים הגיע למה שהוא בטוח שהוא "המתכון המושלם". הטבח הביתי הפך לכוכב רשת וסרטון הכנת תפוחי האדמה בתנור שלו זכה לשבחים מצד אוהדיו. "הולך להכין את זה בעוד שעה, תודה לאל על המתכונים שלך", כתב אחד, ואחר הוסיף: "מהיום אני לוקח מתכונים רק ממך. אוהב אותך ג'ים".

הנה עוד כמה ניסיונות שלו להכנת תפוחי אדמה בתנור

@jimlad83

Enjoy my perfect Christmas roast potatoes!!! Have a great day!! ##fyp ##jimlad ##roastitup ##christmas

♬ Ashes - Stellar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully