וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה פשוט, ככה גאוני: טריק קילוף תפוחי אדמה ש"משנה את החוקים"

10.3.2021 / 7:27

בחורה בשם לאריסה שיתפה בטיקטוק סרטון שבו היא חשפה כיצד היא מקלפת תפוחי אדמה במהירות וביעילות - בלי שכף ידה צריכה אפילו לגעת בהם. הסרטון צבר מעל 2 מיליון צפיות, רובן נלהבות מאוד

שיטה לקילוף מהיר של תפוחי אדמה/@larissaandjoel/tiktok)

קילוף תפוחי אדמה זו אחת המשימות היותר מעצבנות במטבח. הקליפה עושה הרבה לכלוך והידיים מקבלות ריח לא נעים. גם אתם שונאים את הקילוף הזה? אז הכתבה הזו היא בשבילכם - בחורה שיתפה טריק פשוט במיוחד לקילוף תפוח אדמה שבאמצעותו אתם בכלל לא צריכים לגעת בו עם הידיים ולא תתלכלכו או תסתכנו בחתך.

בסרטון, שנצפה כבר מעל ל-2.3 מיליון פעמים, לאריסה (larissaandjoel בטיקטוק) הסבירה כיצד אפשר לקלף תפוחי אדמה בקלות, כאשר האביזר היחיד שאתם צריכים מלבד הקולפן הוא מזלג פשוט.

שיטה לקילוף מהיר של תפוחי אדמה. @larissaandjoel/tiktok), צילום מסך
איך לא חשבנו על זה קודם?/צילום מסך, @larissaandjoel/tiktok)

לאריסה הגיבה לפוסט שבו גולשים התבקשו לשתף טריקים ששינו את חייהם והטריק הזה בהחלט יכול להתאים להגדרה הזו, או לפחות להקל עליכם במטבח. בסרטון שעלה אצלה עם הכיתוב "גיים צ'נג'ר", לאריסה נראית נועצת מזלג עמוק בתוך תפוח האדמה ואז היא פשוט מקלפת אותו כרגיל עם הקולפן ביד השנייה. אבל משום שהיא לא הייתה צריכה להחזיק את תפוח האדמה בידה, היא הצליחה לקלף אותו ממש מהר בלי לחשוש מלחתוך את האצבע במהלך התהליך ובלי להתלכלך.

עוד באותו נושא

שיטה מהירה וקלה לקילוף שום הטריפה את הרשת - אבל האם היא באמת עובדת?

לכתבה המלאה

צפו בטריק הקילוף של לאריסה

מאז שעלה לרשת, הסרטון צבר מעל למיליון צפיות ,קיבל מאות אלפי לייקים וגרף כ-5,000 תגובות נלהבות. "אקלף ככה תפוחי אדמה עד יומי האחרון", כתב אחד. "מפרקי האצבעות שלי כל כך מודים לך על זה", כתבה מגיבה נוספת ולאריסה עצמה נותרה המומה מכמות האנשים שראו אותה מקלפת תפוחי אדמה.

זו התגובה שלה להצלחה של סרטון הקילוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully