וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק קטן, ואפשר לשמוע אותם נשברים: תפוחי אדמה קריספיים שברו את הרשת

3.3.2021 / 6:00

משתמש טיקטוק עם גיבוי מעורר מחלוקת מקיילי ג'נר הצליח להוביל אותנו למטבח ולנסות מתכון חדש. זאת התוצאה

מתכון לתפוחי אדמה בתנור/@jimlad83

מכרה הזהב הקולינרי של טיק טוק שלף עבורינו לא מעט אוצרות בחודשים האחרונים, והיד המבשלת עוד נטויה. השילוב הזה של פלטפורמת דיגיטל זריזה וממזרית, גולשים סקרנים עם לא מעט זמן פנוי, ומגיפה משתוללת שמחבקת בחום כל שיגעון אוכל באשר הוא יצר מפלצת תוכן ומתכונים שרק זקוקה למעט ניפוי, סינון ועיבוד מידע.

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. או לסרטון. זה לא באמת משנה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

את הפסטה-פטה ששברה את הרשת (והעולם) כולם כבר ניסו בבית, וגם, כך נראה, את הגירסה האינטימית למק-נאגטס המיתולוגיים של ענקית ההמבורגרים צהובת הקשתות (או לגלידה שלהם, בעזרת שלושה מרכיבים בלבד).

גם ההיא ששיחזרה את המנה המפוארת מ"רטטוי" הנציחה את עצמה יפה על לוח הזיכרון הוויראלי, ואיתה גם "תפוחי האדמה הטובים ביותר בעולם", "מרכיב סודי לתפוחי אדמה מושלמים" - באינסטגרם, אבל מה זה משנה כבר - ו"טריק של כוכבת הוליוודית" ל-כן, תפוחי אדמה מושלמים כמובן.

עכשיו, מסתבר, מגיע מתכון נוסף לתפוחי אדמה, בוודאות באר המשאלות המתכונאית שלנו, וכנראה המנה האהובה ביותר עליכם.

"קיילי עשתה לי לייק". צפו:

@scheckeats

updated voiceover!! follow my food insta [scheckeats] or you'll be cursed with soggy potatoes!! #potato #potatoes #roastpoatoes #roasties #vegan

♬ original sound - LLusion

משתמש טיק טוק בשם ג'רמי שק (scheckeats@) העלה לפני שבועות ספורים שיכלול למתכון תפוחי אדמה צלויים בתנור, ושידרג עם הצהרה חזקה במיוחד - "בפעם הקודמת ששיתפתי אותו, קיילי ג'נר עשתה לי לייק".

אז מה הולך כאן? שק משתמש בתפוחי אדמה אדומי או זהובי קליפה, חותך אותם ומשרה בסיר של מים קרים, עם כמות "מגונה" של מלח, כהגדרתו. "אתם לא באמת הולכים לאכול את כל המלח הזה", הרגיע, "אלא רק יוצרים תגובה כימית שתרכך את תפוחי האדמה מבפנים החוצה".

ניסינו, זה עובד

8 המתכונים הכי שווים בטיק טוק

לכתבה המלאה

ואלה כבר "תפוחי האדמה הכי טובים שתעשו בחיים שלכם":

שק ממשיך משם לכ-10-15 דקות רתיחה, מנקז את המים מהסיר ומועך מעט את תפוחי האדמה עם כף. "הפעולה הזאת מגבירה מאוד את שטח הפנים שלהם, ומעניקה לכם יותר נקודות שיוכלו להיות קריספיות בסופו של דבר", הסביר.

משם, הוא מעביר את תפוחי האדמה לתבנית, מזליף שמן זית, מתבל באבקת OLD BAY (אפשר לוותר אם אין לכם), פפריקה, פלפל שחור, עלי רוזמרין ומלח ים (שוב, כל קומבינציית טעמים ותיבולים אחרת תלך פה) ומכניס לתנור שחומם מראש לכ-220 מעלות.

סיגרו את התנור כשתפוחי האדמה שחומים, אך אל תוציאו את התבנית, ותנו לה לשבת בתנור הכבוי עוד כעשר דקות. כשאתם מוציאים אותה, הרגישו חופשי לפזר מלמעלה פטרוזיליה, עירית או שמיר קצוצים - ואתם ערוכים להתנפלות.

תפוחי אדמה בתנור. צילום מסך, מערכת וואלה!
העור הכי סקסי בעולם. תפוחי האדמה הצלויים של שק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסיונות שיחזור מוצלחים למדי במטבח הביתי שלנו הובילו להסכמה גורפת באשר ליעילות המתכון. מדובר בתפוחי אדמה צלויים באופן מושלם, עם מעט עזרה מדעית טעימה שהופכת את העור שלהם לקריספי כל כך, עד שאפשר לשמוע אותו נשבר.

המתכון, שצבר עד כה מיליוני לייקים ומספר אדיר של צפיות ושיתופים, עורר שאגות הסכמה ברשת בשל פשטותו, ובשל טריק ההמלחה שמשנה למעשה את כל כללי המשחק. כרגיל, מסתבר, כדאי להקשיב לקיילי ג'נר בלי לשאול יותר מדי שאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully