וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו עפנו על הטריק של הכוכבת להכין פלחי תפוחי אדמה קראנצ'יים במיוחד

29.10.2020 / 11:01

נמאס לכם מאותה מנה של תפוחי אדמה? רוצים להכין פלחי תפוחי אדמה אך מפחדים שהם יצאו לא טוב? קבלו את הטריק הפשוט של אמילי בלאנט שבסיומו תוכלו להכין פלחים בכל טעם שתבחרו ותזכו גם למחמאות

טריק להכנת תפוחי אדמה צלויים מושלמים/TIKTOK

תפוחי אדמה הם אחת המאכלים האהובות בעולם, אבל לפעמים אנחנו נופלים לרוטינה משעממת איתם. אם נמאס לכם מפירה, צ'יפס או קוביות בתנור, אז פלחים יכולים להיות האלטרנטיבה הטעימה. בנוסף, אפשר לתבל אותם כך שיתאימו לכל מנה.

לרוע המזל, להכין פלחים בתנור יכולה להיות משימה קצת מסובכת. אם בישלתם אותם מעט מדי - קיבלתם פלחים מלאי שמן או רכים מדי, והארוחה כולה יכולה להיהרס. עם זאת, אם תבצעו טריק בישול קל, תוכלו להשיג את פלחי תפוח האדמה הקריספיים והקראנצ'ים ביותר שתוכלו להכין.

הכנת פלחי תפוחי אדמה קראנצ'יים. DailyStar Lifestyle, אתר רשמי
השאירו בתנור עד לקבלת צבע זהוב מושלם/אתר רשמי, DailyStar Lifestyle

ראשית - אין צורך לקלף את תפוחי האדמה, רק שטפו אותם וחתכו לצורת פלחים. חממו תנור ל-200 מעלות, הוסיפו כמה כפיות של שמן על נייר אפייה, כך שכל התחתית תהיה ספוגה, ללא חלקים שהשמן לא נגע בהם.

כעת, בצעו את הטריק שאינה גארטן, מהתוכנית "השפית היחפה", משתמשת בו כדי להכין את תפוחי האדמה הצלויים שלה - והיא למדה אותו מלא פחות מהשחקנית אמילי בלאנט. חממו מים במחבת, הוסיפו את פלחי תפוחי האדמה עם שתי כפיות של מלח ותנו להם להתבשל ל-10 דקות. כשהם סיימו, יבשו אותם במסננת ורוקנו את המחבת. כעת חממו שוב את המחבת הריקה ושימו בה את תפוחי האדמה. החום יייבש את הקליפה של תפוח האדמה כך שהם יהיו אקסטרה קריספיים בתנור.

אלה תפוחי האדמה של אינה גארטן

כעת הוסיפו את התיבול שתרצו. התיבול האהוב על אינה הוא אבקת שום, כמון, מלח ופלפל, אך כל צירוף יכול להתקבל. אפשר אפילו לזרוק כף של קמח פשוט כדי לערבב הכל ולקבל טעם יותר קמחי.

אחרי כחמש דקות בהן תפוחי האדמה בושלו במחבת, פיתחו ת התנור והעבירו את תפוחי האדמה לתבנית עם נייר האפייה הספוג בזמן. אתם יכולים לצופף אותם כך שיהיו בשכבה אחידה. כעת אפו את הפלחים לכחצי שעה ב-180 מעלות, אתם יכולים להפוך אותם פעמיים בזמן הזה כך שכל הצדדים יגעו בשמן.

כשהפלחים מבושלים, הוציאו אותם מהתנור והעבירו דרך מסננת כך שהשמן ייצא מהם. תוכלו לשמוע את הקראנצ'יות בכל ביס וביס.

את הטריק היא למדה מאמילי בלאנט

עוד דרך לעשות את זה

@izmott

Happy Sunday! How I make my crispy roast potatoes and why I am the favourite child. ##cookingtips ##sundayroast ##uktiktok ##roastpotatoes ##recipes ##fyp

♬ True Jackson VP theme - Youalreadyknowbb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully