וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף העל חשף: התבלין הסודי שישדרג את הסטייק הביתי שלכם

18.10.2020 / 0:04

השף הנחשב ג'יימס מרטין סיפר לצופיו בתכנית איזה תבלין הוא שם שמכסה את הבשר ונותן לו מעטפת מושלמת. ולא, לא מדובר על מלח ופלפל

האם זהו הסטייק הטוב ביותר בעולם?/צילום: סיפור בדקה

מי מאיתנו לא אוהב סטייק? כמעט כל מי שאוכל בשר מתענג על הנתח הזה, אבל לא כל אחד יודע להכין אותו בצורה נכונה, בטח בבית. רובנו פשוט צולים אותו עם מלח ופלפל, אלא שג'יימס מרטין, השף הבריטי הנחשב, חושף את הטריק שלו להכנת סטייק מושלם והוא טוען שיש תבלין מפתיע שהכרחי לזרוק למחבת כדי להשיג אותו.

בשר סטייק גיף. Giphy
רוצים סטייק מושלם? כדאי שתנסו את המתכון/Giphy

בתכנית שהנחה לאחרונה, השף שנחשב לסלב באנגליה, חשף בפני צופיו את התבלין הסודי שיש להוסיף כדי שהסטייק יהיה עסיסי במיוחד. מה הוא שם אתם שואלים? ובכן, הוא פשוט פיזר על נתח הבשר אבקת מרק בשר מתוך קוביית אבקת מרק, מה שלדבריו מוסיף לטעם המעטפת של הבשר.

הוא הסביר שצריך לתבל את הבשר עם מלח ופלפל 20 דקות לפני שמתחילים לצלות אותו כדי לתת לתבלינים להיטמע בבשר ולשמור אותו עסיסי. לאחר מכן יש למרוח חמאה (או שמן לשומרי הכשרות) על המחבת ואפשר גם להוסיף תבלינים נוספים כמו שום ורוזמרין. כשהחמאה נמסה יש לשים את הבשר במחבת.

טגנו את הבשר במשך כשתי דקות לפני שאתם מפוררים עליו את את קוביית אבקת המרק (הוא משתמש ב-beef OXO cube) ואז תחזירו את הנתח לטיגון ותקבלו סטייק מושלם וטעים. אחרי שהבשר מוכן, תנו לו "לנוח" בצלחת טיפה לפני שאוכלים. שיהיה לכם בתיאבון.

עוד בוואלה!

השף המפורסם חשף את הסוד להכנת סטייק של אלופים

לכתבה המלאה

כיתת אומן - ג'יימס מרטין מכין סטייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully