וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנה הכי טרנדית וקלה להכנה בבית: כרובית מוקרמת על לחם קלוי

13.10.2020 / 0:03

ממרח אבוקדו על לחם קלוי - אאוט! המנה החדשה שכובשת את האינסטגרם של הפודיז כוללת כרובית מוקרמת בגרסאות שונות על לחם קלוי, והגולשים מאוהבים: "זה אלוהי"

כך תכינו את טוסט החביתה המטוגן שכבש את העולם/TIKTOK

אבוקדו על לחם קלוי היה לאורך זמן הבחירה הפופולרית של פודיז שמעלים תמונות מעוררות תיאבון של הבראנץ' הביתי שלהם לאינסטגרם, אבל נראה שיש כעת תחרות טרנדית לארוחת הבוקר הפופולרית שכובשת את המדיה החברתית.

בזמן שהארוחה החדשה עדיין כוללת לחם קלוי, האבוקדו הוחלף בכרובית מוקרמת ואנשים באובססיה על המנה. המנה החדשה תפסה את העין של כמה פודיז מנוסים, כולל השפית ניג'ליה לאוסון, שלאחרונה ריטווטה את המתכון. כותבת ספרי המתכונים הלונדונית בת ה-60 שיתפה את המתכון של הצלם הסקוטי דל סנדון, שהגיש שני פרחי כרובית מוקרמת על שתי חתיכות של לחם עבה. האוהדים מיהרו להגיב על המנה "המדהימה" והחדשה והציעו גרסאות שלהם להכנתה.

ככה זה נראה

וזה המתכון המלא

"זה נראה מדהים", כתב אחד, "זה נשמע כמו גן עדן", הוסיף שני, שלישי טען כי : "זה המנה המושלמת", ורביעי הודה כי: "אני כבר בדרך לחנות". אדם נוסף הודה כי כרובית מוקרמת היא אחת הדרכים היחידות לגרום לכך שכרובית תהיה טעימה, ו"לשים אותה על לחם קלוי זה גאונות".

הדבר הטוב ביותר לגבי המתכון הוא שאפשר לשנות אותו לפי איך הטעם האישי שלכם. בגירסא של הצלם דל, הוא הכניס לטוסטר שתי חתיכות של לחם עבה לזמן קצר, ולאחר מכן הוא בישל ראשי כרובית במשך 10 דקות לפני שייבש אותם והניח אותם בצד. לאחר מכן הוא הכין רביכה - ערבב 20 גרם קמח ו-20 גרם חמאה והוסיף 100 מ"ל חלב ונתן להם להתעבות על אש נמוכה.

לאחר שהתערובת התעבתה הוא הוסיף שתי כפיות של אבקת חרדל ומעט אגוז מוסקט ותערובת של מעט מוצרלה וגבינת צ'דר וערבב את הכל בחוזקה עד שנוצרת תערובת אחידה. אחרי שהוא נתן לתערובת לשבת ולהתקרר במשך חמש דקות הוא הניח את הכרובית על הצד הלא צלוי של הלחם ואפה את זה בתנור עד שזה הוזהב. לסיום הוא הוסיף מעט שבבי צ'ילי.

אחד האנשים שאהב את הרעיון אמר: "לעשות כרובית מוקרמת אחרי הצהריים על לחם קלוי? אני אנסה את זה מחר". שני הוסיף כי: "לא חשבתי על זה אף פעם, זה ממש מדהים".

עוד בוואלה!

כל כך פשוט: כך תכינו את טוסט החביתה המטוגן שכבש את העולם

לכתבה המלאה

והנה עוד גרסאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully