וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: כך תהפכו את שאריות הקשה של הלחם שלכם לקינוח חלומי

23.8.2020 / 0:01

אב לשתיים חשף טריק שבו הוא משתמש בקשה של הלחם כדי להכין שבלולי קינמון מתוקים וטעימים. התגובות היו נלהבות' והביצוע? ממש קליל

אבא מכין סינמון רול משאריות לחם/schoollunchbox

הרבה מאוד אנשים (בעיקר ילדים) לא אוהבים את החלק הקשה של הלחם וזורקים אותו לפח. ובכן, אם גם אצלכם המצב דומה אז כדאי לכם להכיר את הטריק הגאוני של אבא לשתיים ממלבורן, שחשף שיטה כיצד ניתן להפוך את שאריות הכריך לשבלולי קינמון. התגובות לפוסטים שלו באינסטגרם היו נלהבות במיוחד והרבה אנשים כינו אותו "גאון" בעקבות הטריק הזה.

ג'ורג' גורגייבסקי צבר לעצמו בשנים האחרונות 120 אלף עוקבים באינסטגרם, בעיקר בעקבות התמונות שהוא משתף על בסיס יומי של ארוחות צהריים משוכללות שהוא מרכיב לשתי בנותיו. "אני נשאל הרבה מה אני עושה עם השאריות של הלחם", הוא סיפר, "אז הנה אחת מהרבה יצירות שלי למה עושים עם הקשה של הלחם".

שבלולי קינמון. צילום מסך, צילום מסך
תודו שזה נראה טעים/צילום מסך, צילום מסך

איך עושים את זה?

כדי להכין את שבלולי הקינמון האלו, כל מה שאתם צריכים זה את החתיכות של הקשה של הלחם, אותן יש לשמור מחוברות יחד בעזרת הסכין. אחרי שעשיתם את זה, קפלו את הלחם לצורה של שבלול ובעזרת שיפוד תגרמו לו לשמור על צורתו. "תוסיפו קצת חמאה למחבת, לאחר מכן תפזרו עליה קצת קינמון ותשימו את הרולים בתוך המחבת הלוהטת", ג'ורג' אמר.

תשאירו אותם במחבת החמה כדי שיספגו את הקינמון והחמאה במשך כמה דקות ותהנו משבלול קינמון חם וטעים. אלפי אנשים שראו את הטריק הזה ברשת החברתית התלהבו ורוב התגובות היו מפרגנות מאוד. אחת גם כתבה: "תחשבו כמה לחם אנחנו מבזבזים, חייבים לנסות את זה". מה אתכם, כבר ניסיתם?

עוד בוואלה!

הדרך היצירתית והמוזרה להאריך את חיי כיכר הלחם שלכם

לכתבה המלאה
שבלולי קינמון. צילום מסך, צילום מסך
תשתמשו בשיפודים כדי לשמור על צורת המאפה/צילום מסך, צילום מסך

כך הוא עושה את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully