וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך היצירתית והמוזרה להאריך את חיי כיכר הלחם שלכם

5.5.2020 / 0:01

נמאס לכם לבזבז אוכל? לאם בריטית נגמר המקום במקפיא והיא חיפשה מה לעשות כדי לא לזרוק את כיכר הלחם שלה שעמד להתקלקל. הפיתרון שהיא מצאה? כל כך פשוט וגאוני

דרכים לטפל בלחם יבש/Howcast

בסרטון - דרכים להחזיר חיים ללחם יבש

מאז תחילת הסגר, אנשים בכל העולם נהיה מודעים יותר לכמות האוכל שהם קונים, ולרצון שהאוכל יחזיק קצת יותר זמן ולא יתקלקל. למרות שהקפאת אוכל, כמו גבינה, חלב וחמאה, היא פיתרון להשארתו טרי, אמא אחת הפכה לויראלית לאחר שהסבירה איך ניתן לשמור את הלחם טרי ליותר זמן, אפילו אחרי התאריך האחרון לשימוש.

האם היצירתית סיפרה שנגמר לה המקום במקפיא, ומאחר והיא לא רצתה לבזבז את כיכר הלחם שנותר לה, היא החליטה לחפש דרך לשמור אותו טרי כמה שאפשר, בסאן הבריטי דווח שאחרי שהיא חקרה קצת את הנושא, היא מצאה פתרון יצירתי וטיפה מוזר והוא - עלי סלרי.

אילוסטרציה. ShutterStock
כן. סלרי/ShutterStock

היא שיתפה את את מה שעשתה בעמוד הפייסבוק הבריטי: "להאכיל משפחה בליש"ט אחת ליום": "ראיתי סרטון ביוטיוב והחלטתי לשים גבעול סלרי בשקית הלחם, כיוון שאמרו שזה אמור לשמור את הלחם טרי יותר, אז ניסיתי. הרגע סיימתי את החתיכות האחרונות מכיכר הלחם, והוא היה עדיין טוב, כשתאריך התפוגה שלו היה ה-19 באפריל, כך שאכלנו אותו עשרה ימים אחרי התאריך האחרון שלו".

לאם לא היה מושג איך זה עבד, אבל מומחים הסבירו שמה שקרה הוא שהלחם שאב את כל הלחות מהסלרי והפסיק להתייבש. גאוני. "שווה לדעת דבר כזה, תודה", הגיבה לה אחת, ושאר המגיבים היללו את הטיפ השימושי שלה.

ככה זה עובד

  • עוד באותו נושא:
  • סלרי
  • לחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully