וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך פשוט: כך תכינו את טוסט החביתה המטוגן שכבש את העולם

12.7.2020 / 0:03

זה נראה כמו משהו שכל אחד מאיתנו עושה בבית, אבל זכה למאות אלפי צפיות. שיטת ההכנה הגאונית של טוסט החביתה כבשה את טיקטוק ותגרום גם לכם לרוץ ולנסות להכין בבית

כך תכינו את טוסט החביתה המטוגן שכבש את העולם/TIKTOK

בסרטון - ככה תכינו את טוסט החביתה בבית

בשלנית ביתית שיתפה מתכון עבור הכנת טוסט החביתה וגבינה המושלם שאותו הכינה בעזרת מחבת. אייבי תושבת מלזיה החליטה ליצור את סרטון הטיק טוק הויראלי החדש עבור כריך החביתה, כחלק מטרנד חדש בעולם האוכל - ארוחת בוקר במחבת אחת. לצורך הכנת הכריך המדובר, היא השתמשה בביצים, גבינה, נקניק חזיר (כמובן שאפשר גם סתם פסטרמה, נקניק אחר או בכלל בלי), שתי פרוסות לחם ומעט מלח ופלפל.

בתור התחלה, היא שברה שתי ביצים אל תוך קערה, הוסיפה קצת מלח ופלפל וטרפה עם מזלג עד להכנת תערובת. היא שפכה את הביצים אל מחבת שחוממה על אש נמוכה והומסה בה כפית חמאה, ולאחר מכן היא טבלה שתי פרוסות לחם ישירות בתוך התערובת. כאשר הביצים התחילו להתבשל, היא הפכה במהירות את הפרוסות, תןך כדי שהיא מוודאת כי שני צידי הפרוסות מכוסים בתערובת הביצים, ולאחר מכן היא הניחה את הפרוסות זו לצד זו.

ככה היא עושה את זה

לאחר כשתי דקות, לאחר שהביצים התבשלו ומגיע שלב הפיכת החביתה - הגענו לטריק, היא הפכה אותה בעזרת מרית כך שהיא נמצאת מעל הפרוסות. לאחר מכן היא הוסיפה גבינה ונקניק על פרוסה אחת של הלחם לפני שקיפלה בזהירות את החביתה אל תוך פרוסות הלחם. לבסוף, היא הניחה פרוסה אחת של לחם על הפרוסה השנייה כדי ליצור צורה של כריך. "קפלו את זה ביחד, והנה לכם הכריך מוכן" היא סיכמה.

הוידאו זכה ליותר מ-277,000 צפיות, כאשר הרבה מהצופים ציינו כי הם מאוד מצפים לנסות את הכנת הכריך בעצמם.

והנה הגרסא הכשרה

וניתן גם להוסיף עשבי תיבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully