וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתונים המדאיגים על כמויות האוכל שהמילניאלז זורקים - והסיבה הטיפשית לכך

5.7.2020 / 23:52

תמיד חייתם בהרגשה שבגלל סגנון החיים שלכם אתם זורקים יותר מדי אוכל? מחקר בבריטניה מוכיח שאתם לא לבד וכי בני דור המילניום זורקים הרבה יותר מדי שאריות מזון, כמעט כפול מכל שכבת גיל אחרת, והסיבות? הגיוניות אך מדאיגות גם כן

כמה מזון נזרק לפח מדי יום?/מערכת וואלה! News

בני דור המיליניום זורקים 633 ארוחות בשנה - רק בגלל שהם לא יודעים איך לחמם אוכל בפעם השנייה, כך עולה מסקר שפורסם בימים אלה בבריטניה. משתתתפי הסקר אמרו שהם מעדיפים לזרוק אוכל מאשר לחמם אותו, ומודים בכך שאוכל שעדיין טוב הולך לפח. החוקרים מצאו שכמות האוכל שבני דור המיליניום מודים שהם זורקים מצטברת ליותר מ-850 קילו בשנה.

חלק מהמאכלים שנזרקים הם כ-34 צלחות של בולונז בשנה, 25 צלחות של צ'יקן טיקה מסאלה וגם 53 צלחות של פיש אנד צ'יפס.

הסקר, שבוצע עבור ענקית האחסון פיירקס, מצא כי בני דור המילניום, בגילאי 18 עד 34, מבזבזים פי 3 אוכל מאשר אנשים מעל גיל 34, שזורקים רק 186 צלחות אוכל בשנה, 225 קילוגרמים בלבד. זריקת האוכל של בני אותו דור היא כמעט כפולה מהממוצע של כמות האוכל שנזרקת על ידי משפחה ממוצעת בבריטניה.

כמעט רבע מבני דור המילניום (23 אחוזים) מודים שהם לא יודעים כיצד להסתדר עם שאריות, כשבהשוואה רק 6 אחוזים מהאנשים מעל גיל 55 הודו בכך. 18 אחוזים נוספים מבני אותו דור מעדיפים לאכול בחוץ מאשר בבית, מה שמוביל לעוד בזבוז, כשרק 4 אחוזים מבני ה-55 ומעלה מודים בכך גם. חמישית מבני דור המילניום (21 אחוזים) הודו שהם מבזבזים עוד אוכל בגלל שהם משתעממים ממה שיש להם בבית, לעומת 7 אחוזים מהאנשים מעל גיל 55. סיבה נוספת שהאוכל נזרק הוא ש-38 אחוזים מהאנשים מודים כי הם מפחדים לחלות אם יאכלו אוכל שעבר תאריך התפוגה שלו.

עוד באותו נושא

זו הדרך הנכונה לחמם שאריות אוכל כדי להימנע מהרעלת מזון

לכתבה המלאה

פיירקס סקרו מעל 2,000 אנשים מבוגרים בבריטניה כדי להגיע לתוצאות. "הממצאים הם תוצאה של החיים המשתנים של דור המילניום", אמרה דוברת החברה, "אפשר להתווכח על סגנון העבודה והחיים של בני דור המילניום אבל רואים שהם מחפשים אוכל מהיר ומעדיפים אותו על פני האוכל שבמקרר שלהם. רובם אנשים מאוד עסוקים הם יחפשו את הארוחה הקלה ביותר, מה שאומר שאוכל נזרק במקום לאכול את השאריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully