וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 המתכונים הכי שווים בטיק טוק

הקורונה, והבידוד שהביאה עמה, הולידה בטיק טוק ז'אנר חדש ופופולארי של מתכונים ויראליים במיוחד. אספנו 8 ששווה לנסות בבית

פנקייק דגני בוקר. ShutterStock, ShutterStock
פנקייק דגני בוקר/ShutterStock, ShutterStock

החודשיים בהם יותר מדי אנשים ברחבי העולם שהו בבידוד, יצרו שתי תופעות מרכזיות - כולם נכנסו למטבח והתחילו לבשל וכולם התמכרו לטיק-טוק. השילוב המסוכן הזה הוליד תופעה של מתכוני טיק-טוק זריזים, קלים וויראליים. אספנו 8 מתוכם ששווה לנסות בבית.

קפה דלונגה

אם עוד לא ניסיתם את המתכון המפורסם לקפה דלונגה, למה בדיוק אתם מחכים? אז נכון, זה לוקח קצת יותר זמן מכוס הקפה המסורתית שלכם, אבל זה שווה את ההשקעה. אם אתם פחות טיפוסים של קפה, ברחבי הרשת תמצאו את המתכון גם בגרסת מאצ'ה, שוקו, ואפילו בגרסה של תה על חלב.

עוד בוואלה!

המק נאגטס הביתיים האלה כבר זכו לכינוי "המתכון הכי חשוב של 2020"

לכתבה המלאה

פנקייק דגני בוקר

אם יש משהו ששווה לחכות לבוקר בשבילו - זה זה. המתכון של פנקייק דגני בוקר כבש את הרשת - ויש לזה סיבה טובה. בגדול, אתם פשוט צריכים לקחת את בלילת הפנקייק הרגילה שלכם, ולצקת אותה למחבת בגודל של מטבעות (מומלץ להשתמש בבקבוק לחיץ כדי לקבל תוצאה טובה). למעלה אפשר לשים מייפל, חלב, או את שניהם, כן, כן, לטיק טוק חוקים משלו.

עוגיות שוקולד צ'יפס דגני בוקר

בעקבות טרנד הפנקייק-דגני בוקר, הגיעו גם עוגיות השוקולד צ'יפס דגני בוקר, ולמה לא בעצם? בטח יש לכם כבר מתכון לבצק עוגיות שאתם אוהבים במיוחד, (ואם לא אז הנה אחד). פשוט תאפו אותן, עדיף בפורמט קטן יותר, מזגו חלב, ויש לכם דגני בוקר של עוגיות שוקולד צ'יפס.

טוסט חביתה

זה קצת יותר משתייך לעולמות הטריקים מאשר מתכון רשמי, ועדיין ראוי להיכנס לרשימה. במקום לבזבז 5 דקות על קלייה של לחם, עוד 5 דקות על הכנת חביתה עם גבינה, ועוד שתי דקות על לחבר את הכל ביחד, בטיק טוק זמן הוא שם המשחק - הנה דרך יעילה לעשות כריך ביצים וגבינה בשלוש דקות בלבד. והאמת? זה נראה אש.

עוגיות שוקולד צ'יפס ללא קמח

אין קמח? אין בעיה! המתכון לעוגיות שוקולד צ'יפס ללא קמח, גרף יותר מ-6 מליון לייקים בטיק טוק - וזאת סיבה מספיק טובה לנסות אותו. זה קל, זה מהיר, ואפילו סביר להניח שיש לכם את כל חמשת המצרכים שאתם צריכים בשבילו בבית.

עוגת אוראו בכוס

אנחנו מבינים את הספק - אבל הסיפור הזה של עוגת אוראו בכוס, משני מצרכים בלבד, באמת עובד, זה אמנם לא תופס נפח כמו עוגה אמיתית, אבל המרקם בהחלט מספק את החשק לעוגת שוקולד חמה. בגדול הרעיון הוא לזרוק כמה עוגיות אוראו בכוס, לרסק עם מזלג, להוסיף חלב, לערבב שוב ולהכניס למיקרוגל. זאת לא בדיוק האופציה הבריאה ביותר, אבל היי, יש לכם מאנץ' לילי חדש, שלא מצריך יותר משתי דקות עבודה.

מק אנד צ'יז בכוס

עוד אחד מז'אנר ה"מתכונים בכוס". לאנשים שעצלנים מדי כדי ממש לבשל ארוחה ופשוט רוצים משהו מהיר להרגיע את הרעב, שווה לנסות את המתכון הזה. 1/3 כוס מקרוני, 1/3 כוס מים, מחממים במיקרו שתי דקות, מערבבים, עוד שתי דקות במיקרו, מערבבים, 1/4 כוס חלב, 1/2 כוס גבינה מגוררת, עוד דקה במיקרו - ויש לכם ארוחה. בהמשך הסרטון יש עוד כמה אופציות לשדרוגים.

חלב תותים מתוק

המתכון הזה מצריך שלושה מצרכים בלבד - תותים טריים, חלב וסוכר. אם אין לכם תותים זמינים, אתם יכולים לנסות את זה גם עם פירות אחרים כמו אוכמניות או אפילו מנגו. למעלה שימו קוביות קרח וקיבלתם את אחד המשקאות הכי מרעננים בסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully