וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכו ועד אילת: המסעדות החדשות

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 9:05

מסרבים להיכנע לקורונה: מקריית מוצקין ועד אילת, שלושה מקומות חדשים (ועוד אחד מחודש) שכדאי להכיר ולהוסיף למסלול הטיולים הקרוב שלכם

קיס. באדיבות המקום,
ההמבורגר של קיס/באדיבות המקום

קיס, מזללת המבורגרים חדשה בקריית מוצקין

קריית מוצקין מתחדשת במזללת המבורגרים חדשה, בשם Kiss. הוייב דיינר אמריקאי, כמו גם העיצוב הצבעוני והאינסטגרמי להפליא עם צבעי פסטל, גופי תאורה מגניבים, ואיך אפשר בלי קצת טרצו על הקירות. התפריט אינו רחב, הוא כולל 10 מנות בלבד, והאמת היא שמי צריך יותר מזה?

ליבת התפריט היא ההמבורגרים, כשיש את הקלאסי, יש צ'יז בורגר, המבורגר בחמאה עם בצל בציר בקר ויין, קריספי צ'יקן וגם אופציה של המבורגר צמחוני, (טווח מחירים 48-69 שקלים). לצד אלו אפשר להוסיף ולקבל תמורת 3 שקלים, צ'יפס, סלט ירוק או טבעות בצל.

בגזרת המנות הראשונות תמצאו מלפפונים חמוצים מטוגנים (מנת חובה בדיינרים אמריקאים שמכבדים את עצמם, שלאט לאט חודרת גם לכאן), נאגטס, סלט קיסר, כנפיים בשלושה סוגי רטבים לבחירה ומינוט סטייק בגלייז קרמל וויסקי (טווח מחירים 22-39 שקלים).

קיס, שד' משה גושן 1 קרית מוצקין, 04-6073777

לוג'ו עכו. Vexo digital marketing,
ארוחת בוקר בלוג'ו העכואית/Vexo digital marketing

לוג'ו, מסעדת טאבון בעכו

לוג'ו, מסעדת טאבון עכואית היא אמנם איננה מסעדה חדשה, אבל עכו סוף סוף חוזרת לשגרה משמחת, ובלוג'ו מתחדשים בשף חדש ובתפריט משודרג, אז מבחינתנו זאת אחלה סיבה להרמה. זוג המסעדנים עיסא ומנאר אליאס, שבבעלותם גם מסעדת קנטרה בעיר, חברו לשף אליאס מיכאל, שמביא ללוג'ו את הטעמים העכואיים-גליליים, כשמרבית המנות בתפריט יוצאות מהטאבון, מהבצקים כמו קלצונה, פוקאצ'ה, ופיצה ודרך נתחי הבשר, הדגים ופירות הים.

בין הראשונות תמצאו מנות כמו שווארמה קלמרי, סוג'וק - נקניקיות ביתית צרובות בטאבון, עראיס קבב, טורטליני לבנה, פיש אנד ציפס ועוד (32-55 שקלים), בגזרת המנות היותר גדולות תמצאו בין היתר סמבוסק אסאדו, סמבוסק מסאחן עוף, שרימפס קריספי, שושברק, קבב חלבי ועוד (55-115 שקלים למנות העיקריות).

בנוסף, בלוג'ו מוגש בראנץ' בכל יום עד השעה 14.00, עם מגוון סוגים של ארוחות בוקר כמו בוקר עכואי - חומוס בשר/ביצה מקושקשת עם בשר ירקות טריים וחמוצים; בוקר גלילי - פיתה זעתר, פיתה לבנה, פיתה גבינות, ירקות טריים וחמוצים; סמבוסק מיקס גבינות - מיקס גבינות על סלט עגבניות וביצה קשה; בוקר לוג'ו - סלמון מעושן על פוקצ'ה, סלט עלים וביצת עין עם גבינת שמנת; בוקר טוסקני - פרוסות סינטה צרובות, קונפי שום, ביצת עין וטחינה, ועוד מגוון של ארוחות (45-65 שקלים).

LUJO, בן עמי 5 עכו, 04-6497907, שעות פעילות: ראשון-רביעי 09:00-23:00, חמישי-שבת 9:00-00:00

עוד בוואלה! אוכל

אבי אפרתי מסכם שנה

לכתבה המלאה
החצר האחורית. יח"צ,
החצר האחורית/יח"צ

החצר האחורית, מעדנייה חדשה במתחם חוצות שפיים

אל מתחם "חוצות שפיים" הצטרפה לאחרונה מעדנייה חדשה - החצר האחורית. תמצאו בה שמן זית משובח, טחינה, גבינות, ירקות הישר מהשדה, פסטות טריות, קפה איכותי, לחמים ומאפים טריים, אוכל מוכן וגם משקאות אלכוהוליים, רובם מתוצרת מקומית. עוד תמצאו כאן את הדבש של מכוורת יוסף, יינות מיקבים ארטיזנליים מהארץ והעולם, גבינות מובחרות של מחלבת נטור, ועוד דברים רבים וטובים.

"החצר האחורית" מציעה גם מארזים מיוחדים אותם תוכלו להרכיב באופן עצמאי או לפי המלצת הצוות, שניתן לקחת לפיקניק בים או לטיול באיזור היפה.

החצר האחורית היא מעדנייה משפחתית שהתוצרת הנמכרת בה היא כולה של יצרנים קטנים ומקומיים, מתוך מחשבה על חומרי גלם איכותיים ומובחרים. במקום גם חצר לישיבה, וסוכה בה ניתן לדגום ולטעום מדברי המאפה ושאר נשנושים נוספים.


החצר האחורית, מתחם חוצות שפיים, 09-8349-115

MOOD אילת. רוני בלחסן,
פיש בורגר ב-MOOD האילתית/רוני בלחסן

MOOD, אילת

מלון הבוטיק האילתי החדש Now משיק את מסעדת השף שלו - mood, מסעדת גג הפתוחה לקהל הרחב. המסעדה החלבית, אשר פועלת בכל יום מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 23:00, מציעה תפריט המשתנה לאורך שעות היום, לצד בר משקאות אלכוהולים.

בתפריט המסעדה תמצאו למשל דג ים קצוץ עם פרמזן פריך ושמן בזיליקום, בוראטה רכה, ספרינג רול דג, פליני פטריות מעושנות, ספגטיני קרם כמהין, שישקבב דגים, סטייק דלעת ועוד. (טווח מחירים 52-88 שקלים למנה).

מסעדת Mood, דרך הים 5, אילת, להזמנות: 050-600-7368⁩, שעות פתיחה: 8:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully