וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: אתם לא יודעים להכין פיצה בבית - וזה בגלל התנור שלכם

22.9.2021 / 23:38

אתם רוצים להכין פיצה ביתית אבל התוצאה יותר מדי דומה לפיצה קפואה? אל דאגה - יש דרך להשיג תוצאה מושלמת והיא קשורה להגדרות של התנור ול"נשק סודי"

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם/סיפור בדקה

אתם מכינים פיצה בתנור בבית? אתם עושים את זהלא נכון כבר במשך שנים, כך לפחות טוען שף בכיר שמזהיר שכל מי שמכין פיצה ביתית טועה בגדול - והטעות נעשית ברגע ההכנסה לתנור.


בסדרה דוקומנטרית חדשה של ערוץ 5 הבריטי, Secrets of the Fast Food Giants ,חשף המגיש אלכסיס קונרן שהכנסת הפיצה לתנור לאפייה היא הדרך הלא נכונה לאפיית פיצה. לדבריו - הבצק והתוספות יוצאים טוב יותר ובאיכות דומה הרבה יותר לפיצרה של פיצרייה כשמבשלים אותם על מצב גריל, וכדי להפוך אותם לקריספיים יותר, צריך גם "נשק סודי".

אלכסיס הכין את הבצק והתוספות ואז השתמש ברכיב הסודי - משטח אפייה מברזל שחומם מראש בתנור במך כשעה. "מכניסים את זה לתנור על מצב גריל בטמפרטורה הכי גבוהה ובמדף הכי גבוה, והמשטח כל כך חם שהוא מבשל את התחתית. צריך לתת זמן לתחתית להתחיל ולתפוח כי היא מתבשלת מלמטה. הגריל בינתיים ימיס את כל מה שנמצא למעלה", הסביר קונרן.

ככה עושים את זה נכון

כדי להוריח את טענתו אלכסיס הכין שתי פיצות זהות - אחת עם משטח אפייה וגריל והשנייה עם תבנית רגילה ועל מצב אפיה בתנור. הטועמים זיהו את הפיצה שנעשתה רק בתנור, ולא עם הגריל, כפיצה קנויה, ואמרו שהשנייה היא כמו פיצה של פיצריה. "אני חושב שזה פיצה מדומינו, ואני לא שם לב להבדלים", אמר אחד מהם., בעוד על הפיצה השנייה אמרו שהיא מרגישה כמו פיצה קפואה שקונים בסופר.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully