וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לא תופס מקום, גם שומר על טריות: טריק נסתר בקרטון פיצה שבר את הרשת

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 23:57

סרטון שצבר מיליוני צפיות חשף שיש אפשרות להקטין את הקרטון בחצי וכך להפוך אותו לקופסא שמשמשת לאחסון שאריות הפיצה טריה במקרר. לא מאמינים? צפו בעצמכם

טריק לקיפול מגש פיצה/@ccsmilezz/TikTok / @Nateandgran

אתם מאלו שטורפים מגש פיצה לבד, או מאלו שזורקים את השאריות לפח כי פיצה לא נשמרת טוב במקרר או תופסת הרבה מקום? אם אתם מהסוג השני, אתם חייבים, פשוט חייבים, לראות את האייטם הזה.

נייט האנטר העלה לטיקטוק סרטון שפוצץ לאנשים את המוח ובו הוא חושף שבמגש הקרטון של הפיצה יש טריק מובנה לאחסון של השאריות במקרר - מבלי שתצטרכו להכניס לתוכו את כל המגש הענק.

ככה זה עובד

בסרטון שצבר כבר קרוב ל-8 מיליון צפיות, הוא מראה כיצד אפשר להקטין את המגש בחצי על ידי חיתוך המכסה שלו לפני שקורעים חלקים קטנים בצדי המגש - שמשמשים לאחר מכן לסגירתו ההרמטית. הטריק הזה יוצר קופסת מיני שמהווה פיתרון מושלם לאחסון של שאריות הפיצה במקרר.

לא בדקנו האם לכל המגשים יש את הפטנט הזה, אבל נייט טוען שבכל קרטון פיצה יש את האפשרות הזו. בתגובות לסרטון, חלק טענו שזה תלוי מאיפה הזמנתם את הפיצה, אבל אנחנו מציעים שתנסו את זה בעצמכם ותחפשו את החלק הקטן שאמור לטענתו להיתלש בקלות.

בכל מקרה, רוב הגולשים היו המומים מהסרטון והודו שהם לא היו מודעים לקיומו של הטריק הזה. אחד מהם אפילו כתב ש"הוא עובד 10 שנים בפיצה האט ולא הכיר את זה". אחרים הודו שזה לא יעזור כי בכל מקרה הם לעולם לא משאירים שאריות מפיצה.

עוד בוואלה!

הבחור שטען שפתר את החידה הגדולה וגילה למה משמש הפלסטיק שמגיע עם הפיצה זכה ללעג

לכתבה המלאה

גולשים ניסו את הטריק והיו בהלם

אבל לא כולם התרשמו

איך מחממים שאריות פיצה?

עכשיו אתם בטח תרצו לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לחמם את השאריות של פיצה, לא? ובכן על פי דומינו'ס אוסטרליה התשובה פשוטה מאוד - אם תכניסו פרוסת פיצה למיקרוגל למשך 30 שניות עם כוס מים, היא תצא חמה ופריכה.

בדומינ'וס אומרים שהשיטה לא מבטיחה שהפיצה תהיה מושלמת כמו כשהיא הגיעה, אבל התוצאה תהיה טובה בהרבה מאשר אם תחממו אותה ככה סתם במיקרוגל ללא כוס המים.

אם בא לכם לנסות שיטות נוספות, מומחי הרשת מציעים לקחת שני משולשים קרים, לשים אותם אחד על השני, עם התוספות באמצע, ולייצר כריך פיצה. השתמשו בטוסטר לחיץ, או במכין ואפלים בלגיים כדי לחמם את המנה, ואתם מוכנים לארוחה.

דרך נוספת היא שימוש במחבת. כך מציע למשל השף אסף גרניט על אריזות הפיצה שלו אותן הכין עבור דומינו'ס וכך מציעים גם ב"פיצה רוברטה" מברוקלין, ניו יורק, שפרסמה עבור לקוחותיה מדריך שימושי שיעזור להפיח חיים חדשים בפיצה הקרה שלהם תוך 3 דקות. אתם רושמים?

כך תחממו פיצה קרה. Reddit, צילום מסך
ככה מחממים פיצה קרה במחבת/צילום מסך, Reddit
  • 1. הניחו מחבת על להבה בינונית-נמוכה ושימו בה את משולש הפיצה הקר שלכם.
  • 2. הניחו לפיצה להתחמם במשך 2 דקות - או עד שבסיסה יהיה קריספי.
  • 3. הנמיכו את האש והוסיפו בזהירות 2 טיפות מים למחבת הלוהטת (מבלי שיגעו בפיצה).
  • 4. כסו את הפיצה במכסה למשך דקה כדי שהאדים שיווצרו כתוצאה מהטיפות ימיסו את הגבינה.
  • 5. כבו את האש והפיצה שלכם מוכנה לאכילה - כשכל חלקיה חמים באופן שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully