וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו, זה עובד: הטיפ שימנע מהאבוקדו שלכם להשחיר במקרר

31.3.2021 / 6:00

זה לוקח כמה שניות בלבד, מצריך חומר גלם שיש בכל בית וכמעט מביך בפשטות שלו. לפעמים הפיצוחים הגדולים של החיים הם פשוטים

הטריק ששומר על האבוקדו שלא ישחים לאחר שהוא נחתך/@mamainthekitchen

מכל תעלומות המטבח והאוכל, סודות הלייפסטייל המבוקשים ביותר והטריקים שהופכים את החיים הקולינריים של כולנו לנסבלים יותר, אין מוקש גדול יותר מהאבוקדו. לפחות על זה אנחנו יכולים להסכים בלי לריב, נכון?

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מה ההבדל בין הסוגים ומתי לקנות כל אחד מהם? למה חלקם מתרככים עוד בדרך הביתה ואחרים יכולים לשבת על הדלפק, עטופים בכל נייר העיתון שבעולם ומחבקים בננות עד כדי חשש אמיתי לצנזורה, ולהישאר קשים?

וגם - איך לעזאזל שומרים עליהם אחרי החיתוך הראשוני? כלומר, בהינתן שאנחנו אנשים עם משמעת עצמית מטורללת שמסוגלים לפתוח אבוקדו ולא לסיים אותו, איך מחזירים למקרר חצי פרי ו*עדיין* יכולים לגשת אליו למחרת וליהנות מקצת צהוב-ירוק כיפי?

השאלות האלה חשובות ומשמעותיות, ולפחות אחת מהן קיבלה כעת תשובה מוחצת - ופשוטה כל כך עד שחצי רשת קצת הסמיקה ממבוכה.

כך זה עובד:

סרטון קצר - לא יותר מ-10 שניות של טיפ משנה חיים - שהעלתה משתמשת הטיקטוק "MamaInTheKitchen" חשף את השיטה שלה לשמירה על האבוקדו בשל וטרי, ללא השחרה מדכאת, וללא הגלעין (וגם בלי יותר מדי חסה או הצפה מוזרה במים).

הסוד, מסתבר, הוא הזלפה קצרצרה של מעט שמן זית על החצי הנטוש, מריחה קלה של הנוזל על כל חלקי הפרי, ו… זהו. "מנטרל התחמצנות", סיכמה.

מהפכה ירוקה

הישראלים שרוצים רק אבוקדו בשל

לכתבה המלאה
אבוקדו. Giphy
"אני לא מאמין, תודה לך!". אבוקדו/Giphy

הסרטון, שנוצר לפני שבועות ספורים בתגובה לפנייה טיקטוקית פומבית לשיתוף טיפים משדרגי חיים, נצפה כבר מיליוני פעמים, סחט עשרות אלפי לייקים וגרר אלפי תגובות, רובן כמובן מחמיאות.

"מה?! אני לא מאמין", כתב גולש אחד, "תודה לך, אני אוכל אבוקדו כל יום". מגיבים נוספים ניצלו את ההזדמנות וחלקו את המלצות האבוקדו שלהם, לרבות החלפת שמן הזית במיץ לימון או ליים, ועוקבת נוספת בחרה "לחזק" את הטריק כשסיפרה שהיא עושה את אותו דבר כבר שנים, אך מקפידה להשתמש בשפריצר להתזת השמן, "כדי לא לגעת באבוקדו עם האצבעות".

בכל טיפ משנה חיים, מסתבר, ממתינה הרמת גבה פולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully