וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט והביזארי שישמור על האבוקדו טרי לאורך זמן

19.2.2020 / 0:02

תושבת ניו זילנד עלתה על שיטה מפתיעה לשמירה על טריות האבוקדו למשך שבוע ימים - בעזרת דבר אחד שדי בטוח שכבר קיים אצלכם במקרר

Buzzfeed

בסרטון: טריק פשוט לבחירת אבוקדו

בחירת האבוקדו המושלם בסופר היא מיומנות שנלמדת במשך שנים ודורשת שעות של מישושי אבוקדו. אולם, גם מומחי הפרי הירוק יודעים ששמירת טריותו היא בעיה שאין לה באמת פתרון ושלא משנה מה נעשה, תוך ימים ספורים (במקרה הטוב) הוא ישחים וייזרק. לחובבת אבוקדו אחת מניו זילנד נמאס לעבור את החוויה שוברת הלב הזאת שוב ושוב, אז היא מצאה פתרון גאוני שימנע את השחמתם - לפחות למשך שבוע שלם. החדשות הטובות הן שהדבר היחיד שאתם זקוקים לו כדי לשמור על טריות האבוקדו כנראה גם ככה כבר נמצא אצלכם במקרר, אז אין שום צורך שתתאמצו בשביל זה.

איש מוציא אבוקדו מהמקרר. ShutterStock
איש מוציא אבוקדו מהמקרר/ShutterStock

הפתרון הגאוני שלה לשמירה על טריות האבוקדו הוא... שימוש בעלי חסה. לאחר שחתכה אבוקדו ובלסה את חציו הראשון, את החצי השני היא עטפה בעלי חסה והכניסה למקרר. כעבור שבוע היא ניסתה לבדוק את מצב האבוקדו וראתה שהוא נותר טרי ובגוון הירוק המושלם של מלפני שבוע. היא אפילו צילמה את האבוקדו הישן שלה כדי שתראו כמה טרי הוא. "גיליתי שזרקתי בטעות שקיות אוכל מובחרות", היא כתבה בפייסבוק, "עלי חסה - בעיקר החיצוניים שהם קשים יותר - משמשים כשקיות אוכל מעולות. הם הרי מעוצבים למטרה הזו מלכתחילה. האבוקדו היה מושלם לארוחת הבוקר של היום. אגב, עלי חסה אפילו שומרים על טריות לחמניות".

הטיפ התקבל בברכה אצל אלפי חובבי אבוקדו והפוסט שלה הפך לויראלי. אחד השיב: "אומייגד, מי ידע שזה אפשרי? אני חייב לנסות את זה" ואחר הוסיף: "וואו, זה נראה מדהים".

כך נראה האבוקדו הטרי שלה אחרי שבוע עטוף בעלי חסה

אבוקדו טרי. פייסבוק, צילום מסך
אבוקדו טרי/צילום מסך, פייסבוק

הפתרון נמצא בחסה

חסה. ShutterStock
חסה/ShutterStock

מוקדם יותר השנה, משתמשת אחרת ציינה שיטה נוספת ואפקטיבית לא פחות לשמירה על טריות האבוקדו. לדבריה, היא חותכת אותו לפרוסות קטנות, מניחה את הפרוסות על נייר אפייה ומקפיאה אותן כדי למנוע את הידבקותן. אחר כך היא מעבירה את הפרוסות לשקית ניילון ומאחסנת אותן שוב במקפיא כדי לאפשר גישה קלה לפרוסת אבוקדו בכל עת. למקרה שתהיתם, זה לחלוטין מיתוס שהשארת הגרעין בתוך האבוקדו תמנע את השחמתו. בעוד מיכל פלסטיק בהחלט עשוי לסייע לכמה ימים, עלי החסה מציעים פתרון בר-קיימא ומאפשרים שמירה על לחות הפרי למשך שבוע.

וככה תבשילו אבוקדו ב-10 דקות

איך להבשיל אבוקדו ב-10 דקות?/TheSubstanceProject
  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully