וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצה שמשנה חיים": הדרך המוזרה להארכת חיי האבוקדו

2.10.2023 / 0:06

אם גם אתם חולי אבוקדו, וגם אתם משתגעים כשהוא משחים לכם במקרר תוך כמה שעות ונהרס, אז הנה הפתרון: גולשת אוסטרלית סיפקה תשובה (קצת ביזארית לדעתנו) לבעיה, והתגובות כמובן נרגשות

דרכים לשמור על האבוקדו טרי וירוק/@jessicaygavin

הצרה עם אבוקדו היא ידועה: הפרי האהוב והנחשק מתקשה לשרוד. הוא נקנה בהתרגשות, מחכים ימים ארוכים עד שיתרכך ויהיה מוכן לאכילה, ואז פותחים אותו, ומהר מאוד הוא משחיר, משחים, נרקב, נהרס, מאבד את החיים ומאבד את הטעם. אז איך שומרים על אבוקדו טרי וטעים, גם אחרי שנפתח?

כעת גולשת אחת גילתה בפורום אוכל אוסטרלי טריק פשוט שלטנתה עובד כמו קסם: פשוט צריך למרוח נוזל של שמן קוקוס על האבוקדו הפתוח, דבר שימנע ממנו להשחיר וישמור על הטעם שלו במקרר. אותה גולשת העלתה תמונה של חצי האבוקדו שלה, כשהיא טוענת שהוא שומר על חיוניות במקרר, ולא מאבד מטעמו. "זו עצה משנה חיים", כתב לה אחד הגולשים בתגובות.

למה זה קורה? אבוקדו משחים מאחר שהוא מכיל אנזים שגורם לפעולה זו ברגע שהוא פוגש בחמצן. שמן הקוקוס למעשה מונע מהאוויר להגיע לבשר האבוקדו, ולכן עוצר את התהליך ומעניק לו חיים ארוכים יותר. אגב, גם למרוח מיץ לימון עשוי לספק את אותה תוצאה, ויאפשר לאבוקדו לשרוד יותר זמן.

אבוקדו מרוח בשמן קוקוס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ההשחמה הקטנה כבר הייתה שם לפני שמרחתי את השמן"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כיצד לגרום לאבוקדו להבשיל ב-10 דקות בלבד?

אם אנחנו כבר בנושא "בשלות האבוקדו", מסתבר שיש פטנט פשוט וגאוני שיגרום לאבוקדו שלכם להבשיל בדיוק כמו שאתם אוהבים, ותוך 10 דקות בלבד.

נדרשים שלושה מצרכים: תבנית אפיה, נייר אלומיניום ואבוקדו קשה כאבן.

הוראות הכנה: עוטפים את האבוקדו בנייר אלומיניום ומניחים על התבנית. הכניסו לתנור ב-90 מעלות ל-10 דקות או עד שהפרי רך. (לעתים נדרשות יותר מ-10 דקות לבישול, תלוי במידת הקשיות של האבוקדו). לאחר מכן הכניסו את האבוקדו העטוף למקרר להצטננות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully