וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חתכתם אבוקדו לא נכון! זו הדרך שתמנע את השחמתם המהירה

20.8.2022 / 23:41

זה ידוע שאבוקדו משחים במהירות אחרי שחוצים אותו לשתיים, אך מתברר שהסכין בה אתם משתמשים רק מזרזת את תהליך ההשחמה. כך תעשו את זה נכון

הטריק ששומר על האבוקדו שלא ישחים לאחר שהוא נחתך/@mamainthekitchen

רבים מאיתנו מסתפקים בחצי אבוקדו, אך אוכלים את כולו במהירות כי ידוע שהוא משחים ומתקלקל מהר מאוד. אצלנו תמצאו כמה טיפים שיסייעו לכם להאריך את חייו של האבוקדו החצוי, אך עוד לפני שאתם ניגשים אליהם - כדאי שתעשו שינוי אחד קטן בדרך בה אתם חוצים את האבוקדו.

על אף ששימוש בסכין מתכת היא הדרך הנפוצה לחתוך את הפרי הטעים, היא עשויה לגרום לאבוקדו שלכם להשחים מהר יותר. ב-All Recipes טוענים שעוד לפני שניגשים לשיטות שימור, מומלץ להחליף את סכין המטבח שלכם באחרת כי היא עלולה רק לזרז את תהליך ההשחמה. הם מסבירים: "סכיני מתכת, במיוחד סכינים המכילות נחושת וברזל (שהיא למעשה כל סכין נירוסטה), יתחילו את תהליך ההשחמה של האבוקדו מוקדם יותר מחומרים אחרים".

אז נכון, תהליך ההשחמה שנוצר מהמפגש של החמצן שבאוויר עם אנזימי הפרי - לא ייעצר, אך מאחר שסכיני המתכת רק מאיצים את התהליך - הימנעות מהן יכולה לעזור לכם ליהנות מהפרי בשלב מאוחר יותר ממה שהייתם רגילים אליו עד היום. הפתרון פשוט: החליפו את סכין המתכת שלכם בחלופה מפלסטיק או קרמית. אמנם אף אחת מהן לא תמנע לגמרי את תהליך החמצון, אך תוכלו לשים לב להבדלים במשך זמן הטריות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

כפי שציינו, יש מגוון דרכים שבהן תוכל לשמור על טריות האבוקדו שלכם - כמו שפשוף כל הצדדים החשופים בשמן זית או מיץ לימון. לחלופין, אתם יכולים לחתוך בצל לפרוסות ולאחסן אותן במיכל אטום לצד האבוקדו שלכם. גם שום, בשל תרכובות הגופרית הייחודיות שלו, יעזור להאט את ההשחמה של האבוקדו - אבל קודם תתחילו בלהחליף סכין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully