וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק מעולה להבשלת אבוקדו וריכוך בננה במינימום זמן

30.1.2022 / 0:09

משתמשת טיקטוק חושפת טריק גאוני להאצת תהליך הבשלת הפירות, שלעיתים לוקח להם יותר משבוע להגיע למצב הראוי למאכל - וכל מה שאתם צריכים זו שקית נייר

שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו/nude_nutritionist

ורוניקה קנאדי, בת 31 מניו יורק, טוענת שעלתה על טריק גאוני להאצת תהליך הבשלת פירות והדגימה איך היא עושה את זה על האבוקדו והבננה הקשים שלה. חלקכם ודאי כבר מכיר את הטריק הזה, אבל תמיד טוב להיזכר בו.

משתמשת הטיקטוק מסבירה שכל מה שאתם צריכים כדי לרכך במהירות אבוקדו ולהבשיל בננות זו שקית נייר חומה. לדבריה מה שבדרך כלל לוקח שבוע - יקח לכם ככה פחות מיומיים. "לאבוקדו הזה לקח יומיים להתרכך כשהוא היה קשה כמו אבן", היא כתבה לצד סרטון ההדגמה שלה שצבר פופולריות רבה בטיקטוק. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להניח את הפירות בשקית נייר חומה ולאחסן אותה במקום חשוך למשך יומיים.

כך תעשו את זה:

@vivalapinkposh Reply to @tiffanyrtrotter This Avocado took 2 days to soften there were hard as a rock ? #lifehack #foodhack #tiktokhack ♬ original sound - vivalapinkposh

בשיחה עם Jam Press, בת ה-31 אמרה: "אני שונאת לחכות שהאבוקדו יתרכך וידעתי שחייבת להיות דרך טובה יותר. באבוקדו יש הורמון שנקרא אתילן המופיע בפירות וגורם להם להבשיל. הכנסת האבוקדו לשקית חומה גורמת לאתילן הזה להילכד. הכניסו את האבוקדו לשקית נייר ושימו אותו במקום חשוך, הכי טוב בתנור או במיקרוגל. אני אוהבת את זה - לא צריך לחכות שבועות לאבוקדו בשל".

זה לא הסרטון הראשון של קנאדי העוסק באבוקדו שהופך לויראלי. לחובבת האבוקדו יש גם שיטה שמסייעת לשמור על האבוקדו בשל לאורך זמן - והיא צברה יותר מ-10 מיליון צפיות בטיקטוק. איך זה עובד? קנאדי מכניסה את חצי האבוקדו שנשאר - כולל הגרעין - לכוס מים ומאכסנת אותו במקרר.

וזו השיטה שלה לשמור על האבוקדו בשל לאורך זמן:

@vivalapinkposh I bet you never knew this haha I love tiktok. #tiktokhack ♬ original sound - vivalapinkposh

היא סיפרה אז: "מאז שלמדתי מטיקטוק שאפשר לשים אבוקדו בתוך מים ולהכניס אותו למקרר כדי לשמר אותו ולמנוע את השחמתו, מעולם לא הפסקתי לעשות את זה. בהחלט ממליצה". קנאדי טוענת שבשיטה הזאת האבוקדו נותר בשל וטוב לאכילה למשך יומיים-שלושה לאחר שנחתך. נסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully