וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קל: 3 שיטות לשמירה על טריות האבוקדו שלכם

20.10.2021 / 0:27

בכל עונה זה קורה לנו מחדש: אנחנו נהנים מחצי אבוקדו טעים ואת החצי השני זורקים כי הוא הופך בשל מדי לפני שאנחנו מספיקים לאכול אותו. הנה 3 שיטות פשוטות ויעילות לשמירה על טריות האבוקדו כדי שהטעות הזו לא תחזור על עצמה

הטריק ששומר על האבוקדו שלא ישחים לאחר שהוא נחתך/@mamainthekitchen

כמו הבננות, אבוקדו הוא אחד הפירות היותר מתסכלים שאנחנו מכירים כשזה מגיע לשימורם. הם נוטים להתקלקל ולהבשיל מדי תוך זמן קצר. כמה פעמים כבר יצא לכם העונה לזרוק חצאי אבוקדו לפח כי הם השחימו לפני שהספקתם לאכול אותם? כן, זה קורה לכולנו - והאמת? יש טריקים כל כך פשוטים לשימור אבוקדו, שלוקחים בסך הכל דקה אחת של עבודה, שפשוט חבל על כל האוכל שנזרק סתם.

בחרנו שלושה טריקים מהירים ויעילים לשמירה על טריות האבוקדו, כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהאבוקדו שלכם כל השבוע. בחרו בשיטה המועדפת עליכם ואל תשכחו להשתמש בה ברגע הנכון!

אבוקדו. ShutterStock
טריקים לשמירה על טריות האבוקדו החצוי - שלא תזרקו חס וחלילה לפח/ShutterStock

1. אבוקדו בקערה עם מים

זה הטריק הפשוט מכולם ואת הקרדיט אנחנו נותנים לדף הטיקטוק של The Simple Life Pleasure, שם הציעו לקחת את חצי האבוקדו הנותר, לשים אותו בקערה, לשפוך מים פנימה כך שיכסו את האבוקדו ולהכניס את הקערה למקרר. ככה פשוט. השאירו אותו במים במקרר עד שתרצו לאכול אותו.

2. מיץ לימון ומגבת נייר

עוד טריק יעיל לשימור האבוקדו החצוי לעוד יומיים לפחות במקרר- משתמשת הטיקטוק Trifecta Bruja מציגה בסרטון כיצד היא מתיזה מעט מיץ לימון על האבוקדו החצוי, מניחה עליו מגבת נייר, מכניסה אותו לשקית עם רוכסן נסגר ומאחסנת אותו במקרר. גם כמה ימים אחרי תוכלו ליהנות מאבוקדו טרי וטעים.

3. שמן זית

לטריק האחרון כל שתצטרכו זה שמן זית. Mama in the Kitchen שיתפה סרטון בטיקטוק בו היא פשוט שופכת מעט שמן זית על האבוקדו החצוי שלה ומורחת אותו היטב כך שכל החלק החשוף מכוסה בשמן. לאחר מכן היא מאחסנת את האבוקדו במקרר ומבטיחה שתוכלו ליהנות ממנו גם כמה ימים אחרי. שמן הזית למעשה מונע חמצון ושומר על טריות האבוקדו.

עכשיו, אחרי שנתנו לכם מספיק דוגמאות כיצד לשמור על טריות האבוקדו שלכם, אנחנו מקווים שתפסיקו לעשות טעויות ולזרוק חצאים לפח - רק אל תשכחו שבכל אחת מה מהשיטות מומלץ לבדוק את האבוקדו מדי פעם ולאכול אותו לפני שהוא ישחים וייהרס לגמרי.

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully